Нови коли
4 posters
Страница 4 от 4
Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Нови коли
Дивата страна на колите Лада
Реклама от 1980 година, предназначена за малките и големи екрани във Великобритания (Видео)
В днешно време, когато рекламите ни досаждат все повече и повече, ви предлагаме една, която вероятно ще изгледате с интерес.
Това е телевизионна и кино реклама на моделната гама на Лада. Правена е през 1980 година и сравнява възможностите на руската кола с качествата на диви животни като носорог, лешояд, крокодил, газела и дори гепард.
Режисьорите вероятно са искали да внушат, че Лада е здрава като носорог, оцелява като лешояд, повратлива е като гепард, а във водата е истински крокодил - т.е. не ръждясва. Рекламният слоган е: "Жилави коли. Добри цени".[i]
Re: Нови коли
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Догодина вероятно ще видим наследника на модела
От известно време се знае, че Lamborghini смята да спре от производство модела си Gallardo, но сега от компанията-производител официално обявиха раздялата с автомобила. Той излезе през 2003 г., въпреки че се води моделна година 2004 г., и ще напусне сцената след 9 години служба.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Раздялата бе обявена със създаване на специален сайт, на който бе пуснат клип с името "The Final Gallardo". В него е показана последната версия на модела, която е претърпяла леки промени. Предницата на суперколата е придобила по-ъгловати форми, а задната част има повече вентилационни отвори за охлаждане на двигателя.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Засега не се знае как ще се казва приемникът на Gallardo, въпреки че според слуховете името му ще бъде Cabrera. Известни са обаче някои подробности за бъдещия модел. Най-важната от тях, е че тъй като Lamborghini е част от Volkswagen Group, автомобилът ще раздели платформата си със следващото поколение на R8. Твърди се, че платформата ще се използва и от Porsche за нов спортен автомобил, който ще заеме по-ниско място от 918 Spyder в моделната гама на компанията.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Двигателят на суперколата най-вероятно ще бъде атмосферен V10, а трансмисията - автомат с двойно сцепление и възможност за смяна на предавките от волана.
Дебютът на приемника на Gallardo се очаква в края на 2013 г. или началото на 2014 г.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Догодина вероятно ще видим наследника на модела
От известно време се знае, че Lamborghini смята да спре от производство модела си Gallardo, но сега от компанията-производител официално обявиха раздялата с автомобила. Той излезе през 2003 г., въпреки че се води моделна година 2004 г., и ще напусне сцената след 9 години служба.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Раздялата бе обявена със създаване на специален сайт, на който бе пуснат клип с името "The Final Gallardo". В него е показана последната версия на модела, която е претърпяла леки промени. Предницата на суперколата е придобила по-ъгловати форми, а задната част има повече вентилационни отвори за охлаждане на двигателя.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Засега не се знае как ще се казва приемникът на Gallardo, въпреки че според слуховете името му ще бъде Cabrera. Известни са обаче някои подробности за бъдещия модел. Най-важната от тях, е че тъй като Lamborghini е част от Volkswagen Group, автомобилът ще раздели платформата си със следващото поколение на R8. Твърди се, че платформата ще се използва и от Porsche за нов спортен автомобил, който ще заеме по-ниско място от 918 Spyder в моделната гама на компанията.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Двигателят на суперколата най-вероятно ще бъде атмосферен V10, а трансмисията - автомат с двойно сцепление и възможност за смяна на предавките от волана.
Дебютът на приемника на Gallardo се очаква в края на 2013 г. или началото на 2014 г.
Lamborghini официално се сбогува с Gallardo
Re: Нови коли
BMW и Boeing с общо карбоново бъдеще
BMW и Boeing стартират общ проект за производство и рециклиране на въглеродни влакна, съобщават от немския автомобилен производител. Двете компании ще обменят информация и опит за по-нататъшното развитие на този лек и здрав материал.
Съвместните изследвания ще се правят във Вашингтон, където автомобилната компания има завод за производство на карбон, а Boeing - завод за сглобяване на самолета 787 Dreamliner.
Развитието на технологията за производство на въглеродни влакна е важна както за BMW, така и за Boeing. Баварците ще използват този материал при моделите i3 и i8, които ще се сглобяват в Лайпциг, Германия. Boeing пък използва карбон за над 50% от компонентите на 787 Dreamliner.
Re: Нови коли
"Bolt Gold" Nissan GT-R събра $193 000
Японците подготвят специален GT-R Bolt Edition
Благотворителното наддаване, което организира Nissan в eBay, събра общо $193 191. На търга, който се състоя между 22 ноември и 4 декември, бяха предложени уникалния "Bolt Gold" Nissan GT-R и различни сувенири с автограф на Юсейн Болт.
100% от събраните средства от търга отиват във фондацията Usain Bolt Foundation, която е създадена в подкрепа на образователните и културните възможности за деца и млади хора в родината на Болт, Ямайка.
Самата кола - оцветен в златно жълто GT-R Premium Edition, бе продадена за $187 100 на австралиец, пожелал да остане анонимен. Останалите $6091 са набрани от различни аксесоари, разписани от Болт, сред които състезателни костюми, каски и ботуши.
По време на търга стана ясно, че производителите готвят специална серия на Nissan GT-R, посветена на посланика на японската марка. GT-R Bolt Edition ще бъде наличен на световните пазари, но към момента няма никаква допълнителна информация.
Японците подготвят специален GT-R Bolt Edition
Благотворителното наддаване, което организира Nissan в eBay, събра общо $193 191. На търга, който се състоя между 22 ноември и 4 декември, бяха предложени уникалния "Bolt Gold" Nissan GT-R и различни сувенири с автограф на Юсейн Болт.
100% от събраните средства от търга отиват във фондацията Usain Bolt Foundation, която е създадена в подкрепа на образователните и културните възможности за деца и млади хора в родината на Болт, Ямайка.
Самата кола - оцветен в златно жълто GT-R Premium Edition, бе продадена за $187 100 на австралиец, пожелал да остане анонимен. Останалите $6091 са набрани от различни аксесоари, разписани от Болт, сред които състезателни костюми, каски и ботуши.
По време на търга стана ясно, че производителите готвят специална серия на Nissan GT-R, посветена на посланика на японската марка. GT-R Bolt Edition ще бъде наличен на световните пазари, но към момента няма никаква допълнителна информация.
Re: Нови коли
После BMW били случайна "нЕк'ва" си марка варели.... да бе. Много компаний срещу тях да тичат, не могат да ги доближат даже.... камо ли да ги стигнат. Евала.
А за G-TR нямам думи, все пак ми е любимата кола, този нисан е от друга галактика.
А за G-TR нямам думи, все пак ми е любимата кола, този нисан е от друга галактика.
Последната промяна е направена от zaggituning на Нед Дек 16, 2012 11:57 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Нови коли
Nissan пуска 15 хибрида за 4 години
Предстои обновяване на Leaf и серийно производство на кросовър
Nissan предвижда пускането на 15 хибридни модела и сериозно разширяване на гамата от електромобили на компанията през следващите 4 години. Това съобщи представителят на японския прозводител Брайън Брокмън пред изданието Cars.
Nissan пуска 15 хибрида за 4 години
„Разработката на нови екологически чисти автомобили е главна част от програмата ни за снижаване на нивата на вредните емисии до 2020 г. – коментира Брокмън. – Целта ни е с тяхната поява да успеем да съкратим разхода на гориво при повечето модели на Nissan с 19%”.
Представителят на Nissan отказа да съобщи кои модели ще засегне новата стратегия на японския производител. Знае се обаче, че се планира обновяване на електрическия Leaf, пускането на компактен ван NV200, както и създаване на електрически Infiniti и на още един модел, който се пази в тайна.
За електрическия Infiniti е известно, че ще бъде построен върху основата на концепта LE, показан по-рано тази година. Той ще получи модернизиран агрегат от хечбека Nissan Leaf. Бъдещият модел ще се отличава от донора си благодарение на усъвършенстваните литиево-йонните батерии, за чието зареждане ще бъде нужно два пъти по-малко време в сравнение с това на Leaf.
Nissan все още няма свой собствен хибриден модел, след като спря производството на Altima Hybrid, който изполваше технология на Toyota. През миналата есен компанията показа агрегат – собствена разработка, на който ще разчита за направата на такъв модел. Той се състои от 2.5 литров бензинов мотор с механичен компресор, вариатор и комплект литиево-йонни батерии.
Предстои обновяване на Leaf и серийно производство на кросовър
Nissan предвижда пускането на 15 хибридни модела и сериозно разширяване на гамата от електромобили на компанията през следващите 4 години. Това съобщи представителят на японския прозводител Брайън Брокмън пред изданието Cars.
Nissan пуска 15 хибрида за 4 години
„Разработката на нови екологически чисти автомобили е главна част от програмата ни за снижаване на нивата на вредните емисии до 2020 г. – коментира Брокмън. – Целта ни е с тяхната поява да успеем да съкратим разхода на гориво при повечето модели на Nissan с 19%”.
Представителят на Nissan отказа да съобщи кои модели ще засегне новата стратегия на японския производител. Знае се обаче, че се планира обновяване на електрическия Leaf, пускането на компактен ван NV200, както и създаване на електрически Infiniti и на още един модел, който се пази в тайна.
За електрическия Infiniti е известно, че ще бъде построен върху основата на концепта LE, показан по-рано тази година. Той ще получи модернизиран агрегат от хечбека Nissan Leaf. Бъдещият модел ще се отличава от донора си благодарение на усъвършенстваните литиево-йонните батерии, за чието зареждане ще бъде нужно два пъти по-малко време в сравнение с това на Leaf.
Nissan все още няма свой собствен хибриден модел, след като спря производството на Altima Hybrid, който изполваше технология на Toyota. През миналата есен компанията показа агрегат – собствена разработка, на който ще разчита за направата на такъв модел. Той се състои от 2.5 литров бензинов мотор с механичен компресор, вариатор и комплект литиево-йонни батерии.
Re: Нови коли
Битката на американските суперколи
SRT Viper GTS се изправи срещу Chevrolet Corvette ZR1
Corvette и Viper - единствените носители на званието "американски суперавтомобил", са конкуренти открай време. И сега са готови да се изправят един срещу друг за пореден път.
Битката на американските суперколи
Новото поколение на Viper, вече носещо марката SRT, стъпи на пазара през тази година, докато Corvette C6 се продава от 2005 година, а само след месец предстои да видим новото му поколение.
Вероятно не е справедливо да се сравняват подобни автомобили, тъй като рождените им дати имат разлика от цели 7 години. Според Motor Trend обаче това не е проблем, тъй като Chevrolet Corvette ZR1 и SRT Viper GTS имат много общо. Двигателите им доставят почти аналогична мощност и въртящ момент, задвижващи са задните колела, а трансмисиите са ръчни с по шест предавки. Дори съотношението мощност/маса и ускоренията от място до 60 и 100 мили в час са идентични.
Битката на американските суперколи
Как обаче се справят Corvette ZR1 и Viper GTS с бързите обиколки на писта? Именно това провериха авторите на изданието Motor Trend. За целта те организираха състезание на пистата Лагуна Сека. Всяка от колите преминава самостоятелно по трасето, управлявана от двукратния победител в състезанието Daytona 24 Ранди Робст. Правят се няколко опита като се записва най-доброто време.
Максималното постижение на SRT Viper GTS е 1:35.77 мин., което бие времената на коли като Ferrari 458 Italia, Lexus LFA, Audi R8 GT, Porsche 911 GT3 RS и Nissan GT-R. Но е далеч от способностите на Corvette ZR1.
Суперколата на Chevrolet преминава през трасето с цели 2.1 секунди по-бързо от Viper GTS, с което отнася титлата "Най-бърз американски суперавтомобил".
Битката на американските суперколи
От SRT обаче оспорват резултатите, обвинявайки Ранди Робст, че не е успял да изцеди максималните възможности на новия Viper.
"Изпробвали сме Corvette ZR1 и Viper GTS на много писти, но никога не сме регистрирали времена с подобна разлика, заяви шефът на SRT Ралф Гилс. - Много шофьори ненужно се страхуват от Viper. Колата може много повече и е способна да постигне по-добър с поне 10% резултат, ако знаеш как да я караш".
Битката на американските суперколи
Chevrolet Corvette ZR1
Двигател - V8 6.2 литра
Мощност / въртящ момент - 647 к.с. / 818 Нм
Маса - 1 516 кг
Ускорение 0-60 мили в час - 3.4 сек.
Ускорение 0-100 мили в час - 7.3 сек.
Битката на американските суперколи
SRT Viper
Двигател - V10 8.4 литра
Мощност / въртящ момент - 649 к.с. / 814 Нм
Маса - 1 521 кг
Ускорение 0-60 мили в час - 3.4 сек.
Ускорение 0-100 мили в час - 7.3 сек.
SRT Viper GTS се изправи срещу Chevrolet Corvette ZR1
Corvette и Viper - единствените носители на званието "американски суперавтомобил", са конкуренти открай време. И сега са готови да се изправят един срещу друг за пореден път.
Битката на американските суперколи
Новото поколение на Viper, вече носещо марката SRT, стъпи на пазара през тази година, докато Corvette C6 се продава от 2005 година, а само след месец предстои да видим новото му поколение.
Вероятно не е справедливо да се сравняват подобни автомобили, тъй като рождените им дати имат разлика от цели 7 години. Според Motor Trend обаче това не е проблем, тъй като Chevrolet Corvette ZR1 и SRT Viper GTS имат много общо. Двигателите им доставят почти аналогична мощност и въртящ момент, задвижващи са задните колела, а трансмисиите са ръчни с по шест предавки. Дори съотношението мощност/маса и ускоренията от място до 60 и 100 мили в час са идентични.
Битката на американските суперколи
Как обаче се справят Corvette ZR1 и Viper GTS с бързите обиколки на писта? Именно това провериха авторите на изданието Motor Trend. За целта те организираха състезание на пистата Лагуна Сека. Всяка от колите преминава самостоятелно по трасето, управлявана от двукратния победител в състезанието Daytona 24 Ранди Робст. Правят се няколко опита като се записва най-доброто време.
Максималното постижение на SRT Viper GTS е 1:35.77 мин., което бие времената на коли като Ferrari 458 Italia, Lexus LFA, Audi R8 GT, Porsche 911 GT3 RS и Nissan GT-R. Но е далеч от способностите на Corvette ZR1.
Суперколата на Chevrolet преминава през трасето с цели 2.1 секунди по-бързо от Viper GTS, с което отнася титлата "Най-бърз американски суперавтомобил".
Битката на американските суперколи
От SRT обаче оспорват резултатите, обвинявайки Ранди Робст, че не е успял да изцеди максималните възможности на новия Viper.
"Изпробвали сме Corvette ZR1 и Viper GTS на много писти, но никога не сме регистрирали времена с подобна разлика, заяви шефът на SRT Ралф Гилс. - Много шофьори ненужно се страхуват от Viper. Колата може много повече и е способна да постигне по-добър с поне 10% резултат, ако знаеш как да я караш".
Битката на американските суперколи
Chevrolet Corvette ZR1
Двигател - V8 6.2 литра
Мощност / въртящ момент - 647 к.с. / 818 Нм
Маса - 1 516 кг
Ускорение 0-60 мили в час - 3.4 сек.
Ускорение 0-100 мили в час - 7.3 сек.
Битката на американските суперколи
SRT Viper
Двигател - V10 8.4 литра
Мощност / въртящ момент - 649 к.с. / 814 Нм
Маса - 1 521 кг
Ускорение 0-60 мили в час - 3.4 сек.
Ускорение 0-100 мили в час - 7.3 сек.
Re: Нови коли
Audi дава отпор на AMG
Концернът от Инголщад ще модернизира 2.5 литровия си турбо-мотор
Audi смята да даде достоен отговор на подготвения от AMG 2.0 литров бензинов турбомотор. Концернът от Инголщад обаче няма да пуска нов агрегат, а ще модернизира добре познатия 5-цилиндров двигател с обем 2.5 литра и мощност 360 к.с. Това съобщи ръководителят на отделението Quattro GmbH Щефан Райл пред изданието Motoring.
Audi дава отпор на AMG
„Този двигател има огромно бъдеще – коментира Райл. – Само, че характеристиките, които виждаме при мотора на AMG, са направо невероятни за двулитрова „четворка”. Да, те са чудесни за състезателен агрегат, но дали ще бъдат подходящи за сериен мотор, на който му се налага да работи в най-различни условия. Само, че конкуренцията си е конкуренция и ние сме длъжни да бъдем готови с отговор на подобно предизвикателство.”
В Audi възнамеряват да увеличат въртящия момент на 5-цилиндровия си двигател, а също така и да го пригодят с изискванията за екологични норми Евро 6, които влизат в сила от 2014 г. Не е ясно каква ще бъде мощността на новата версия на мотора, но се знае, че агрегатът на AMG генерира 350 к.с.
Концернът от Инголщад ще модернизира 2.5 литровия си турбо-мотор
Audi смята да даде достоен отговор на подготвения от AMG 2.0 литров бензинов турбомотор. Концернът от Инголщад обаче няма да пуска нов агрегат, а ще модернизира добре познатия 5-цилиндров двигател с обем 2.5 литра и мощност 360 к.с. Това съобщи ръководителят на отделението Quattro GmbH Щефан Райл пред изданието Motoring.
Audi дава отпор на AMG
„Този двигател има огромно бъдеще – коментира Райл. – Само, че характеристиките, които виждаме при мотора на AMG, са направо невероятни за двулитрова „четворка”. Да, те са чудесни за състезателен агрегат, но дали ще бъдат подходящи за сериен мотор, на който му се налага да работи в най-различни условия. Само, че конкуренцията си е конкуренция и ние сме длъжни да бъдем готови с отговор на подобно предизвикателство.”
В Audi възнамеряват да увеличат въртящия момент на 5-цилиндровия си двигател, а също така и да го пригодят с изискванията за екологични норми Евро 6, които влизат в сила от 2014 г. Не е ясно каква ще бъде мощността на новата версия на мотора, но се знае, че агрегатът на AMG генерира 350 к.с.
Re: Нови коли
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
Правят го по-бърз от най-силната серийна версия на модела - R8 GT
Преди няколко месеца тунерите от B&B Automobiltechnik показаха проект за купе версията на Audi R8, а сега са готови с тунинг пакет и за кабриото Audi R8 V10 Spyder.
Проектът им е насочен главно върху оптимизирането на пътното поведение и извличането на по-голяма мощност от десетцилиндровия атмосферен агрегат. А резултатът е впечатляващ - доработения R8 V10 Spyder е по-бърз от най-силната серийна версия на модела - R8 GT Spyder.
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
За да повишат мощността на двигателя специалистите от B&B Automobiltechnik са използвали всмукателна система от карбон, нова изпускателна система, създадена специално за проекта, като също така се препрограмирали електронното управление на агрегата.
Резултатът е мощност от 628 к.с. и 600 Нм въртящ момент. Стандартно двигателят доставя 525 к.с. и 530 Нм (560 к.с. и 540 Нм при R8 GT Spyder)
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
Освен това е поставено ново спортно окачване, което приближава колата до пътя с 20 мм отпред и с 25 мм отзад. Срещу допълнително заплащане може да бъде поставено и регулируемо такова. Предлага се също така доработка на трансмисията R-Tronic, сред която тя сменя предавките дори по-бързо от тази, която се поставя на модела R8 GT, твърдят тунерите.
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
Благодарение на всички модификации, които предлагат B&B Automobiltechnik, доработеният Audi R8 V10 Spyder е способен да ускори от място до 100 км/час за само 3.5 секунди. Максималната скорост на движение пък достига 328 км/час. За справка Audi R8 GT Spyder се нуждае от 3.8 сек. и развива 317 км/час.
Като допълнителни опции се предлагат карбон-керамична спирачна система и нови джанти с размер 19 и 20 инча.
Правят го по-бърз от най-силната серийна версия на модела - R8 GT
Преди няколко месеца тунерите от B&B Automobiltechnik показаха проект за купе версията на Audi R8, а сега са готови с тунинг пакет и за кабриото Audi R8 V10 Spyder.
Проектът им е насочен главно върху оптимизирането на пътното поведение и извличането на по-голяма мощност от десетцилиндровия атмосферен агрегат. А резултатът е впечатляващ - доработения R8 V10 Spyder е по-бърз от най-силната серийна версия на модела - R8 GT Spyder.
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
За да повишат мощността на двигателя специалистите от B&B Automobiltechnik са използвали всмукателна система от карбон, нова изпускателна система, създадена специално за проекта, като също така се препрограмирали електронното управление на агрегата.
Резултатът е мощност от 628 к.с. и 600 Нм въртящ момент. Стандартно двигателят доставя 525 к.с. и 530 Нм (560 к.с. и 540 Нм при R8 GT Spyder)
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
Освен това е поставено ново спортно окачване, което приближава колата до пътя с 20 мм отпред и с 25 мм отзад. Срещу допълнително заплащане може да бъде поставено и регулируемо такова. Предлага се също така доработка на трансмисията R-Tronic, сред която тя сменя предавките дори по-бързо от тази, която се поставя на модела R8 GT, твърдят тунерите.
B&B подхванаха Audi R8 V10 Spyder
Благодарение на всички модификации, които предлагат B&B Automobiltechnik, доработеният Audi R8 V10 Spyder е способен да ускори от място до 100 км/час за само 3.5 секунди. Максималната скорост на движение пък достига 328 км/час. За справка Audi R8 GT Spyder се нуждае от 3.8 сек. и развива 317 км/час.
Като допълнителни опции се предлагат карбон-керамична спирачна система и нови джанти с размер 19 и 20 инча.
Re: Нови коли
Infiniti представя Q50 този месец
Първият модел, получил новите обозначения на марката
По време на автомобилното изложение в Детройт ще бъде показан новият седан на Infiniti. Той носи името Q50, което според новите наименования на моделите на Infiniti означава спортен луксозен седан. До сега тези модели носеха буквата "G".
Infiniti представя Q50 този месец
За Infiniti Q50 все още не се знае много. Японците разпространиха едно единствено изображение на модела, което показва как ще изглеждат челните му светлини. Очаква се това да бъде напълно нов модел, който да се предлага в световен мащаб. Основните конкуренти на возилото ще бъдат BMW 3-Series, Audi A4, Mercedes C-Class, Lexus IS.
Подробности за Q50 ще бъдат съобщени на 14 януари, като ще се състои световната премиера на модела.
Infiniti представя Q50 този месец
Първият модел, получил новите обозначения на марката
По време на автомобилното изложение в Детройт ще бъде показан новият седан на Infiniti. Той носи името Q50, което според новите наименования на моделите на Infiniti означава спортен луксозен седан. До сега тези модели носеха буквата "G".
Infiniti представя Q50 този месец
За Infiniti Q50 все още не се знае много. Японците разпространиха едно единствено изображение на модела, което показва как ще изглеждат челните му светлини. Очаква се това да бъде напълно нов модел, който да се предлага в световен мащаб. Основните конкуренти на возилото ще бъдат BMW 3-Series, Audi A4, Mercedes C-Class, Lexus IS.
Подробности за Q50 ще бъдат съобщени на 14 януари, като ще се състои световната премиера на модела.
Infiniti представя Q50 този месец
Re: Нови коли
Mercedes-Benz показа обновените купе и кабрио E-Class
Моделите са получили нови системи и модернизирани двигатели
Компанията Mercedes-Benz разпространи официална информация и снимки на новите купе и кабрлиолет E-Class. Промените при модела са засегнали оформлението на предната част, нова е електрониката, а двигателите са модернизирани.
Mercedes-Benz показа обновените купе и кабрио E-Class
В предницата промяната е засегнала основните светлини, които вече са в един блок, а не са разделени, както бе при предишната версия. Освен това предната броня е по-изразителна (най-вече при версията със спортен пакет), а също така нова е и решетката на радиатора. Леко модернизирана е и задницата на машината.
Техническите новости при купето и кабриолета са същите като при показаните по-рано комби и седан. При откритата версия за първи път се появява електромеханичен усилвател на волана, а предните фарове могат да се поръчат с вградени светодиоди.
При двигателите пък се появят 4-цилиндрови мотори от серията BlueDIRECT c директно впръскване на горивото, като базов ще бъде 2.0 литров агрегат с мощност 184 к.с. Освен това при бензиновите ще бъде включен нов V6 с двойно турбо, развиващ 333 к.с. Тази версия ще получи индекса Е 400.
Като цяло за купето и кабриолета Mercedes-Benz E-Class са предвидени общо 6 бензинови мотора (между 184 и 408 к.с.) и три дизелови (от 170 до 265 к.с.), а също така и механична или автоматична трансмисия 7G-Tronic Plus. При втората се появява нов режим - "временно-ръчен", при който водачът може да сменя предавките със специални пера на волана, но след това електрониката на автомобила сама активира напълно автоматичен алгоритъм за превключване на скоростите.
Нова е и електрониката в машината. Тя вече разполага със система за поддържане на посоката на движение, система за разпознаване на пътните знаци, камера с обзор от 360 градуса, система за автоматично паркиране, а също така и със система за аварийно спиране, която сама разпознава критични ситуации.
Моделите са получили нови системи и модернизирани двигатели
Компанията Mercedes-Benz разпространи официална информация и снимки на новите купе и кабрлиолет E-Class. Промените при модела са засегнали оформлението на предната част, нова е електрониката, а двигателите са модернизирани.
Mercedes-Benz показа обновените купе и кабрио E-Class
В предницата промяната е засегнала основните светлини, които вече са в един блок, а не са разделени, както бе при предишната версия. Освен това предната броня е по-изразителна (най-вече при версията със спортен пакет), а също така нова е и решетката на радиатора. Леко модернизирана е и задницата на машината.
Техническите новости при купето и кабриолета са същите като при показаните по-рано комби и седан. При откритата версия за първи път се появява електромеханичен усилвател на волана, а предните фарове могат да се поръчат с вградени светодиоди.
При двигателите пък се появят 4-цилиндрови мотори от серията BlueDIRECT c директно впръскване на горивото, като базов ще бъде 2.0 литров агрегат с мощност 184 к.с. Освен това при бензиновите ще бъде включен нов V6 с двойно турбо, развиващ 333 к.с. Тази версия ще получи индекса Е 400.
Като цяло за купето и кабриолета Mercedes-Benz E-Class са предвидени общо 6 бензинови мотора (между 184 и 408 к.с.) и три дизелови (от 170 до 265 к.с.), а също така и механична или автоматична трансмисия 7G-Tronic Plus. При втората се появява нов режим - "временно-ръчен", при който водачът може да сменя предавките със специални пера на волана, но след това електрониката на автомобила сама активира напълно автоматичен алгоритъм за превключване на скоростите.
Нова е и електрониката в машината. Тя вече разполага със система за поддържане на посоката на движение, система за разпознаване на пътните знаци, камера с обзор от 360 градуса, система за автоматично паркиране, а също така и със система за аварийно спиране, която сама разпознава критични ситуации.
Re: Нови коли
Мексиканци пускат нова версия на единствения си модел
Модификацията MXT-R разчита на 2.0 литров EcoBoost с мощност 290 к.с.
Мексиканската компания Mastretta ще представи до края на този месец „заредена” версия на своя единствен модел MXT (на снимките). Модификацията ще получи приставка R към името си и ще дебютира на британското изложение Autosport International, посветено на автомобилния спорт.
Мексиканци пускат нова версия на единствения си модел
Според изданието Autocar мексиканците ще покажат прототип на модела MXT-R. От базовата версия той ще се отличава с по-агресивния си дизайн, благодарение на голямо антикрило, а също така и с по-мощен двигател. „Заредената” версия ще получи 2.0 литров мотор на Ford от семейството EcoBoost. Неговият вариант с мощност 250 к.с. се поставя на модела Focus ST, но при MXT-R той ще бъде във версия с 290 к.с.
Мексиканци пускат нова версия на единствения си модел
Стандартната версия на Mastretta MXT разчита на 2.0 литров Ford Duratec с мощност 250 к.с.. От 0 до 100 км/ч моделът ускорява за 4.9 секунди, а максималната му скорост е 260 км/ч. На по-късен етап ще се появи и пистова версия на машината, но не се знае кога ще стане това.
Модификацията MXT-R разчита на 2.0 литров EcoBoost с мощност 290 к.с.
Мексиканската компания Mastretta ще представи до края на този месец „заредена” версия на своя единствен модел MXT (на снимките). Модификацията ще получи приставка R към името си и ще дебютира на британското изложение Autosport International, посветено на автомобилния спорт.
Мексиканци пускат нова версия на единствения си модел
Според изданието Autocar мексиканците ще покажат прототип на модела MXT-R. От базовата версия той ще се отличава с по-агресивния си дизайн, благодарение на голямо антикрило, а също така и с по-мощен двигател. „Заредената” версия ще получи 2.0 литров мотор на Ford от семейството EcoBoost. Неговият вариант с мощност 250 к.с. се поставя на модела Focus ST, но при MXT-R той ще бъде във версия с 290 к.с.
Мексиканци пускат нова версия на единствения си модел
Стандартната версия на Mastretta MXT разчита на 2.0 литров Ford Duratec с мощност 250 к.с.. От 0 до 100 км/ч моделът ускорява за 4.9 секунди, а максималната му скорост е 260 км/ч. На по-късен етап ще се появи и пистова версия на машината, но не се знае кога ще стане това.
Re: Нови коли
Това е новото поколение Lexus IS
Японците разкриха F Sport версията на модела
Японската луксозна марка Lexus разпространи снимки и информация за новото поколение на модела IS. Официалната премиера на колата ще се състои след 5 дни по време на изложението в Детройт.
Снимките, които японците разпространиха, са на F Sport версията на модела, която по обичай се отличава с по-спортен и екстравагантен дизайн. Стандартните модели, които все още остават загадка, обаче също ще се отличават с доста по-авангарден дизайн от предното поколение на колата.
Това е новото поколение Lexus IS
Формите на новото поколение са вдъхновени от концепцията LF-CC, която бе представена през миналата година. Вижда се голяма решетка на радиатора, отличителни LED светлини и странични прагове, чиято линия е продължена от задните светлини на колата. Интериорът пък е повлиян от суперколата LFA, като се отличава с висококачествени материали и модерни технологии.
От Lexus не дават конкретна информация за размерите на новото поколение IS, но посочват, че разстоянието между двете оси е увеличено, като това допринася за по-комфортната обстановка в салона на колата.
Това е новото поколение Lexus IS
Агрегатите, които ще задвижват колата, също не се съобщават. Очаква се обаче сред тях да присъстват 2.5-литров V6, който ще задвижва версията IS 250, и 3.5-литров V6, който ще се поставя на IS 350. Ще има и хибридна версия, която най-вероятно ще получи наименованието IS 300h и ще разполага с 2.5-литров V6 агрегат, електромотор и пакет литиево-йонни батерии. За пазара в Европа ще бъде налична и дизелова версия.
Подробна информация за новото поколение Lexus IS очаквайте на 15 януари, когато ще се състои официалната премиера на модела.
Японците разкриха F Sport версията на модела
Японската луксозна марка Lexus разпространи снимки и информация за новото поколение на модела IS. Официалната премиера на колата ще се състои след 5 дни по време на изложението в Детройт.
Снимките, които японците разпространиха, са на F Sport версията на модела, която по обичай се отличава с по-спортен и екстравагантен дизайн. Стандартните модели, които все още остават загадка, обаче също ще се отличават с доста по-авангарден дизайн от предното поколение на колата.
Това е новото поколение Lexus IS
Формите на новото поколение са вдъхновени от концепцията LF-CC, която бе представена през миналата година. Вижда се голяма решетка на радиатора, отличителни LED светлини и странични прагове, чиято линия е продължена от задните светлини на колата. Интериорът пък е повлиян от суперколата LFA, като се отличава с висококачествени материали и модерни технологии.
От Lexus не дават конкретна информация за размерите на новото поколение IS, но посочват, че разстоянието между двете оси е увеличено, като това допринася за по-комфортната обстановка в салона на колата.
Това е новото поколение Lexus IS
Агрегатите, които ще задвижват колата, също не се съобщават. Очаква се обаче сред тях да присъстват 2.5-литров V6, който ще задвижва версията IS 250, и 3.5-литров V6, който ще се поставя на IS 350. Ще има и хибридна версия, която най-вероятно ще получи наименованието IS 300h и ще разполага с 2.5-литров V6 агрегат, електромотор и пакет литиево-йонни батерии. За пазара в Европа ще бъде налична и дизелова версия.
Подробна информация за новото поколение Lexus IS очаквайте на 15 януари, когато ще се състои официалната премиера на модела.
Re: Нови коли
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Потребители на Twitter обявиха модела за копие на Audi от преди 20 години
Показаният на изложението в Детройт от Acura концептуален модел NSX предизвика истинска война между потребителите на една от най-известните социални мрежи в интернет - Twitter.
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Acura NSX. Снимка: Acura
Според част от участниците в спора концептът Acura NSX е "прекопиран" от модел на Audi, представен преди повече от 20 години. Става дума също за концептуален модел - Audi Quattro Spyder, който се поява пред публика на международното изложение във Фракфурт през 1991 г.
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Audi Quatro Spider. Снимка: Audi
"Не мислите ли, че Acura NSX прекалено много прилича на Audi Quattro Spyder?", попита някой си Матю Феникс на страницата си в Twitter. След което от Audi веднага реагираха и копираха съобщението му на своята страница в социалната мрежа. Последва остър спор между феновете на двете марки автомобили, като някои от тях стигнаха още по-далеч, като обявиха, че "концептът Audi Quattro Spyder подозрително много прилича на пуснатия две години по-рано от Nissan спортен модел 300ZX."
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Nissan 300ZX. Снимка: Nissan
Audi Quattro Spyder представлява концепт с V6 двигател и задвижвнане на четирите колела. Автомобилът се счита за предшественик на излезлия няколко години по-късно модел ТТ, въпреки че той се предлага и само с предно предаване.
Потребители на Twitter обявиха модела за копие на Audi от преди 20 години
Показаният на изложението в Детройт от Acura концептуален модел NSX предизвика истинска война между потребителите на една от най-известните социални мрежи в интернет - Twitter.
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Acura NSX. Снимка: Acura
Според част от участниците в спора концептът Acura NSX е "прекопиран" от модел на Audi, представен преди повече от 20 години. Става дума също за концептуален модел - Audi Quattro Spyder, който се поява пред публика на международното изложение във Фракфурт през 1991 г.
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Audi Quatro Spider. Снимка: Audi
"Не мислите ли, че Acura NSX прекалено много прилича на Audi Quattro Spyder?", попита някой си Матю Феникс на страницата си в Twitter. След което от Audi веднага реагираха и копираха съобщението му на своята страница в социалната мрежа. Последва остър спор между феновете на двете марки автомобили, като някои от тях стигнаха още по-далеч, като обявиха, че "концептът Audi Quattro Spyder подозрително много прилича на пуснатия две години по-рано от Nissan спортен модел 300ZX."
Концептът Acura NSX предизвика война в интернет
Nissan 300ZX. Снимка: Nissan
Audi Quattro Spyder представлява концепт с V6 двигател и задвижвнане на четирите колела. Автомобилът се счита за предшественик на излезлия няколко години по-късно модел ТТ, въпреки че той се предлага и само с предно предаване.
Re: Нови коли
Infiniti ще купува дизели от Daimler
Компанията готви 4 нови модела през следващите 4 години
Японската компания Infiniti ще купува дизелови двигатели от концерна Daimler и ще използва една от неговите платформи за нов компактен модел, построен по мотивите на концепта Etherea. Това обяви президентът на компанията Йохан ди Нийсен на пресконференция по време на изложението в Детройт, където японците представиха модела си Q50 (на снимката).
Infiniti ще купува дизели от Daimler
Шефът на Infiniti разкри плановете на компанията си за следващите 4 години. За този период компанията ще пусне на пазара 4 напълно нови модела. По негови думи ускореното разширение на моделната гама е по инициатива на Nissan в съответствие със стратегията за развитие на партньорските отношения с концерна Daimler AG. Основна част от него е намерението на двата производителя да обменят свои технологии.
"Нашето виждане по въпроса е много прост - искаме да запазим постоянно членство в клуба на премиалните автомобили, където лидер в момента са германските марки. И аз няма да се успокоя, докато не ги задминем и Infiniti не стане №1", категоричен бе Ди Нийсен.
Президентът на Infiniti допълни, че сред бъдещите модели на компанията му ще има както седани и кросовъри, така и впечатляващи спортни коли. Те ще бъдат с напълно нови двигатели и трансмисии. Досега дейността на компанията е била съсредоточена изцяло върху пазара в САЩ, но сега ще насочи сериозни усилия и към Китай и Европа, където изискванията са съвсем различни.
Като част от стратегията на компанията се очаква съвсем скоро Nissan да започне да произвежда в своя завод в Тенеси 4-цилиндрови турбо-мотори за автомобилите Infiniti и Daimler. А компанията за скоростни кутии Jatco Ltd., от която 75% принадлежи на Nissan, започва производството на трансмисии Daimler. Те също ще бъдат предназначени за нуждите на Infiniti.
Компанията готви 4 нови модела през следващите 4 години
Японската компания Infiniti ще купува дизелови двигатели от концерна Daimler и ще използва една от неговите платформи за нов компактен модел, построен по мотивите на концепта Etherea. Това обяви президентът на компанията Йохан ди Нийсен на пресконференция по време на изложението в Детройт, където японците представиха модела си Q50 (на снимката).
Infiniti ще купува дизели от Daimler
Шефът на Infiniti разкри плановете на компанията си за следващите 4 години. За този период компанията ще пусне на пазара 4 напълно нови модела. По негови думи ускореното разширение на моделната гама е по инициатива на Nissan в съответствие със стратегията за развитие на партньорските отношения с концерна Daimler AG. Основна част от него е намерението на двата производителя да обменят свои технологии.
"Нашето виждане по въпроса е много прост - искаме да запазим постоянно членство в клуба на премиалните автомобили, където лидер в момента са германските марки. И аз няма да се успокоя, докато не ги задминем и Infiniti не стане №1", категоричен бе Ди Нийсен.
Президентът на Infiniti допълни, че сред бъдещите модели на компанията му ще има както седани и кросовъри, така и впечатляващи спортни коли. Те ще бъдат с напълно нови двигатели и трансмисии. Досега дейността на компанията е била съсредоточена изцяло върху пазара в САЩ, но сега ще насочи сериозни усилия и към Китай и Европа, където изискванията са съвсем различни.
Като част от стратегията на компанията се очаква съвсем скоро Nissan да започне да произвежда в своя завод в Тенеси 4-цилиндрови турбо-мотори за автомобилите Infiniti и Daimler. А компанията за скоростни кутии Jatco Ltd., от която 75% принадлежи на Nissan, започва производството на трансмисии Daimler. Те също ще бъдат предназначени за нуждите на Infiniti.
Re: Нови коли
SPIA - нов проект от DMC
Автомобилът представлява тунинговано Ferrari F12 Berlinetta
Да тунинговаш автомобилен шедьовър не е лесна задача, особено ако става дума за оптимизация на Ferrari. Тунерите от DMC обаче са успели да усъвършенстват характеристиките на най-новото, най-мощно и най-скъпо Ferrari - F12 Berlinetta.
Автомобилът им е наречен SPIA и разполага със силова и оптична доработка. Силовата засяга най-вече изпускателната система, която е заменена с нова, изградена от титан. Тя увеличава мощността на атмосферния V12 двигател до 764 к.с. и позволява на колата да развива над 350 км/час. Стандартно моделът разполага със 740 к.с. и развива 340 км/час.
SPIA - нов проект от DMC
Интегрираната нова оптика от SPIA представлява бодикит, изграден изцяло от карбон. Той включва нов преден капак, преден спойлер, странични прагове и заден спойлер, като според тунерите оптимизира пътното поведение на F12 Berlinetta при движение с висока скорост.
За финал от DMC са оборудвали тяхната SPIA с нови джанти, имащи размер 21 инча отпред и 22 инча отзад. Гумите са Pirelli с размер съответно 255/30/21 и 332/25/22.
SPIA - нов проект от DMC
Автомобилът представлява тунинговано Ferrari F12 Berlinetta
Да тунинговаш автомобилен шедьовър не е лесна задача, особено ако става дума за оптимизация на Ferrari. Тунерите от DMC обаче са успели да усъвършенстват характеристиките на най-новото, най-мощно и най-скъпо Ferrari - F12 Berlinetta.
Автомобилът им е наречен SPIA и разполага със силова и оптична доработка. Силовата засяга най-вече изпускателната система, която е заменена с нова, изградена от титан. Тя увеличава мощността на атмосферния V12 двигател до 764 к.с. и позволява на колата да развива над 350 км/час. Стандартно моделът разполага със 740 к.с. и развива 340 км/час.
SPIA - нов проект от DMC
Интегрираната нова оптика от SPIA представлява бодикит, изграден изцяло от карбон. Той включва нов преден капак, преден спойлер, странични прагове и заден спойлер, като според тунерите оптимизира пътното поведение на F12 Berlinetta при движение с висока скорост.
За финал от DMC са оборудвали тяхната SPIA с нови джанти, имащи размер 21 инча отпред и 22 инча отзад. Гумите са Pirelli с размер съответно 255/30/21 и 332/25/22.
SPIA - нов проект от DMC
Re: Нови коли
Тунинг от игла до конец
Освен с брутална мощност G-Power оборудва BMW M6 и с уникален интериор
Най-екстремният тунер на BMW - немската G-Power, разработва цялостен тунинг пакет за М6. В края на миналата година компанията показа силова доработка за новото баварско купе, а сега се заема и с тунинг за интериора.
Тунинг от игла до конец
Немските тунинг майстори ще предложат три различни доработки за интериора на M6 Coupe - Entertainment, Infotainment и Business, но подчертават, че салонът може да бъде оборудван според конкретните желания на клиента.
"Можем да превърнем интериора в мобилен офис или в луксозна ложа. Всъщност ограничения няма. За новото М6 предлагаме дори машина за еспресо", заявяват от G-Power.
Тунинг от игла до конец
Представеният на снимките автомобил е оборудван със салон, решен изяло в сиво. Виждат се няколко вида кожени тапицерии, обшити с алкантара елементи и компоненти от истински карбон. Скоростомерът също е нов, като вече сочи максимални 400 км/час. Седалките, таблото, волана, централната конзола и дори багажника са съшити с алкантара и кожа. А тавана, колонките, сенниците и дори огледалото за обратно виждане са изцяло покрити с алкантара.
Немските тунери от G-Power са едни от най-изявените специалисти на тема тунинг за BMW. А това е първата им среща с новото M6 Coupe. И при този проект немските майстори залагат на силов тунинг и визуална доработка, която само подчертава новите възможности на колата.
G-Power показа M6 Bi-Tronik III
Возилото им е получило името M6 Bi-Tronik III, както се нарича и силовия кит за двигателя, като разполага с мощност от 640 к.с. и 777 Нм. максимален въртящ момент. Това представлява увеличение от 80 к.с. и 97 Нм, в сравнение със стандартната мощност на 4.4-литровия V8 би-тубро агрегат.
В резултат на това автомобилът може да развива максимална скорост от 310 км/час, което е по-добро постижение от това на BMW M6 Coupe с опционалния M Driver's пакет. Информация за ускорението от място до 100 км/час липсва.
G-Power показа M6 Bi-Tronik III
Освен по-висока мощност автомобилът е получил нова изпускателна система от титан, карбонови спирачки, джанти Silverstone RS с размер 21 инча и регулируеми койловъри RS.
Освен с брутална мощност G-Power оборудва BMW M6 и с уникален интериор
Най-екстремният тунер на BMW - немската G-Power, разработва цялостен тунинг пакет за М6. В края на миналата година компанията показа силова доработка за новото баварско купе, а сега се заема и с тунинг за интериора.
Тунинг от игла до конец
Немските тунинг майстори ще предложат три различни доработки за интериора на M6 Coupe - Entertainment, Infotainment и Business, но подчертават, че салонът може да бъде оборудван според конкретните желания на клиента.
"Можем да превърнем интериора в мобилен офис или в луксозна ложа. Всъщност ограничения няма. За новото М6 предлагаме дори машина за еспресо", заявяват от G-Power.
Тунинг от игла до конец
Представеният на снимките автомобил е оборудван със салон, решен изяло в сиво. Виждат се няколко вида кожени тапицерии, обшити с алкантара елементи и компоненти от истински карбон. Скоростомерът също е нов, като вече сочи максимални 400 км/час. Седалките, таблото, волана, централната конзола и дори багажника са съшити с алкантара и кожа. А тавана, колонките, сенниците и дори огледалото за обратно виждане са изцяло покрити с алкантара.
Немските тунери от G-Power са едни от най-изявените специалисти на тема тунинг за BMW. А това е първата им среща с новото M6 Coupe. И при този проект немските майстори залагат на силов тунинг и визуална доработка, която само подчертава новите възможности на колата.
G-Power показа M6 Bi-Tronik III
Возилото им е получило името M6 Bi-Tronik III, както се нарича и силовия кит за двигателя, като разполага с мощност от 640 к.с. и 777 Нм. максимален въртящ момент. Това представлява увеличение от 80 к.с. и 97 Нм, в сравнение със стандартната мощност на 4.4-литровия V8 би-тубро агрегат.
В резултат на това автомобилът може да развива максимална скорост от 310 км/час, което е по-добро постижение от това на BMW M6 Coupe с опционалния M Driver's пакет. Информация за ускорението от място до 100 км/час липсва.
G-Power показа M6 Bi-Tronik III
Освен по-висока мощност автомобилът е получил нова изпускателна система от титан, карбонови спирачки, джанти Silverstone RS с размер 21 инча и регулируеми койловъри RS.
Re: Нови коли
VW обмисля купуване на още една марка
Шефът на концерна Фердинанд Пиех иска 13 бранда в актива на групата
Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава. В интервю за ADAC Motorwelt босът каза, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.
VW обмисля купуване на още една марка
Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн пред журналисти в Детройт призна, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро.
Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Босът на Fiat Среджио Маркионе обаче бе категоричен, че брандът не се продава.
Последните две покупки на Volkswagen Group бяха марките Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса...
Шефът на концерна Фердинанд Пиех иска 13 бранда в актива на групата
Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава. В интервю за ADAC Motorwelt босът каза, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.
VW обмисля купуване на още една марка
Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн пред журналисти в Детройт призна, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро.
Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Босът на Fiat Среджио Маркионе обаче бе категоричен, че брандът не се продава.
Последните две покупки на Volkswagen Group бяха марките Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса...
Re: Нови коли
Subaru анонсира концептуален кросовър
Моделът Viviz трябва да покаже бъдещия фирмен дизайн на марката
Компанията Subaru обяви, че ще покаже нов концептуален модел по време на изложението в Женева през март. Това ще бъде прототипът Viviz, който трябва да демонстрира бъдещия дизайнерски език на японския производител.
От Subaru показа първото изображение на кросовъра, но не разкриха никакви технически подробности за него. Японците обясниха единствено, че името Viviz идва от Vision for Innovations (Визия за иновации). От разпространения тийзър все пак може да се предположи, че моделът ще бъде продължение на направлението, зададено от концептуалния Hybrid Tourer през 2009 г.
Почти сигурно кросоворът ще бъде с хибриден агрегат. Най-вероятно Viviz ще бъде в основата на следващото поколение на Tribeca, тъй като по-компактният кросовър на Subaru – Forester, вече бе обновен. Впрочем, именно неговата европейска премиера също ще се проведе в Женева.
Освен кросовъри, Subaru смята да покаже на изложението в Швейцария и нова модификация на „всъдеходното” комби Outback, снабдено с 2.0 литров дизелов боксер и вариатор Lineartronic.
Моделът Viviz трябва да покаже бъдещия фирмен дизайн на марката
Компанията Subaru обяви, че ще покаже нов концептуален модел по време на изложението в Женева през март. Това ще бъде прототипът Viviz, който трябва да демонстрира бъдещия дизайнерски език на японския производител.
От Subaru показа първото изображение на кросовъра, но не разкриха никакви технически подробности за него. Японците обясниха единствено, че името Viviz идва от Vision for Innovations (Визия за иновации). От разпространения тийзър все пак може да се предположи, че моделът ще бъде продължение на направлението, зададено от концептуалния Hybrid Tourer през 2009 г.
Почти сигурно кросоворът ще бъде с хибриден агрегат. Най-вероятно Viviz ще бъде в основата на следващото поколение на Tribeca, тъй като по-компактният кросовър на Subaru – Forester, вече бе обновен. Впрочем, именно неговата европейска премиера също ще се проведе в Женева.
Освен кросовъри, Subaru смята да покаже на изложението в Швейцария и нова модификация на „всъдеходното” комби Outback, снабдено с 2.0 литров дизелов боксер и вариатор Lineartronic.
Re: Нови коли
Щракнаха кабриото Toyota GT 86
Премиерата на този модел ще бъде в Женева
Неотдавна от Toyota съобщиха, че подготвят кабрио версия на модела GT 86, която ще бъде представена като концепт в Женева. Изданието Carmag обаче се сдоби със снимки, за които се твърди, че представят серийната версия на Toyota GT 86 Convertible.
Фотографиите са направени в Кейптаун, Южна Африка, от случаен минувач. За съжаление колата е снимана от разстояние, което не позволява да я разгледаме детайлно. Все пак се вижда, че спортното возило със задно предаване запазва четирите места в салона си (2+2), както и дизайна на купе версията.
Задвижващият агрегат вероятно също ще бъде аналогичен с този при купето - 2.0-литров боксер, доставящ 200 к.с. и 205 Нм. От снимката не се вижда какъв е покривът на колата, но запознати посочват, че той е платнен с електрическо задвижване.
Щракнаха кабриото Toyota GT 86
Японците вече заявиха, че тестват GT 86 Convertible, което означава, че може да видим сериен вариант още преди края на тази година.
Повече информация очаквайте при премиерата в Женева.
Премиерата на този модел ще бъде в Женева
Неотдавна от Toyota съобщиха, че подготвят кабрио версия на модела GT 86, която ще бъде представена като концепт в Женева. Изданието Carmag обаче се сдоби със снимки, за които се твърди, че представят серийната версия на Toyota GT 86 Convertible.
Фотографиите са направени в Кейптаун, Южна Африка, от случаен минувач. За съжаление колата е снимана от разстояние, което не позволява да я разгледаме детайлно. Все пак се вижда, че спортното возило със задно предаване запазва четирите места в салона си (2+2), както и дизайна на купе версията.
Задвижващият агрегат вероятно също ще бъде аналогичен с този при купето - 2.0-литров боксер, доставящ 200 к.с. и 205 Нм. От снимката не се вижда какъв е покривът на колата, но запознати посочват, че той е платнен с електрическо задвижване.
Щракнаха кабриото Toyota GT 86
Японците вече заявиха, че тестват GT 86 Convertible, което означава, че може да видим сериен вариант още преди края на тази година.
Повече информация очаквайте при премиерата в Женева.
Re: Нови коли
GTA Spano става все по-мощна
Новата версия на испанската суперкола вече разчита на 900 к.с. и 1000 Нм
Испанската компания GTA Motor ще представи на предстоящото изложение в Женева обновена версия на суперколата си Spano. Производителят вече показа първа снимка на модела, като предстои да разкрие и техническите му характеристики.
GTA Spano става все по-мощна
Предполага се, че новият GTA Spano ще получи преработена версия на познатия 8.3-литров V10 двигател. Моторът вече ще разполага с мощност от около 900 к.с. и максимален въртящ момент 1000 Нм, който инженерите принудително са ограничили по електронен път.
Това означава, че всяка нова версия на Spano става все по-мощна. Предишната версия на колата разполагаше с мотор с мощност 831 к.с., благодарение на който ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 2.9 секунди, а максималната скорост бе 350 км/ч.
Първата версия на испанците разчиташе на същия V-образен, 10-цилиндров агрегат с обем 8.3 литра, но при него мощността бе 780 к.с., а максималният въртящ момент - 920 Нм. Освен това имаше и версия на биоетанол, при която агрегатът разполагаше с 840 к.с.
GTA Spano разчита още на 7-степенна механична скоростна кутия, но се предлага и с автоматична трансмисия със същия брой предавки, при която има възможност за тяхната смяна чрез лостчета, разположени на волана.
Новата версия на испанската суперкола вече разчита на 900 к.с. и 1000 Нм
Испанската компания GTA Motor ще представи на предстоящото изложение в Женева обновена версия на суперколата си Spano. Производителят вече показа първа снимка на модела, като предстои да разкрие и техническите му характеристики.
GTA Spano става все по-мощна
Предполага се, че новият GTA Spano ще получи преработена версия на познатия 8.3-литров V10 двигател. Моторът вече ще разполага с мощност от около 900 к.с. и максимален въртящ момент 1000 Нм, който инженерите принудително са ограничили по електронен път.
Това означава, че всяка нова версия на Spano става все по-мощна. Предишната версия на колата разполагаше с мотор с мощност 831 к.с., благодарение на който ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 2.9 секунди, а максималната скорост бе 350 км/ч.
Първата версия на испанците разчиташе на същия V-образен, 10-цилиндров агрегат с обем 8.3 литра, но при него мощността бе 780 к.с., а максималният въртящ момент - 920 Нм. Освен това имаше и версия на биоетанол, при която агрегатът разполагаше с 840 к.с.
GTA Spano разчита още на 7-степенна механична скоростна кутия, но се предлага и с автоматична трансмисия със същия брой предавки, при която има възможност за тяхната смяна чрез лостчета, разположени на волана.
Re: Нови коли
Още подробности за новата S-Class
Това трябва да бъде най-безопасният и най-технологичният автомобил в света
Следващото поколение на лимузината на Mercedes-Benz трябва да бъде най-безопасният автомобил в света. Поне така твърдят неговите създатели, които са амбицирани моделът да бъде лидер и в още две насоки - технологии и лукс.
Лимузината вече е била показана на „закрито” за външни лица мероприятие, на което са били поканени само отбрани клиенти на Mercedes-Benz. Именно някои от тях разкриха какво трябва да се очаква от новата S-class.
Тя ще се предлага с 11 избора на цвят, а обзавеждането на салона ще бъде от скъпи кожи и различни видове дърво. В оборудването на интериора ще има мултимедийна система Comand с нов интерфейс и 12.3-инчов дисплей със сензорен тъчпад.
Като опция ще се предлагат задни седалки, които могат да се регулират в 10 позиции, панорамен стъклен покрив и система за йонизация и ароматизация на въздуха в салона.
Новото поколение на седана ще получи комплекс за активна безопасност, в който влиза и иновативна система за нощно виждане, която открива както хора, така и животни на пътя. Тя ще може да задейства спирачките на автомобила до пълното му спиране. Освен това машината ще разполага с активни предпазни колани.
В новата S-class ще дебютира и нова система за управление на окачването, носеща името Magic Body Control. Благодарение на камери, тя следи изменения на пътя и може да промени настройките на окачването, като ги адаптира към условията и настилката, по която се движи автомобила.
Според информациите от Mercedes-Benz производството на S-class ще стартира през август, а продажбите – през септември. Най-скъпите модификации – S500 4Matic и S63 AMG 4Matic ще се появят през ноември. Колкото до премиерата, тя ще е в края на май.
Вече беше потвърдено, че S-class ще се предлага в цели пет версии. Очаква се те да бъдат удължена версия, купе, кабриолет и флагман, който ще заеме мястото на моделите на спряната от производство марка Maybach.
Това трябва да бъде най-безопасният и най-технологичният автомобил в света
Следващото поколение на лимузината на Mercedes-Benz трябва да бъде най-безопасният автомобил в света. Поне така твърдят неговите създатели, които са амбицирани моделът да бъде лидер и в още две насоки - технологии и лукс.
Лимузината вече е била показана на „закрито” за външни лица мероприятие, на което са били поканени само отбрани клиенти на Mercedes-Benz. Именно някои от тях разкриха какво трябва да се очаква от новата S-class.
Тя ще се предлага с 11 избора на цвят, а обзавеждането на салона ще бъде от скъпи кожи и различни видове дърво. В оборудването на интериора ще има мултимедийна система Comand с нов интерфейс и 12.3-инчов дисплей със сензорен тъчпад.
Като опция ще се предлагат задни седалки, които могат да се регулират в 10 позиции, панорамен стъклен покрив и система за йонизация и ароматизация на въздуха в салона.
Новото поколение на седана ще получи комплекс за активна безопасност, в който влиза и иновативна система за нощно виждане, която открива както хора, така и животни на пътя. Тя ще може да задейства спирачките на автомобила до пълното му спиране. Освен това машината ще разполага с активни предпазни колани.
В новата S-class ще дебютира и нова система за управление на окачването, носеща името Magic Body Control. Благодарение на камери, тя следи изменения на пътя и може да промени настройките на окачването, като ги адаптира към условията и настилката, по която се движи автомобила.
Според информациите от Mercedes-Benz производството на S-class ще стартира през август, а продажбите – през септември. Най-скъпите модификации – S500 4Matic и S63 AMG 4Matic ще се появят през ноември. Колкото до премиерата, тя ще е в края на май.
Вече беше потвърдено, че S-class ще се предлага в цели пет версии. Очаква се те да бъдат удължена версия, купе, кабриолет и флагман, който ще заеме мястото на моделите на спряната от производство марка Maybach.
Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 4 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите