Нови коли
4 posters
Страница 1 от 4
Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Нови коли
Мисля, че няма да е зле да имаме такава тема, да сме в крак с модните тенденции в автомобилостроенето...
По непотвърдена информация BMW подготвя ново супер-мини с предно предаване, което най-вероятно ще даде началото на нова 0-серия.
Както подсказва името, новият модел ще заеме нишата между 1-ва серия и MINI - удовлетворявайки потребителския апетит за малки, но първокласни коли. Очаква се новото BMW да се конкурира с най-добрите и престижни модели от този клас, като предстоящото Audi A1. Хечбекът ще бъде базиран на последното поколение на платформата на MINI и ако производството му стане факт, ще бъде първото по рода си BMW с предно предаване.
Евентуално потвърждение на слуховете, означава че BMW ще загърби традициите си в разработката на коли със задно предаване, запазвайки обаче характерния за компанията дизайн. Както се вижда на неофициалните компютърни графики, предницата на предполагаемия модел ще бъде вдъхновена от 1-ва серия и ще разполага с нови фарове и характерните за BMW бъбрековидни решетки.
Впечатляващата задна част с два елегантни спойлера демонстрира, че въпреки скромните си размери, колата залага на бързина и спортна линия. И за да осигури едно наистина уникално изживяване, новата серия ще притежава високотехнологични екстри като диференциал с електронно управление и активно окачване, което обяснява сравнително високата предполагаема цена от 16 000 паунда.
Клиентите ще могат да избират между стилния вариант с 3 врати и по-практичния с 5 врати. Не е изключено мюнхенските специалисти да разработят и двуместна версия на модела през 2013 година, която ще има сходна архитектура с MINI Roadster.
Практичността ще бъде приоритет. Изборът от мощни, но чисти бензинови и дизелови мотори би трябвало да направи моделите от 0-серията най-икономичните BMW-та, създавани досега. Разработка на 1.5-литров 3-цилиндров турбодизел с мощност 161 кс, който дебютира на Vision EfficientDynamics Concept, се очертава да бъде един от вариантите, а изцяло електрически двигател ще се появи по-нататък.
0-серията ще бъде част от проекта "i"-range на BMW - ново поколение супер практични коли с електрически, бензинови, хибридни и дизелови агрегати с две, три или четири колела. Очакваме новата серия да влезе в производство през 2012, което означава, че от прототипа ни делят само 18 месеца.
По непотвърдена информация BMW подготвя ново супер-мини с предно предаване, което най-вероятно ще даде началото на нова 0-серия.
Както подсказва името, новият модел ще заеме нишата между 1-ва серия и MINI - удовлетворявайки потребителския апетит за малки, но първокласни коли. Очаква се новото BMW да се конкурира с най-добрите и престижни модели от този клас, като предстоящото Audi A1. Хечбекът ще бъде базиран на последното поколение на платформата на MINI и ако производството му стане факт, ще бъде първото по рода си BMW с предно предаване.
Евентуално потвърждение на слуховете, означава че BMW ще загърби традициите си в разработката на коли със задно предаване, запазвайки обаче характерния за компанията дизайн. Както се вижда на неофициалните компютърни графики, предницата на предполагаемия модел ще бъде вдъхновена от 1-ва серия и ще разполага с нови фарове и характерните за BMW бъбрековидни решетки.
Впечатляващата задна част с два елегантни спойлера демонстрира, че въпреки скромните си размери, колата залага на бързина и спортна линия. И за да осигури едно наистина уникално изживяване, новата серия ще притежава високотехнологични екстри като диференциал с електронно управление и активно окачване, което обяснява сравнително високата предполагаема цена от 16 000 паунда.
Клиентите ще могат да избират между стилния вариант с 3 врати и по-практичния с 5 врати. Не е изключено мюнхенските специалисти да разработят и двуместна версия на модела през 2013 година, която ще има сходна архитектура с MINI Roadster.
Практичността ще бъде приоритет. Изборът от мощни, но чисти бензинови и дизелови мотори би трябвало да направи моделите от 0-серията най-икономичните BMW-та, създавани досега. Разработка на 1.5-литров 3-цилиндров турбодизел с мощност 161 кс, който дебютира на Vision EfficientDynamics Concept, се очертава да бъде един от вариантите, а изцяло електрически двигател ще се появи по-нататък.
0-серията ще бъде част от проекта "i"-range на BMW - ново поколение супер практични коли с електрически, бензинови, хибридни и дизелови агрегати с две, три или четири колела. Очакваме новата серия да влезе в производство през 2012, което означава, че от прототипа ни делят само 18 месеца.
Re: Нови коли
На пазара излезе най-скъпият автомобил – лимитираната серия на Koenigsegg CCXR Trevita.
От модела има едва три коли в целия свят, предназначени предимно за колекционерите. Единият от тях вече е пуснат за продажба в Южна Африка. Цената на супер автомобила е 5 млн. долара и надминава както в разкоша, така и по оценката си легендарния Bugatti Pur Sang.
Новият автомобил се явява специална серия на екзотичния модел CCXR, който се продава за 2 млн. долара.
Машината има двоен двигател V8 с мощност 1018 конски сили. Автомобилът ускорява до 100 км за 2,9 секунди и има максимална скорост 400 км/ч.
Уникалното карбоново покритие на колата създава усещането за заблестяване на хиляди скъпоценни камъни при попадане на светлина върху корпуса й.
Re: Нови коли
еееееееееее ElBoriso... като започнеш нещо поне го довърши....
BMW обмисля възможности за намаляване цената на Серия-5 GT.
Един от начините е този автомобил да бъде снабден с четирицилиндрови двигатели от ново поколение. Става въпрос за четирицилиндровия дизелов двигател с мощност 175 к.с., познат от BMW 320d.
BMW ще пусне Серия-5 GT с четирицилиндрови двигатели
Този двигател е сред най-икономичните агрегати на Баварската фирма, като предлага разход под 5 литра на 100 км.
Сега на европейските пазари, цената на Серия-5 GT започва от около 45 000 евро. Това е цена, която прави автомобила недостъпен дори за много досегашни собственици на модел от Серия-5 на BMW.
След като BMW се превърна в родоначалник на този сегмент на пазара, сега от Баварската фирма си поставят целта да привлекат повече купувачи в него.
Първо ще се появи нова версия на автомобила с дизелов агрегат би-турбо, след него ще се появят и версии с четирицилиндрови двигатели, съобщава мениджърът по производството в BMW Мишел Робертс (Michelle Roberts).
BMW обмисля възможности за намаляване цената на Серия-5 GT.
Един от начините е този автомобил да бъде снабден с четирицилиндрови двигатели от ново поколение. Става въпрос за четирицилиндровия дизелов двигател с мощност 175 к.с., познат от BMW 320d.
BMW ще пусне Серия-5 GT с четирицилиндрови двигатели
Този двигател е сред най-икономичните агрегати на Баварската фирма, като предлага разход под 5 литра на 100 км.
Сега на европейските пазари, цената на Серия-5 GT започва от около 45 000 евро. Това е цена, която прави автомобила недостъпен дори за много досегашни собственици на модел от Серия-5 на BMW.
След като BMW се превърна в родоначалник на този сегмент на пазара, сега от Баварската фирма си поставят целта да привлекат повече купувачи в него.
Първо ще се появи нова версия на автомобила с дизелов агрегат би-турбо, след него ще се появят и версии с четирицилиндрови двигатели, съобщава мениджърът по производството в BMW Мишел Робертс (Michelle Roberts).
Re: Нови коли
Двуместният Lexus LFA беше представен на автоизложението в Токио.
Интересното при този автомобил е, че той е напълно оригинален – не са използвани никакви основни части, взети наготово от други модели.
Спецификите на LFA са: 4,8-литров V10 двигател (552 к.с.), шест скорости, ускорение 0-99 км/ч за 3,7 сек., максимална скорост 323 км/ч. Материалите, използвани за шасито, са въглеродни нишки и алуминий. Те осигуряват доста голяма стабилност, съчетана с малко тегло.
Някои наричат LFA "първият истински суперавтомобил на Lexus".
Очаква се автомобилът да се появи на пазара в началото на 2011 г. Засега ще бъдат произведени само 500 бройки на цена $375 000. Въпреки че сумата е огромна, от Toyota – компанията, собственик на Lexus – очакват да продават на загуба заради високите производствени разходи и малкия брой произведени автомобили. Смята се обаче, че целта на Toyota така или иначе не е толкова печалба, колкото изпробване на нови технологии.
Последната промяна е направена от blackdeath на Пет Ное 27, 2009 2:56 am; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Нови коли
Обиколките на пистата Нюрбургринг дотолкова се превърнаха в мерило за модерните спортни автомобили, че дори и някои хечбеци се хвалят с това, че са тествани на митичната немска писта. На пистата обаче този път се е появил не кой да е, а Lexus LF-A – един толкова очакван спортист, който точно дебютира по време на автомобилното изложение в Токио.
Как са решили да действат от Lexus по същността на автомобила? Те са предпочели да поставят електронно-хидравлично контролирана автоматизирана ръчна трансмисия вместо набиращите популярност скоростни кутии с два съединителя. Има четири различни режима на каране, както и седем настройки за смяна на предавките. При всички положения обаче трансмисията е най-убедителна, когато се движите по пистата или атакува някой наистина добър път. Интересно, но не се представя толкова добре при ниски скорости, както би очаквал човек от Lexus.
За сметка на това няма никакви проблеми с шасито. Вместо да ползват някаква форма на активни настройки, Lexus са решили да ползват пружини като при състезателните автомобили в комбинация с изцяло алуминиево окачване. Всичко това е поставено върху централния монокок, изработен от въглеродни влакна.
Крайният резултат е една кола, с която човек се чувства като едно. Относително компактните й размери карат водача да се чувства уверен в нея дори и по нормалните пътища. Фактът, че се справя добре с дупките и неравностите по улиците, го доказва. Трябва да се признае, че дългите пътувания определено не са му силна страна, но все пак няма да е фатално, ако покарате няколко часа около някоя писта. Дори може да ви хареса . . .
Всъщност именно тук LF-A впечатлява. Дори и по най-гладкия асфалт по пистите автомобилът е особено вълнуващ. Карбоновите му спирачки пък в никой момент няма да ви накарат да се чувствате несигурни. Воланът пък предоставя постоянна обратна връзка с пътя. Смяната на предавките може да бъде регулирана, а при преминаване на по-ниска предавка винаги има едно приятно придърпване от качването на оборотите. Както бихте очаквали, има доста добро сцепление и то е осигурено от големички гуми. Ако пък ви се прииска малко да завъртите задницата, ще можете да го направите. Това създава впечатлението, че с LF-A можете да си правите, каквото поискате, само и само да ви е интересно.
Въпросното монококово карбоново шаси до голяма степен е отговорно за дългото чакане за LF-A. Когато Lexus разкриха прототипа през 2005 година, шасито е било от алуминий, но в последствие е било направено решението за преминаване към карбон. В крайна сметка това олекотява конструкцията, докато подобрява здравината й. крайният резултат е маса от 1 480 кг, което е с около 100 кг, отколкото ако бе ползван алуминий. Същевременно здравината, управлението и безопасността са оптимизирани. В процеса на развитие на проекта Lexus са развили своя собствена техника за масово производство на въглеродни влакна, като се очаква това да доведе до по-широко разпространение на скъпия материал.
Lexus LF-A определено е един страхотен автомобил. Дали си струва цената? Въпрос на лично мнение. Но това е уникален суперавтомобил, макар и да няма толкова лукс, присъщ за марката като цяло. По отношение на технологии обаче LF-A е своебразна витрина на най-новото в тази област. Какво е заключението? Това е кола, която предлага страхотно управление, безопасност, динамика, дизайн и качество. Недостатък? Високата цена.
Как са решили да действат от Lexus по същността на автомобила? Те са предпочели да поставят електронно-хидравлично контролирана автоматизирана ръчна трансмисия вместо набиращите популярност скоростни кутии с два съединителя. Има четири различни режима на каране, както и седем настройки за смяна на предавките. При всички положения обаче трансмисията е най-убедителна, когато се движите по пистата или атакува някой наистина добър път. Интересно, но не се представя толкова добре при ниски скорости, както би очаквал човек от Lexus.
За сметка на това няма никакви проблеми с шасито. Вместо да ползват някаква форма на активни настройки, Lexus са решили да ползват пружини като при състезателните автомобили в комбинация с изцяло алуминиево окачване. Всичко това е поставено върху централния монокок, изработен от въглеродни влакна.
Крайният резултат е една кола, с която човек се чувства като едно. Относително компактните й размери карат водача да се чувства уверен в нея дори и по нормалните пътища. Фактът, че се справя добре с дупките и неравностите по улиците, го доказва. Трябва да се признае, че дългите пътувания определено не са му силна страна, но все пак няма да е фатално, ако покарате няколко часа около някоя писта. Дори може да ви хареса . . .
Всъщност именно тук LF-A впечатлява. Дори и по най-гладкия асфалт по пистите автомобилът е особено вълнуващ. Карбоновите му спирачки пък в никой момент няма да ви накарат да се чувствате несигурни. Воланът пък предоставя постоянна обратна връзка с пътя. Смяната на предавките може да бъде регулирана, а при преминаване на по-ниска предавка винаги има едно приятно придърпване от качването на оборотите. Както бихте очаквали, има доста добро сцепление и то е осигурено от големички гуми. Ако пък ви се прииска малко да завъртите задницата, ще можете да го направите. Това създава впечатлението, че с LF-A можете да си правите, каквото поискате, само и само да ви е интересно.
Въпросното монококово карбоново шаси до голяма степен е отговорно за дългото чакане за LF-A. Когато Lexus разкриха прототипа през 2005 година, шасито е било от алуминий, но в последствие е било направено решението за преминаване към карбон. В крайна сметка това олекотява конструкцията, докато подобрява здравината й. крайният резултат е маса от 1 480 кг, което е с около 100 кг, отколкото ако бе ползван алуминий. Същевременно здравината, управлението и безопасността са оптимизирани. В процеса на развитие на проекта Lexus са развили своя собствена техника за масово производство на въглеродни влакна, като се очаква това да доведе до по-широко разпространение на скъпия материал.
Lexus LF-A определено е един страхотен автомобил. Дали си струва цената? Въпрос на лично мнение. Но това е уникален суперавтомобил, макар и да няма толкова лукс, присъщ за марката като цяло. По отношение на технологии обаче LF-A е своебразна витрина на най-новото в тази област. Какво е заключението? Това е кола, която предлага страхотно управление, безопасност, динамика, дизайн и качество. Недостатък? Високата цена.
Re: Нови коли
На провеждащото се в момента изложение в Чикаго се състоя oфициалният дебют на концепцията Chevrolet Corvette Stingray. Именно тя ще изпълнява ролята на „Sideswipe” в продължението на филма „Transformers”, чиято премиера е предвидена за 26-ти юни.
Дизайнът на автомобила е вдъхновен от оригиналния състезателен автомобил Corvette Stingray от 1959г. Концепцията ще послужи и като отлична тренировка на General Motors за разработването на следващото поколение на популярния им модел Chevrolet Corvette.
Новият Chevrolet Corvette C3R е своебразна препратка към оригиналния Corvette Stingray от 1969 година, но за разлика от много компютърно генерирани варианти на Corvette, които сме виждали преди, то този ще достигне до серийно производство.
Докато проектът C3R все още е в много ранен свой етап, то създателите му планират да ползват модерната платформа на C6 Corvette, за да ускорят развитието му. До голяма степен параметрите на C3R ще бъдат сходни с тези на С6, като се изключи дължината – новият модел ще бъде с десетина сантиметра по-дълъг. Настоящият С6 Corvette прави впечатление със своите възможности на суперавтомобил, докато предшественикът му – Corvette Stingray от 1969 година – заслужи славата си със страхотния си дизайн и излъчването на muscle-car. Сега шеф дизайнерът зад колата, Крисчън Сирулевски, се надява да комбинира преимуществата на двата модела посредством своята интерпретация за колата.
По думи на Сирулевски най-новите промени включват някои специфични детайли, благодарение на които задницата изглежда малко повдигната. Предните калници пък са понапомпани, като така по-добре отвеждат въздушната струя и същевременно оптимизират дизайна на автомобила.
C3R ще дебютира по време на Woodward Cruise, което ще се проведе следващата година в Детройт. След дебюта на това събитие Сирулевски ще се отправи към SEMA, където също ще бъде показан автомобилът.
Последната промяна е направена от blackdeath на Пет Ное 27, 2009 2:55 am; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Нови коли
Първи образ на откритата Toyota FT-86 (Специален поздрав за Elboriso)
Вече се знае, че Toyota разработва и открита версия на модела FT-86, създаден съвместно със Subaru.
Сега изданието Leftline публикува компютърен образ, който показва как най-вероятно ще изглежда новият роудстер.
Първи образ на откритата Toyota FT-86
Според холандското издание Auto Telegraaf, Toyota разработва нов сгъваем покрив за открития FT-86. Също като при купето, кабриолетът FT-86 ще бъде със задно предаване и атмосферен двулитров бензинов boxer, предлагащ мощност от около 220 к.с.
Той ще се комбинира с механична трансмисия с шест скорости, като ще се предлага и вариант с автоматична скоростна кутия. Много вероятно ще има и „гореща” версия на кабриолета, която ще е с турбодвигател. При нея максималната мощност ще надхвърли 300 к.с., а предаването на движението ще бъде към четирите колела.
Очаква се откритата версия на Toyota FT-86 да се появи на пазара в началото на 2011 г.
Безспорно най-очакваният автомобил на тазгодишното изложение в Токио беше концепцията Toyota FT-86, която въпреки че е под марката на Toyota, е разработена съвместно със Subaru.
Спортното купе разполага с 2+2 места за сядане и има доста компактни размери - 4 160мм. дължина, 1 760мм. широчина и 1 260мм. височина, а разстоянието между двете му оси е 2 570мм.
Концепцията Toyota FT-86 е оборудвана с бензинов, 2.0-литров, боксеров двигател на Subaru, чиято мощност е 160к.с., но при серийната версия тя ще бъде увеличена вероятно до 200к.с.
Други подробности, които са известни около съвместния автомобил на Toyota и Subaru са, че при него задвижването се предава към задните колела, посредством петстепенна механична скоростна кутия, а спирачките са с марка ADVICS.
Спортният автомобил е дело на европейското дизайнерско студио на Toyota (Europe Design Development), от където са обърнали специално внимание на центъра на тежестта, който е доста ниско разположен, и на аеродинамичните характеристики на купето.
Вече се знае, че Toyota разработва и открита версия на модела FT-86, създаден съвместно със Subaru.
Сега изданието Leftline публикува компютърен образ, който показва как най-вероятно ще изглежда новият роудстер.
Първи образ на откритата Toyota FT-86
Според холандското издание Auto Telegraaf, Toyota разработва нов сгъваем покрив за открития FT-86. Също като при купето, кабриолетът FT-86 ще бъде със задно предаване и атмосферен двулитров бензинов boxer, предлагащ мощност от около 220 к.с.
Той ще се комбинира с механична трансмисия с шест скорости, като ще се предлага и вариант с автоматична скоростна кутия. Много вероятно ще има и „гореща” версия на кабриолета, която ще е с турбодвигател. При нея максималната мощност ще надхвърли 300 к.с., а предаването на движението ще бъде към четирите колела.
Очаква се откритата версия на Toyota FT-86 да се появи на пазара в началото на 2011 г.
Безспорно най-очакваният автомобил на тазгодишното изложение в Токио беше концепцията Toyota FT-86, която въпреки че е под марката на Toyota, е разработена съвместно със Subaru.
Спортното купе разполага с 2+2 места за сядане и има доста компактни размери - 4 160мм. дължина, 1 760мм. широчина и 1 260мм. височина, а разстоянието между двете му оси е 2 570мм.
Концепцията Toyota FT-86 е оборудвана с бензинов, 2.0-литров, боксеров двигател на Subaru, чиято мощност е 160к.с., но при серийната версия тя ще бъде увеличена вероятно до 200к.с.
Други подробности, които са известни около съвместния автомобил на Toyota и Subaru са, че при него задвижването се предава към задните колела, посредством петстепенна механична скоростна кутия, а спирачките са с марка ADVICS.
Спортният автомобил е дело на европейското дизайнерско студио на Toyota (Europe Design Development), от където са обърнали специално внимание на центъра на тежестта, който е доста ниско разположен, и на аеродинамичните характеристики на купето.
Последната промяна е направена от blackdeath на Пет Ное 27, 2009 2:55 am; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Нови коли
Lambo Reventon
В смесителя за ДНК влизат модерните достижения от "Мурсиелаго", готината външност на "Кунташ" и военната "стелт" технология на изтребител. От другата страна излиза "Ревентон" - най-рядкото "Ламборгини" за всички времена.
Ако работите като фотограф в известна фирма за постери и не сте тук, тогава това си е ваш проблем. За доставчик на плакати за спални този ден определено не е подходящ да наваксаш със спането.
Ако бях на ваше място, наистина нямаше да искам да обяснявам на мениджъра си защо не обикалям около оградата с голям фотоапарат, когато най-рядкото, най-скъпо и най-мощно "Ламборгини" за всички времена за първи път излезе от хангара.
Работата е там, че струващият 1 млн. евро "Ревентон" никога досега не е бил виждан на каквато и да е земна повърхност, освен на пластмасовия щанд на автомобилно изложение. И никога досега не е каран от никого, на чиято визитна картичка не пише: Джорджо Сана, главен тест пилот.
Досега.
Когато бях дете, мечтаех за две неща - да бъда пилот на изтребител и да карам "Ламборгини". Днес ще сбъдна и двете. Оградата, за която говоря, крие тестовата писта на "Топ Гиър" в Италия - точно до Милано.
Тук се е разположил транспортьорът на Lambo, придружен от армия, сходна по размер на тази на Азербайджан (но с по-хубави униформи), за да изпълни обещание, дадено седмици по-рано, когато колата беше показана във Франкфурт - че "Топ Гиър" ще направи първия тест.
Нека бъда честен отначало - нервен съм и има защо. Това е колата, която в "Ламборгини" са направили за хората, които мислят, че "Мурсиелаго" LP640 е малко скромно, малко питомно може би, не му достига мощност...
Оказа се, че по света им само 20 души, достатъчно луди, за да повярват на това. И всеки един от тях вече е потрошил брутния вътрешен продукт на Сиера Леоне за колата на мечтите си, една от които стои пред мен сега.
Покривът й е на нивото на токата на колана ми. Може би ще е добра идея да не катастрофирам.
Досега не е имало модел на "Ламборгини" (изключвам тракторите), който да не е бил визуално зашеметяващ. Но дори извън оградата е ясно, че създателите на "Ревентон" са вдигнали летвата в други висини.
Сега виждам жълтозеленикаво "Мурсиелаго" до боксовете - привлича окото с екзотичния си разкош, с който фирмата от Света Агата отдавна благославя света. Но това е примамка. В гаража зад него мервам задницата на нещо, наподобяващо на част от декора на високобюджетен научнофантастичен филм.
Геометрична смесица от линии, ъгли и гънки на пръв поглед с цвят на гранит, тя абсорбира светлина, вместо да я отразява. Така създава неземно чувство за нови материали - интергалактически технологии, дошли на земната повърхност. "Предполагам, че това е "Ревентон", казвам на себе си. Предполагам.
От всички неща, които те поразяват, цветът оставя първото впечатление, защото е адски невероятен. Колите трябва да блестят, лъщят и искрят, но това тук е боен кораб, изтребител от Студената война, способен да изскочи незабелязано над Русия и от 15 км да изпрати "умна" бомба в точно определена пощенска кутия.
Все едно да излъскате метал, докато заблести и после да го покриете с матов лак. Не са го боядисвали. Иронията е, че "Ревентон" не е направен от метал. Минали са през толкова трудности, за да създадат шедьовър от карбон, а после е трябвало да измислят боя, съдържаща метални частици за наподобяване на чиста стомана.
Това не е просто от суета. Линиите на колата са толкова сложно загладени, че наподобяват нежно оригами и без матово покритие биха изглеждали като от "Лего".
Забележете арките над колелата, които не са гладки, а с множество гънки, наподобяващи формата на овал. Сякаш формата е създадена от слона в известната индийска реклама за Peugeot 206.
Но идеята за суетата започва да витае във въздуха, щом някой от "Ламборгини" започне да говори за бомбардировачи, или по-специално за бойния изтребител F-22A Raptor, от който екипът на "Ревентон" e черпил вдъхновение.
ОК, можете да приемете, че има нещо "стелт" в неговия грим, нещо, което би изглеждало не както трябва, подаващо се от осветен хангар. Но аналогията спира дотук. Изтребителите изглеждат по този начин, за да са невидими за радара, а "Ревентон" не може да постигне това.
Ако колата наистина може да мине незабелязано с 340 км/ч покрай ченге, тогава би била безценна. Но все пак няма как да не я забележите - тя е по-малко невидима за радарите само от рицар в броня на подскачащ балон.
"Ревентон" е преминал летателните си часове в аеродинамичен тунел и се е появил в свят, в който неговата сестра "Мурсиелаго" вече не е примадона. Без помощта на спойлерите, но въоръжен до зъби с масивни въздухозаборници, асиметрични странични линии и сложен заден дифузьор, "Ревентон" разрязва въздуха като скалпел с всяко едно от четирите си колела.
Колко от тази магия се дължи на повърхността на колата, е спорен въпрос. Това, което има значение, е завършеността в този проект, не просто позирането. Колата е направена не само да удивлява, но и да върши работа, да надхвърля очакванията. Да извлича есенцията на ДНК-то и да уверява тези, които се опасяват, че чистата кръв на "Ламборгини" бе завинаги омърсена след брака със семейството на "Ауди".
А какъв е смисълът на ДНК-то, ако не за високи характеристики, брутално ускорение, завои, които виждаш през страничния прозорец и невъзможно късно спиране? Какво е екстравагантният дизайн без такива характеристики? Днес ще разберем.
Въпреки че няма да е на 100 процента, защото не ни дават да караме твърде бързо. Моля?
Не искат да "натискаме" колата много, да не се приближаваме до червената линия на която и да е предавка. Какво? На алуминиевата плочка, поставена в центъра на преградата между шофьора и пасажера на нивото на раменете, пише "0/20". Което значи, че при суперлимитираната продукция от само 20 коли тази е нулева.
Просто става въпрос за екземпляра, заделен за музея на "Ламборгини".
От една страна, това е супер - страховете ми, че ще бъда пребит от луд руски олигарх, чиито боядисани в черно алуминиеви джанти (с карбонови остриета, занитени към всяка спица) току-що съм одраскал, се изпаряват като милански ситен дъжд.
От друга страна... мамка му, дошли сме да караме може би най-ексклузивната кола на света, но сме ограничени - както бихме били, ако тествахме кола от "Формула 1" до максималната скорост, разрешена в бокса.
Но почакайте, под авиационния камуфлаж това все пак е "Ламборгини". Което значи, че на трудна, тясна писта като тази никога няма да стигнем до лимита, освен на първа и втора. Колкото до 320 км/ч, това си е само фантазия. Тук има две по-дълги прави, но дори самият F-22 няма да достигне максимума си за тази дистанция, пък и какво ще ни помогне една права отсечка за крайния анализ?
Така че щом шофирането не е главният въпрос, ограниченията няма да ни развалят удоволствието твърде много.
Но съжалявам - майната му на това. Взели са "Мурсиелаго" LP640, който по всеобщо мнение е брутален, разбиващ, докарващ ви инфаркт звяр. Дали са го на побеснелите гении в дизайнерското студио на Lambo в Санта Агата и са им казали да "сгъстят ДНК-то", "да направят от екстремното по-екстремно" и "да направят най-великата кола на света". Което са и направили. А ние сега ще направим това, което никой от 20-те собственици няма да направи - ще й се насладим.
Хубаво, ама денят започва лошо, много лошо. Вали, когато пристигаме и пистата е мокра, щом колегата ми Марко (само секунда по-бавен от Прост!) прави заедно с мен опознавателна обиколка в "Нисан 350Z". Сядам да карам и три завоя по-късно съм в тревата, през канавката, заровен до оста в агрикултура.
Марко прикрива страха си със смях - и двамата мислим едно и също: Благодаря на Бога, че не беше Lambo-то.
Часове по-късно на суха писта вече е.
Марко върти обиколки - показва как се прави. Чух, когато двигателят стигна ограничителя, докато се изправя задният спойлер. Но дори при пълно натоварване, никога не стига четвърта предавка.
А двигателят, въпреки че е разположен, където обичаме - зад ушите ни, и въпреки 10-те "коня" над "Мурсиелаго" (от 640 до 650), звучи недостатъчно емоционално, липсва му драматизъм. Ако сте чували воя на 599, знаете какъв звук се надявахме да чуем. Тук такъв липсва.
Вече съм зад волана. Боря се да наместя задника си във вдлъбнатите карбонови седалки, направени за някой като тест пилота Марио Фацането, който седи до мен притеснен.
Ножичната врата се затваря и за първи път съм изправен лице в лице с таблото. Увереността, която трупах цял следобед, се изпарява. Изглежда, от мен се очаква, че без тренировка ще полетя с Airbus. Това е частта, която обяснява предишната забележка за пилотирането на изтребител - препратките към F-22A Raptor придобиват доста смисъл, когато видите приборите.
А истината е, че имат толкова покритие, все едно да мислим, че "Battlestar Galactica" или "Седморката на Блейк" са достоверни. Или пък "Нощният ездач".
Ако се сетим за 70-те и "Кунташ" като най-доброто постижение на Lambo, тогава има за какво да се хванем и тук. Задницата на "Ревентон" може да е просто преработка на тази на "Кунташ", но таблото, изработено от буца алуминий с карбонова рамка, е побрало прибори с коренно различно внушение.
Добре, "прибори" е грешна дума. Говорим за 3 течнокристални дисплея, даващи информация не за скоростта на колата, а за тази на двигателя. Екранът отляво изобразява оборотите и кога да сменяте скорост, а индикаторът за G-ускорението обяснява защо вратът ви боли.
Това е цялата информация, от която имате нужда. Ако ви идва в повече, можете да завъртите един бутон и се показват "мнимо аналогови" прибори. Колкото до мен, аз се концентрирам върху двете тънки като ножове карбонови "пера", подпъхнати под алакантарата и волана.
Стигаме до карането. Кракът, с който натискам педала на газта, е по-нервен и от полицай в засада. Така първите няколко завоя са смесица от донагласяне на ъгъла на завиване и необмислено повдигане на колата. Но щом веднъж вземам третия завой и минавам дупката от предишната ми "екскурзия в градината", "Ревентон" отваря своите двери.
Двигателят може и да звучи колебливо отвън, но тук, отвътре, меко гали ушите ви, гъделичкайки диафрагмата с всяко превключване на скоростите през e-gear.
По-малко необузданa и по-линейна от Super-box на "Ферари", тя "масажира" двигателя, вдигайки оборотите, когато се включва нагоре и понижавайки ги нежно при смъкване на предавка.
Както винаги, има няколко е-зъбци, с които да играете въпреки ограниченията. Колата все едно е залепнала за пътя, завива наперено и ускорява с бруталния драматизъм, който всеки собственик на Lambo винаги изисква.
Но това не е кола за писта. Не е "Ферари", нито "Порше". Тя е скулптура и на това прилича и отвън, и отвътре, докато се носи ниско към пистата, за да докаже какво със сигурност може. Но никога не й се е налагало.
На пътя разбираме, че не е и шосейна кола. Твърде широка и твърде ниска е, а возията е толкова твърда, че наистина боли. "Ревентон" ти се подиграва с потенциала си, докато пъплиш през някое градче, разпръсквайки опулени, зомбирани граждани и изключително любопитни блюстители на реда.
После бързо я закарвате вкъщи, полирате още веднъж и вкарвате в отопляемия си гараж или още по-добре - в арт галерията.
Връщаме се на пистата, за да открием малка тълпа пред оградата. Някой от тези хора може да е фотограф на известна фирма за постери, надяващ се, че не е закъснял да обезсмърти "Ревентон" в очите на тийнейджърите, както неговите предшественици направиха с легендите "Миура" и "Кунташ".
Успя ли "Ламборгини" отново да даде на света още една легенда? Фотографът казва "да"!
С въздишка на облекчение казвам "да" и аз.
В смесителя за ДНК влизат модерните достижения от "Мурсиелаго", готината външност на "Кунташ" и военната "стелт" технология на изтребител. От другата страна излиза "Ревентон" - най-рядкото "Ламборгини" за всички времена.
Ако работите като фотограф в известна фирма за постери и не сте тук, тогава това си е ваш проблем. За доставчик на плакати за спални този ден определено не е подходящ да наваксаш със спането.
Ако бях на ваше място, наистина нямаше да искам да обяснявам на мениджъра си защо не обикалям около оградата с голям фотоапарат, когато най-рядкото, най-скъпо и най-мощно "Ламборгини" за всички времена за първи път излезе от хангара.
Работата е там, че струващият 1 млн. евро "Ревентон" никога досега не е бил виждан на каквато и да е земна повърхност, освен на пластмасовия щанд на автомобилно изложение. И никога досега не е каран от никого, на чиято визитна картичка не пише: Джорджо Сана, главен тест пилот.
Досега.
Когато бях дете, мечтаех за две неща - да бъда пилот на изтребител и да карам "Ламборгини". Днес ще сбъдна и двете. Оградата, за която говоря, крие тестовата писта на "Топ Гиър" в Италия - точно до Милано.
Тук се е разположил транспортьорът на Lambo, придружен от армия, сходна по размер на тази на Азербайджан (но с по-хубави униформи), за да изпълни обещание, дадено седмици по-рано, когато колата беше показана във Франкфурт - че "Топ Гиър" ще направи първия тест.
Нека бъда честен отначало - нервен съм и има защо. Това е колата, която в "Ламборгини" са направили за хората, които мислят, че "Мурсиелаго" LP640 е малко скромно, малко питомно може би, не му достига мощност...
Оказа се, че по света им само 20 души, достатъчно луди, за да повярват на това. И всеки един от тях вече е потрошил брутния вътрешен продукт на Сиера Леоне за колата на мечтите си, една от които стои пред мен сега.
Покривът й е на нивото на токата на колана ми. Може би ще е добра идея да не катастрофирам.
Досега не е имало модел на "Ламборгини" (изключвам тракторите), който да не е бил визуално зашеметяващ. Но дори извън оградата е ясно, че създателите на "Ревентон" са вдигнали летвата в други висини.
Сега виждам жълтозеленикаво "Мурсиелаго" до боксовете - привлича окото с екзотичния си разкош, с който фирмата от Света Агата отдавна благославя света. Но това е примамка. В гаража зад него мервам задницата на нещо, наподобяващо на част от декора на високобюджетен научнофантастичен филм.
Геометрична смесица от линии, ъгли и гънки на пръв поглед с цвят на гранит, тя абсорбира светлина, вместо да я отразява. Така създава неземно чувство за нови материали - интергалактически технологии, дошли на земната повърхност. "Предполагам, че това е "Ревентон", казвам на себе си. Предполагам.
От всички неща, които те поразяват, цветът оставя първото впечатление, защото е адски невероятен. Колите трябва да блестят, лъщят и искрят, но това тук е боен кораб, изтребител от Студената война, способен да изскочи незабелязано над Русия и от 15 км да изпрати "умна" бомба в точно определена пощенска кутия.
Все едно да излъскате метал, докато заблести и после да го покриете с матов лак. Не са го боядисвали. Иронията е, че "Ревентон" не е направен от метал. Минали са през толкова трудности, за да създадат шедьовър от карбон, а после е трябвало да измислят боя, съдържаща метални частици за наподобяване на чиста стомана.
Това не е просто от суета. Линиите на колата са толкова сложно загладени, че наподобяват нежно оригами и без матово покритие биха изглеждали като от "Лего".
Забележете арките над колелата, които не са гладки, а с множество гънки, наподобяващи формата на овал. Сякаш формата е създадена от слона в известната индийска реклама за Peugeot 206.
Но идеята за суетата започва да витае във въздуха, щом някой от "Ламборгини" започне да говори за бомбардировачи, или по-специално за бойния изтребител F-22A Raptor, от който екипът на "Ревентон" e черпил вдъхновение.
ОК, можете да приемете, че има нещо "стелт" в неговия грим, нещо, което би изглеждало не както трябва, подаващо се от осветен хангар. Но аналогията спира дотук. Изтребителите изглеждат по този начин, за да са невидими за радара, а "Ревентон" не може да постигне това.
Ако колата наистина може да мине незабелязано с 340 км/ч покрай ченге, тогава би била безценна. Но все пак няма как да не я забележите - тя е по-малко невидима за радарите само от рицар в броня на подскачащ балон.
"Ревентон" е преминал летателните си часове в аеродинамичен тунел и се е появил в свят, в който неговата сестра "Мурсиелаго" вече не е примадона. Без помощта на спойлерите, но въоръжен до зъби с масивни въздухозаборници, асиметрични странични линии и сложен заден дифузьор, "Ревентон" разрязва въздуха като скалпел с всяко едно от четирите си колела.
Колко от тази магия се дължи на повърхността на колата, е спорен въпрос. Това, което има значение, е завършеността в този проект, не просто позирането. Колата е направена не само да удивлява, но и да върши работа, да надхвърля очакванията. Да извлича есенцията на ДНК-то и да уверява тези, които се опасяват, че чистата кръв на "Ламборгини" бе завинаги омърсена след брака със семейството на "Ауди".
А какъв е смисълът на ДНК-то, ако не за високи характеристики, брутално ускорение, завои, които виждаш през страничния прозорец и невъзможно късно спиране? Какво е екстравагантният дизайн без такива характеристики? Днес ще разберем.
Въпреки че няма да е на 100 процента, защото не ни дават да караме твърде бързо. Моля?
Не искат да "натискаме" колата много, да не се приближаваме до червената линия на която и да е предавка. Какво? На алуминиевата плочка, поставена в центъра на преградата между шофьора и пасажера на нивото на раменете, пише "0/20". Което значи, че при суперлимитираната продукция от само 20 коли тази е нулева.
Просто става въпрос за екземпляра, заделен за музея на "Ламборгини".
От една страна, това е супер - страховете ми, че ще бъда пребит от луд руски олигарх, чиито боядисани в черно алуминиеви джанти (с карбонови остриета, занитени към всяка спица) току-що съм одраскал, се изпаряват като милански ситен дъжд.
От друга страна... мамка му, дошли сме да караме може би най-ексклузивната кола на света, но сме ограничени - както бихме били, ако тествахме кола от "Формула 1" до максималната скорост, разрешена в бокса.
Но почакайте, под авиационния камуфлаж това все пак е "Ламборгини". Което значи, че на трудна, тясна писта като тази никога няма да стигнем до лимита, освен на първа и втора. Колкото до 320 км/ч, това си е само фантазия. Тук има две по-дълги прави, но дори самият F-22 няма да достигне максимума си за тази дистанция, пък и какво ще ни помогне една права отсечка за крайния анализ?
Така че щом шофирането не е главният въпрос, ограниченията няма да ни развалят удоволствието твърде много.
Но съжалявам - майната му на това. Взели са "Мурсиелаго" LP640, който по всеобщо мнение е брутален, разбиващ, докарващ ви инфаркт звяр. Дали са го на побеснелите гении в дизайнерското студио на Lambo в Санта Агата и са им казали да "сгъстят ДНК-то", "да направят от екстремното по-екстремно" и "да направят най-великата кола на света". Което са и направили. А ние сега ще направим това, което никой от 20-те собственици няма да направи - ще й се насладим.
Хубаво, ама денят започва лошо, много лошо. Вали, когато пристигаме и пистата е мокра, щом колегата ми Марко (само секунда по-бавен от Прост!) прави заедно с мен опознавателна обиколка в "Нисан 350Z". Сядам да карам и три завоя по-късно съм в тревата, през канавката, заровен до оста в агрикултура.
Марко прикрива страха си със смях - и двамата мислим едно и също: Благодаря на Бога, че не беше Lambo-то.
Часове по-късно на суха писта вече е.
Марко върти обиколки - показва как се прави. Чух, когато двигателят стигна ограничителя, докато се изправя задният спойлер. Но дори при пълно натоварване, никога не стига четвърта предавка.
А двигателят, въпреки че е разположен, където обичаме - зад ушите ни, и въпреки 10-те "коня" над "Мурсиелаго" (от 640 до 650), звучи недостатъчно емоционално, липсва му драматизъм. Ако сте чували воя на 599, знаете какъв звук се надявахме да чуем. Тук такъв липсва.
Вече съм зад волана. Боря се да наместя задника си във вдлъбнатите карбонови седалки, направени за някой като тест пилота Марио Фацането, който седи до мен притеснен.
Ножичната врата се затваря и за първи път съм изправен лице в лице с таблото. Увереността, която трупах цял следобед, се изпарява. Изглежда, от мен се очаква, че без тренировка ще полетя с Airbus. Това е частта, която обяснява предишната забележка за пилотирането на изтребител - препратките към F-22A Raptor придобиват доста смисъл, когато видите приборите.
А истината е, че имат толкова покритие, все едно да мислим, че "Battlestar Galactica" или "Седморката на Блейк" са достоверни. Или пък "Нощният ездач".
Ако се сетим за 70-те и "Кунташ" като най-доброто постижение на Lambo, тогава има за какво да се хванем и тук. Задницата на "Ревентон" може да е просто преработка на тази на "Кунташ", но таблото, изработено от буца алуминий с карбонова рамка, е побрало прибори с коренно различно внушение.
Добре, "прибори" е грешна дума. Говорим за 3 течнокристални дисплея, даващи информация не за скоростта на колата, а за тази на двигателя. Екранът отляво изобразява оборотите и кога да сменяте скорост, а индикаторът за G-ускорението обяснява защо вратът ви боли.
Това е цялата информация, от която имате нужда. Ако ви идва в повече, можете да завъртите един бутон и се показват "мнимо аналогови" прибори. Колкото до мен, аз се концентрирам върху двете тънки като ножове карбонови "пера", подпъхнати под алакантарата и волана.
Стигаме до карането. Кракът, с който натискам педала на газта, е по-нервен и от полицай в засада. Така първите няколко завоя са смесица от донагласяне на ъгъла на завиване и необмислено повдигане на колата. Но щом веднъж вземам третия завой и минавам дупката от предишната ми "екскурзия в градината", "Ревентон" отваря своите двери.
Двигателят може и да звучи колебливо отвън, но тук, отвътре, меко гали ушите ви, гъделичкайки диафрагмата с всяко превключване на скоростите през e-gear.
По-малко необузданa и по-линейна от Super-box на "Ферари", тя "масажира" двигателя, вдигайки оборотите, когато се включва нагоре и понижавайки ги нежно при смъкване на предавка.
Както винаги, има няколко е-зъбци, с които да играете въпреки ограниченията. Колата все едно е залепнала за пътя, завива наперено и ускорява с бруталния драматизъм, който всеки собственик на Lambo винаги изисква.
Но това не е кола за писта. Не е "Ферари", нито "Порше". Тя е скулптура и на това прилича и отвън, и отвътре, докато се носи ниско към пистата, за да докаже какво със сигурност може. Но никога не й се е налагало.
На пътя разбираме, че не е и шосейна кола. Твърде широка и твърде ниска е, а возията е толкова твърда, че наистина боли. "Ревентон" ти се подиграва с потенциала си, докато пъплиш през някое градче, разпръсквайки опулени, зомбирани граждани и изключително любопитни блюстители на реда.
После бързо я закарвате вкъщи, полирате още веднъж и вкарвате в отопляемия си гараж или още по-добре - в арт галерията.
Връщаме се на пистата, за да открием малка тълпа пред оградата. Някой от тези хора може да е фотограф на известна фирма за постери, надяващ се, че не е закъснял да обезсмърти "Ревентон" в очите на тийнейджърите, както неговите предшественици направиха с легендите "Миура" и "Кунташ".
Успя ли "Ламборгини" отново да даде на света още една легенда? Фотографът казва "да"!
С въздишка на облекчение казвам "да" и аз.
Re: Нови коли
От Bentley показаха официално новото купе Continental Supersports, което е най-мощният сериен модел на компанията. Световната премиера на автомобила ще се състои на изложението в Женева, а продажбите му ще стартират през есента.
Continental Supersports е оборудван с 6.0-литров W12 двигател, който е приспособен да работи както с обикновен бензин, така и с биоетанол E85 или комбинация между двете горива. Мощността на агрегата е 621к.с., а максималният му въртящ момент достига 799Нм.
Според Bentley, спортното купе е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 3.9сек. и да развива максимална скорост от 329км/ч. За сравнение, при Continental GT Speed ускорението от 0-100км/ч. става за 4.5сек. Автомобилът е получил новата скоростна кутия Quickshift.
Основната заслуга за отличните динамични показатели на Continental Supersports е намаленото тегло на купето със 100кг. до 1 250кг. Това е постигнато чрез премахване на задните седалки, използване на карбоно-керамични спирачки и олекотени предни седалки.
Bentley Continental Supersports е получил и промени по външния вид. Нови са броните, радиаторната решетка, предния капак и 20-инчовите джанти. Интериорът на автомобила е в комбинация от кожа и Alcantara, а като опция се предлага мощна аудио система с 15 високоговорителя.
Re: Нови коли
Здравейте! Не много отдавна покрай бензиностанцията OMV, зърнах нещо което ми грабна очите и се втренчих в него почти половин час без да спирам докато то не си отиде. Това чудо се наричаше „Pavlin681″. Може би се чудите какво е това, но сега ще Ви кажа, дори ще Ви го покажа, защото имах честта да направя снимка, дори клип! ( снимката и клипа все още не са качени, може би и няма да се качат, ако искате да ги видите пишете на skype: double1555 ). Бих искал да вмъкна малко резюме. Pavlin681 е прототип, който е единствен по рода си спортен автомобил. Приказките на Павлин Иванов (създателя) към минувачите, които доста втренчено се заглеждаха по колата (включително и аз) бяха, че колата е с двигател на „Pontiac“ и е около 140 конски сили, с 2литров двигател все още и така трябва да спират на всяка бензиностанция. Километража е разграфен до 240 но дали ще ги вдигне толкова знаят само те. Също така емблемата е много впечатляваща – картата на България. А ето и какво е уникалното на този звяр – Павлин Иванов е изработил всички детайли по колата и ги е сглобил до най малкото болтче! Единствено двигателя е оригинален всичко друго е ръчна изработка която е правена в Германия със голяма инвестиция предполагам. Стига съм бърборил, а нека да Ви я покажа тази красавица или красавец преценете сами!
https://www.youtube.com/watch?v=_EjLe8pZlNE&feature=player_embedded
Re: Нови коли
акто вече е ставало дума на няколко пъти, тази година определено е доста важна за Bugatti.
Не само, че през 2009 година се празнуват 100 години от основаването на легендарната марка, но също така бе разкрит и нов концептуален суперседан, който всъщност може да изразява бъдещите планове на компанията.
И това, което бе разкрито пред отбрана публика през септември в базата на Bugatti в Молсхайм, бе отново представено пред потенциални клиенти и „лидери на мнение” (както е понятието) по време на специално събитие в Лос Анжелис. По време на презентацията в Бевърли Хилс директорът по продажбите в Bugatti Алесдеър Стюарт разкри, че Galibier всъщност е един от няколко концептуални студии, които са били проучвани от компанията.
Galibier е един концептуален автомобил с четири врати. Сглобяването на колата се извършва ръчно, като много от компонентите са изработени от въглеродни влакна. Този материал е не само устойчив, но и много лек. Задното и предното крило, както и вратите са направени от полиран алуминий.
В Bugatti 16 C Galibier спортният стил на екстериора е комбиниран с комфорта и елегантността на интериора. Моделът е снабден с характерната за компанията предна решетка. Има и големи предни LED светлини.
Автомобилът е оборудван с 8-литров шестнадесетцилиндров двигател. Специфичното за този агрегат е, че може да бъде зареждан и с етанол. Моделът има система за едновременно задвижване на четирите колела, както и керамични спирачки. Окачването е оптимизирано, така че да се спомогне за по-добро управление на голямата кола.
Арматурното табло съдържа два централно разположени инструмента, които да информират постоянно пътниците, возещи се отзад, за стойностите на скоростта. Моделът е снабден и със сменяем часовник Reverso Tourbillon, изработен от шведската компания Parmigiani.
Ако се даде зелена светлина, то Galibier 16C се очаква да струва около 1.45 милиона долара. Говори се, че производството ще започне в началото на 2010 година, като темпото определено няма да бъде много високо, тъй като всяка бройка ще бъде изпълнявана по поръчка.
Концепцията Bugatti Galibier няма да бъде изложена на предстоящото автомобилно изложение във Франкфурт, но за нея ще бъде организирано специално събитие, на което ще се оповестят всички подробности за наречения от изпълнителния директор на компанията Франц-Йозеф Пафген „най-ексклузивният, елегантен и мощен седан в света”.
Galibier е оборудван с 8.0-литров, 16-цилиндров двигател, чиято мощност е между 800 и 1 000к.с., предавана към четирите колела. Агрегатът работи стандартно на бензин, но като алтернатива може да се използва и биоетанол, а за максимално бързо и надеждно спиране се грижат мощни спирачки с карбоно-керамични дискове.
Суперлуксозният седан е с осем накрайника на изпускателната система, по четири от двете страни на задницата, а задното стъкло се разделя по средата от линия с LED светлини. Вратите и предните калници са от полиран алуминий, а останалите части на каросерията са от ръчно изработена карбонова сплав.
Интериорът на концепцтуалното Bugatti Galibier е максимално изчистен, като използваните за него материали са фина кожа и първокласно дърво. На централната конзола е разположен голям LCD дисплей, а скоростомерът е позициониран в средата на таблото, така че и задните пътници да могат да виждат с каква скорост се движи автомобилът. Точно под него е интегриран тузарски часовник Parmigiani, който може да се сваля и слага на ръка.
Не само, че през 2009 година се празнуват 100 години от основаването на легендарната марка, но също така бе разкрит и нов концептуален суперседан, който всъщност може да изразява бъдещите планове на компанията.
И това, което бе разкрито пред отбрана публика през септември в базата на Bugatti в Молсхайм, бе отново представено пред потенциални клиенти и „лидери на мнение” (както е понятието) по време на специално събитие в Лос Анжелис. По време на презентацията в Бевърли Хилс директорът по продажбите в Bugatti Алесдеър Стюарт разкри, че Galibier всъщност е един от няколко концептуални студии, които са били проучвани от компанията.
Galibier е един концептуален автомобил с четири врати. Сглобяването на колата се извършва ръчно, като много от компонентите са изработени от въглеродни влакна. Този материал е не само устойчив, но и много лек. Задното и предното крило, както и вратите са направени от полиран алуминий.
В Bugatti 16 C Galibier спортният стил на екстериора е комбиниран с комфорта и елегантността на интериора. Моделът е снабден с характерната за компанията предна решетка. Има и големи предни LED светлини.
Автомобилът е оборудван с 8-литров шестнадесетцилиндров двигател. Специфичното за този агрегат е, че може да бъде зареждан и с етанол. Моделът има система за едновременно задвижване на четирите колела, както и керамични спирачки. Окачването е оптимизирано, така че да се спомогне за по-добро управление на голямата кола.
Арматурното табло съдържа два централно разположени инструмента, които да информират постоянно пътниците, возещи се отзад, за стойностите на скоростта. Моделът е снабден и със сменяем часовник Reverso Tourbillon, изработен от шведската компания Parmigiani.
Ако се даде зелена светлина, то Galibier 16C се очаква да струва около 1.45 милиона долара. Говори се, че производството ще започне в началото на 2010 година, като темпото определено няма да бъде много високо, тъй като всяка бройка ще бъде изпълнявана по поръчка.
Концепцията Bugatti Galibier няма да бъде изложена на предстоящото автомобилно изложение във Франкфурт, но за нея ще бъде организирано специално събитие, на което ще се оповестят всички подробности за наречения от изпълнителния директор на компанията Франц-Йозеф Пафген „най-ексклузивният, елегантен и мощен седан в света”.
Galibier е оборудван с 8.0-литров, 16-цилиндров двигател, чиято мощност е между 800 и 1 000к.с., предавана към четирите колела. Агрегатът работи стандартно на бензин, но като алтернатива може да се използва и биоетанол, а за максимално бързо и надеждно спиране се грижат мощни спирачки с карбоно-керамични дискове.
Суперлуксозният седан е с осем накрайника на изпускателната система, по четири от двете страни на задницата, а задното стъкло се разделя по средата от линия с LED светлини. Вратите и предните калници са от полиран алуминий, а останалите части на каросерията са от ръчно изработена карбонова сплав.
Интериорът на концепцтуалното Bugatti Galibier е максимално изчистен, като използваните за него материали са фина кожа и първокласно дърво. На централната конзола е разположен голям LCD дисплей, а скоростомерът е позициониран в средата на таблото, така че и задните пътници да могат да виждат с каква скорост се движи автомобилът. Точно под него е интегриран тузарски часовник Parmigiani, който може да се сваля и слага на ръка.
Re: Нови коли
Заедно със серийната версия на хибрида Karma със система plug-in, Fisker представя в Детройт и нова концепция. Това е Karma S, където "S" обозначава Sunset (Залез).
Fisker пуска нова версия на Karma
Това е купе/кабриолет с две врати, една версия базирана на спортния седан. Автомобилът изглежда доста привлекателно, като е запазил стила на седана. Сгъваемият покрив е твърд, метален.
Fisker пуска нова версия на Karma
Колата предлага четири места и е със същата хибридна система Q-DRIVE с която е екипиран и седана. Само с електроенергия купето изминава 80 километра с едно зареждане на литиево-йонните акумулаторни батерии. Двата електромотора имат обща мощност 403 к.с.
Re: Нови коли
El Camino за младежи
от многобройните напълно безсмислени коли на SEMA тази ни е любимата.Пикап на базата на Scion xB. Това уж беше марката на Toyota за младите американци. Може би обаче,точно като бащите си,те не искат да карат нищо друго освен пикак и ето го резултата от цялата работа. Тази зелена отрова е направена от Bowls.Те попринцип продават неща, който не можете да си купите никъде другаде. Може би защото никой не иска, точно като този пикап. Той е със спортни части от Toyota racing department,но със същия 1,5 литров двигател като оригинала. Товарният му леген е паркет,а спойлерите са толкова ниски, чве би му завидял и болид от F1. Иначе е морален наследник на легендарния El Camino
Re: Нови коли
“M” подразделението на немската компания BMW разкри първи снимки и официална информация за най-мощното M3, което баварците са произвеждали някога. Автомобилът ще бъде пуснат на немския пазар през пролетта, като цената му ще е 115 000 евро.
BMW M3 GTS разполага с всичко необходимо за един състезателен автомобил, но в същото време е съобразен с изискванията за движение по стандартни пътища и и е лицензиран за движение по тях.
Автомобилът разчита на стандартния V8 двигател на BMW M3, но неговият работен обем е увеличен от 4.0 на 4.4 литра, което е довело до достигане на мощност от около 450к.с. Агрегатът е комбиниран с леко модифицирана версия на седемстепенната трансмисия с двоен съединител на BMW.
M3 GTS може да се похвали с изключително ниско си тегло от 1 490кг., което е с цели 190кг. по-ниско от това на стандартното BMW M3. То е постигнато чрез използването на олекотени компоненти, между които карбонови покрив и кресла, като задните седалки са премахнати.
Както при всеки специален модел на BMW и при M3 GTS не липсват иновационни решения. Наред с новото регулируемо окачване, автомобилът притежава адаптивни преден сплитер и задно крило, които се саморегулират според скоростта и пътните условия, допринасяйки за максимална стабилност на пътя.
BMW M3 GTS е оборудвано също с титаниева изпускателна система, уникални 19-инчови джанти и задължителния за състезателните коли защитен ролбар в интериора. Автомобилът не разполага с климатик и мултимедийна система, но неговото предназначение не е да е луксозен и комфортен, а да предоставя възможно по-голямо спортно усещане.[url][/url]
Re: Нови коли
Hyundai Genesis Coupe става мускулест суперавтомобил
По време на автомобилното изложение SEMA през 2008 година Hyundai представиха няколко варианта на Genesis Coupe, тунинговани от Rhys Millen Racing, Street Concepts и HKS. За тазгодишното издание на шоуто GReddy Performance Parts са били избрани за тунинг партньор. И не само, че продуктът ще бъде показан по време на шоуто, но и клиентите ще имат възможността да изпипат своите автомобили, използвайки показаните части.
Автомобилът за шоуто е наречен GReddy X-Gen Street Genesis Coupe и притежава страхотен екстериорен бодикит, няколко екстри за интериора, както и ъпгрейд за двигателя. Ако започнем с двигателя например, то GReddy са подхванали 2-литровия двигател на Genesis Coupe и са му поставили ново турбо, предноразположен междинен охладител, както и система за отработените газове SE Spectrum Elite. Съответно колата има специфично регулируемо окачване Type-S, както и шестточкови предни и четириточкови задни спирачки.
На този етап колата притежава мощност от 350 к.с. и въртящ момент от 434 Нм. Според предварителни данни ускорението до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди. след SEMA 2009 тунерът твърди, че ще бъдат направени още повече промени, така че да се достигне до страховитата мощност от 500 к.с.
По отношение на стайлинга на екстериора GREddy са добавили нов преден спойлер, преден капак от въглеродни влакна, както и агресивен заден спойлер. Интериорът върви със състезателни седалки Sparco, таймер за турбото, някои модифицирани инструменти, както и други такива екстри.
По време на автомобилното изложение SEMA през 2008 година Hyundai представиха няколко варианта на Genesis Coupe, тунинговани от Rhys Millen Racing, Street Concepts и HKS. За тазгодишното издание на шоуто GReddy Performance Parts са били избрани за тунинг партньор. И не само, че продуктът ще бъде показан по време на шоуто, но и клиентите ще имат възможността да изпипат своите автомобили, използвайки показаните части.
Автомобилът за шоуто е наречен GReddy X-Gen Street Genesis Coupe и притежава страхотен екстериорен бодикит, няколко екстри за интериора, както и ъпгрейд за двигателя. Ако започнем с двигателя например, то GReddy са подхванали 2-литровия двигател на Genesis Coupe и са му поставили ново турбо, предноразположен междинен охладител, както и система за отработените газове SE Spectrum Elite. Съответно колата има специфично регулируемо окачване Type-S, както и шестточкови предни и четириточкови задни спирачки.
На този етап колата притежава мощност от 350 к.с. и въртящ момент от 434 Нм. Според предварителни данни ускорението до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди. след SEMA 2009 тунерът твърди, че ще бъдат направени още повече промени, така че да се достигне до страховитата мощност от 500 к.с.
По отношение на стайлинга на екстериора GREddy са добавили нов преден спойлер, преден капак от въглеродни влакна, както и агресивен заден спойлер. Интериорът върви със състезателни седалки Sparco, таймер за турбото, някои модифицирани инструменти, както и други такива екстри.
Re: Нови коли
Poeshe 911 turbo 3.8
Porsche обнови цялата си 911-гама, оставяйки за десерт GT2 и Turbo. Сега, във Франкфурт ще видим нещо много специално. За първи път от 35 години Turbo е с наистина нов двигател. Директно впръскване, 3.8 литра, 500 к.с., шест легнали цилиндъра, два турбокомпресора с променлива геометрия и удивителните 9.5 л/100 км, което би трябвало да изпълни изискванията Евро 5!!!
За да го постигнете, поръчайте скоростната кутия с два съединителя. Предавките вече се сменят като във Ф1 - отляво се свалят, отдясно - качват. Моделът е по-лек от актуалния, има няколко дребни нови детайла във външността (най-лесно ще го познаете по новите диодни светлини отпред). Цялата кола е настроена за по-диво каране, като най-сериозната разлика с GT2 и GT3 остава двойното предаване, което глези пилотите на Turbo.
Добрата новина се крие в две числа. Първото е 3.4 и изразява времевия еквивалент на линейното ускорение до 100 км/ч в секунди. Второто е 312 и вероятно се сещате какво изразява…
Другата добра новина е, че кабриолетът и купето излизат заедно след месец във Франкфурт на Майн.
Porsche обнови цялата си 911-гама, оставяйки за десерт GT2 и Turbo. Сега, във Франкфурт ще видим нещо много специално. За първи път от 35 години Turbo е с наистина нов двигател. Директно впръскване, 3.8 литра, 500 к.с., шест легнали цилиндъра, два турбокомпресора с променлива геометрия и удивителните 9.5 л/100 км, което би трябвало да изпълни изискванията Евро 5!!!
За да го постигнете, поръчайте скоростната кутия с два съединителя. Предавките вече се сменят като във Ф1 - отляво се свалят, отдясно - качват. Моделът е по-лек от актуалния, има няколко дребни нови детайла във външността (най-лесно ще го познаете по новите диодни светлини отпред). Цялата кола е настроена за по-диво каране, като най-сериозната разлика с GT2 и GT3 остава двойното предаване, което глези пилотите на Turbo.
Добрата новина се крие в две числа. Първото е 3.4 и изразява времевия еквивалент на линейното ускорение до 100 км/ч в секунди. Второто е 312 и вероятно се сещате какво изразява…
Другата добра новина е, че кабриолетът и купето излизат заедно след месец във Франкфурт на Майн.
Re: Нови коли
Италианската фирма SpadaConcept съобщи, че в близко време ще започне производството на нов супер автомобил, който ще бъде серийната версия на представената през миналата година концепция Codatronca.
Spada Concept пуска серийна версия на Codatronca
SpadaConcept Codatronca ще бъде произвеждана на платформата на Chevrolet Corvette. Автомобилът ще бъде с осем цилиндров двигател с обем 7.0 литра и три варианта на мощността - 512, 613 и 700 к.с. Най-силната версия ще ускорява от място до 100 км/час за 2.7 секунди и ще има максимална скорост 335 км/час.
Spada Concept пуска серийна версия на Codatronca
Според представител на SpadaConcept, новият автомобил ще се произвежда съвместно с италианската фирма за автомобилни каросерии Carrozzeria Castagna, която е известна със своя суперавтомобил с карбонова каросерия Aznom.
Spada Concept пуска серийна версия на Codatronca
От SpadaConcept планират да произведат само 20 броя от супер автомобила Codatronca. Предварителните очаквания са, цената на колата да бъде около 250 000 евро.
Spada Concept пуска серийна версия на Codatronca
SpadaConcept Codatronca ще бъде произвеждана на платформата на Chevrolet Corvette. Автомобилът ще бъде с осем цилиндров двигател с обем 7.0 литра и три варианта на мощността - 512, 613 и 700 к.с. Най-силната версия ще ускорява от място до 100 км/час за 2.7 секунди и ще има максимална скорост 335 км/час.
Spada Concept пуска серийна версия на Codatronca
Според представител на SpadaConcept, новият автомобил ще се произвежда съвместно с италианската фирма за автомобилни каросерии Carrozzeria Castagna, която е известна със своя суперавтомобил с карбонова каросерия Aznom.
Spada Concept пуска серийна версия на Codatronca
От SpadaConcept планират да произведат само 20 броя от супер автомобила Codatronca. Предварителните очаквания са, цената на колата да бъде около 250 000 евро.
Re: Нови коли
BMW представи изцяло електрически прототип ActiveE
Електрическият автомобил разполага с всички ценности, характерни за автомобилите BMW, и не отделя никакви вредни емисии в околната среда.
BMW представи изцяло електрическия Concept ActiveE. Това е вторият електрически автомобил на BMW Group, след като проектът Mini E вече работи успешно почти цяла година.
Concept ActiveE е част от проекта “i” на BMW за разработка на следващо поколение екологично чисти автомобили. Идеята е в реални условия да се изпробват качествата на електромобилите и да се натрупат знания при тяхното ползване.
BMW Concept ActiveE е базиран върху модела 1 Series Coupe. В дизайна му има само леки акценти, подчертаващи електрическия характер на автомобила, както и някои аеродинамични елементи. Задвижването се осигурява от електромотор с мощност 170 конски сили и 250 Нм въртящ момент, интегриран в задния мост, а непосредствено над него е електронният управляващ блок на системата. Задвижването е на задните колела. Батериите и допълнителните системи са монтирани на същите места, където в конвенционалния модел са резервоарът и горивните системи. Така Concept ActiveE остава същият като пътно поведение и характеристики, както компактното спортно купе на BMW. Теглото остава в рамките на 1800 килограма. Прототипът се ускорява от 0 до 100 км/ч за под 9 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 145 км/ч.
Батериите на BMW Concept ActiveE могат да се заредят напълно за 3 часа от обикновен контакт и осигуряват на автомобила пробег от 160 км. Разработена е и специална версия на системата ConnectedDrive на BMW за електромобили, която дава данни за показателите на електрическата система, а навигацията има запаметени точки, в които може да се зареждат батериите.
Електрическият автомобил разполага с всички ценности, характерни за автомобилите BMW, и не отделя никакви вредни емисии в околната среда.
BMW представи изцяло електрическия Concept ActiveE. Това е вторият електрически автомобил на BMW Group, след като проектът Mini E вече работи успешно почти цяла година.
Concept ActiveE е част от проекта “i” на BMW за разработка на следващо поколение екологично чисти автомобили. Идеята е в реални условия да се изпробват качествата на електромобилите и да се натрупат знания при тяхното ползване.
BMW Concept ActiveE е базиран върху модела 1 Series Coupe. В дизайна му има само леки акценти, подчертаващи електрическия характер на автомобила, както и някои аеродинамични елементи. Задвижването се осигурява от електромотор с мощност 170 конски сили и 250 Нм въртящ момент, интегриран в задния мост, а непосредствено над него е електронният управляващ блок на системата. Задвижването е на задните колела. Батериите и допълнителните системи са монтирани на същите места, където в конвенционалния модел са резервоарът и горивните системи. Така Concept ActiveE остава същият като пътно поведение и характеристики, както компактното спортно купе на BMW. Теглото остава в рамките на 1800 килограма. Прототипът се ускорява от 0 до 100 км/ч за под 9 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 145 км/ч.
Батериите на BMW Concept ActiveE могат да се заредят напълно за 3 часа от обикновен контакт и осигуряват на автомобила пробег от 160 км. Разработена е и специална версия на системата ConnectedDrive на BMW за електромобили, която дава данни за показателите на електрическата система, а навигацията има запаметени точки, в които може да се зареждат батериите.
Re: Нови коли
Porsche Boxer spyder
Най-лекото Porsche ще бъде представено след месец на автошоуто в Лос Анджелис, но вече излязоха първите му снимки. Новият Boxster тежи едва 1275 килограма.
Двигателят е 3,4 л., 6-цилиндров, 320 к.с., максималната скорост е 265 км/ч, а ускорението до 96 км/ч отнема 4,6 секунди.
2011 Porsche Boxster Spyder ще се продава от февруари 2010 г. на цена около $61 000.
Първият Boxster е произведен през 1996 г. Името на модела идва от думите boxer (заради плоския двигател) и roadster (заради това, че е двуместно кабрио).
Носят се слухове, че Porsche ще представят още 7 нови модела до 2013 г.
Най-лекото Porsche ще бъде представено след месец на автошоуто в Лос Анджелис, но вече излязоха първите му снимки. Новият Boxster тежи едва 1275 килограма.
Двигателят е 3,4 л., 6-цилиндров, 320 к.с., максималната скорост е 265 км/ч, а ускорението до 96 км/ч отнема 4,6 секунди.
2011 Porsche Boxster Spyder ще се продава от февруари 2010 г. на цена около $61 000.
Първият Boxster е произведен през 1996 г. Името на модела идва от думите boxer (заради плоския двигател) и roadster (заради това, че е двуместно кабрио).
Носят се слухове, че Porsche ще представят още 7 нови модела до 2013 г.
Re: Нови коли
Още едно преображение на Camaro SS
Този път разработката е за американското състезание Indianapolis 500, в което “масъл карът” ще е автомобил за сигурност през 2010 г.
Официалната кола за безопасност на американското състезание Indianapolis Motor Speedway през 2010 г. ще бъде специално създадена за случая модификация Chevrolet Camaro SS Indy 500. Автомобилът бе показан преди дни в музея на пистата в Индианаполис. “Ние се радваме, че сме голям партньор на Indianapolis Motor Speedway през годините и се гордеем отново, че имаме привилегията колата за сигурност в Indianapolis 500 да е Camaro”, заяви Джим Кембъл, генерален мениджър на Chevrolet.
Първата година на Camaro като кола за сигурност в Indianapolis 500 е през 1967 г., годината, в която моделът прави своя дебют. През 1960 г., 1982 г., 1993 г. и 2009 г. Camaro също “патрулира” в легендарното американско състезание.
За 2010 г. автомобилът е боядисан в оранжево, като по дължината на купето минават две бели състезателни ленти. Под капака е монтиран 6,2 V8 двигател с максимална мощност 400 к.с.
Включен е и RS пакет в интериора – оранжева кожа е използвана за седалките и други елементи, докато две бели ленти преминават и през таблото, напомняйки за екстериора. Логото на Indianapolis 500 е поставено върху вратите, предните калници, както и върху предните две седалки.
Този път разработката е за американското състезание Indianapolis 500, в което “масъл карът” ще е автомобил за сигурност през 2010 г.
Официалната кола за безопасност на американското състезание Indianapolis Motor Speedway през 2010 г. ще бъде специално създадена за случая модификация Chevrolet Camaro SS Indy 500. Автомобилът бе показан преди дни в музея на пистата в Индианаполис. “Ние се радваме, че сме голям партньор на Indianapolis Motor Speedway през годините и се гордеем отново, че имаме привилегията колата за сигурност в Indianapolis 500 да е Camaro”, заяви Джим Кембъл, генерален мениджър на Chevrolet.
Първата година на Camaro като кола за сигурност в Indianapolis 500 е през 1967 г., годината, в която моделът прави своя дебют. През 1960 г., 1982 г., 1993 г. и 2009 г. Camaro също “патрулира” в легендарното американско състезание.
За 2010 г. автомобилът е боядисан в оранжево, като по дължината на купето минават две бели състезателни ленти. Под капака е монтиран 6,2 V8 двигател с максимална мощност 400 к.с.
Включен е и RS пакет в интериора – оранжева кожа е използвана за седалките и други елементи, докато две бели ленти преминават и през таблото, напомняйки за екстериора. Логото на Indianapolis 500 е поставено върху вратите, предните калници, както и върху предните две седалки.
Re: Нови коли
Chrysler и Lancia подготвят нов автомобил
На автосалона в Детройт през януари 2010 Chrysler ще представи модел на базата на Lancia.
Съвместен проект на Chrysler и Lancia ще бъде показан на автосалона в Детройт през януари 2010. Според непотвърдена информация колата ще бъде с марката на Chrysler и ще е базирана на модел на Lancia, но засега не е ясно на кой точно. Вариантите са четири, моделната гама на Lancia в момента се състои от Ypsilon, Musa, Delta и Phedra. Според непотвърдени източници най-вероятно Chrysler ще използва за новия модел Lancia Delta. Той ще се задвижва от 4-цилиндров бензинов турбодвигател от Fiat Group. Повече информация се очаква с наближаване на Детройтското автомобилно изложение.
На автосалона в Детройт през януари 2010 Chrysler ще представи модел на базата на Lancia.
Съвместен проект на Chrysler и Lancia ще бъде показан на автосалона в Детройт през януари 2010. Според непотвърдена информация колата ще бъде с марката на Chrysler и ще е базирана на модел на Lancia, но засега не е ясно на кой точно. Вариантите са четири, моделната гама на Lancia в момента се състои от Ypsilon, Musa, Delta и Phedra. Според непотвърдени източници най-вероятно Chrysler ще използва за новия модел Lancia Delta. Той ще се задвижва от 4-цилиндров бензинов турбодвигател от Fiat Group. Повече информация се очаква с наближаване на Детройтското автомобилно изложение.
Re: Нови коли
Nissan с хибридна версия на GT-R през 2012 г.
Спортният автомобил ще се задвижва от бензиновия 3,8-литров V6 агрегат, комбиниран с два електродвигателя, максималната мощност ще достига 600 к.с.
Nissan ще пуска хибридна версия на модела GT-R през 2012 г. Според Inside Line колата ще се задвижва от сегашния 3,8-литров V6 туинтурбо двигател, комбиниран с електродвигател, използван в концепцията Infiniti Essence. Хибридният спортист ще произвежда максимална мощност от 600 к.с., 440 от бензиновия агрегат, а останалите 160 ще се осигуряват от двата електромотора. Очаква се заради хибридната система новата версия да е по-тежка от настоящата, която е 1724 кг. Зеленият Nissan GT-R се очаква да постигне разход между 9 и 14 л на 100 км.
Спортният автомобил ще се задвижва от бензиновия 3,8-литров V6 агрегат, комбиниран с два електродвигателя, максималната мощност ще достига 600 к.с.
Nissan ще пуска хибридна версия на модела GT-R през 2012 г. Според Inside Line колата ще се задвижва от сегашния 3,8-литров V6 туинтурбо двигател, комбиниран с електродвигател, използван в концепцията Infiniti Essence. Хибридният спортист ще произвежда максимална мощност от 600 к.с., 440 от бензиновия агрегат, а останалите 160 ще се осигуряват от двата електромотора. Очаква се заради хибридната система новата версия да е по-тежка от настоящата, която е 1724 кг. Зеленият Nissan GT-R се очаква да постигне разход между 9 и 14 л на 100 км.
Re: Нови коли
Ferrari разработва заместник на Enzo
Новият модел на Ferrari ще се задвижва от V8 агрегат с мощност 710 к.с. и ще носи кодовото име FX70/F70.
В интернет се появиха шпионски снимки на новия заместник на Ferrari Enzo. Колата е получила кодовото име FX70/F70.
В Маранело са тествали и двата варианта – класическият V12 за този топмодели и V8 с принудително пълнене. Според верен клиент на италианската компания, изборът е паднал върху V8 агрегата с два турбокомпресора, чиято максимална мощност се очаква да достигне 710 к.с.
За сравнение сегашното Ferrari Enzo се задвижва от V12 двигател с мощност 66
Новият модел на Ferrari ще се задвижва от V8 агрегат с мощност 710 к.с. и ще носи кодовото име FX70/F70.
В интернет се появиха шпионски снимки на новия заместник на Ferrari Enzo. Колата е получила кодовото име FX70/F70.
В Маранело са тествали и двата варианта – класическият V12 за този топмодели и V8 с принудително пълнене. Според верен клиент на италианската компания, изборът е паднал върху V8 агрегата с два турбокомпресора, чиято максимална мощност се очаква да достигне 710 к.с.
За сравнение сегашното Ferrari Enzo се задвижва от V12 двигател с мощност 66
Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 1 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите