Нови коли
4 posters
Страница 2 от 4
Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Нови коли
Ексклузивен хибрид в Дубай
Новата автомобилна компания Kepler Motors ще дебютира на изложението в Дубай, като първият й модел е ексклузивен хибрид, от който ще бъдат произведени само 50 бройки.
Напук на фалита, Дубай все още си има автомобилно изложение, на което, уверяваме ви, няма да видите Tata, Dacia, дори Chevrolet. Въпреки финансовата криза производителите на автомобили от висшата лига всячески се опитват да привлекат купувачи от емирствата. Такъв е и случаят с новоизлюпените Kepler Motors, които ще използват случая, за да представят внушителния автомобил Motion.
Под мускулестата му каросерия се крие истински хибрид, а името на технологията е Dual Powertrain Technology (DPT). Тя комбинира V-образен 6-цилиндров 3,5-литров мотор Ford с максимална мощност 550 к.с., който задвижва задните колела, и електрически двигател с максимална мощност 250 к.с. за предните. Сумарната мощност на силовите агрегати е 800 к.с. С тях Motion ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 сек, а макс. скорост е 320 км/ч. Кокпита и каросерията са изработени от карбон. Същият материал е използван за спирачките, но в съчетание с керамика. Motion ще бъде произведен в емисия от петдесет екземпляра след началото на 2011 г.
Зад гърба на компанията Kepler Motors стои Ръс Уикс, единственият жив човек в света, който държи рекордите по скорост по вода и суша (над 321 км/ч).
Новата автомобилна компания Kepler Motors ще дебютира на изложението в Дубай, като първият й модел е ексклузивен хибрид, от който ще бъдат произведени само 50 бройки.
Напук на фалита, Дубай все още си има автомобилно изложение, на което, уверяваме ви, няма да видите Tata, Dacia, дори Chevrolet. Въпреки финансовата криза производителите на автомобили от висшата лига всячески се опитват да привлекат купувачи от емирствата. Такъв е и случаят с новоизлюпените Kepler Motors, които ще използват случая, за да представят внушителния автомобил Motion.
Под мускулестата му каросерия се крие истински хибрид, а името на технологията е Dual Powertrain Technology (DPT). Тя комбинира V-образен 6-цилиндров 3,5-литров мотор Ford с максимална мощност 550 к.с., който задвижва задните колела, и електрически двигател с максимална мощност 250 к.с. за предните. Сумарната мощност на силовите агрегати е 800 к.с. С тях Motion ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 сек, а макс. скорост е 320 км/ч. Кокпита и каросерията са изработени от карбон. Същият материал е използван за спирачките, но в съчетание с керамика. Motion ще бъде произведен в емисия от петдесет екземпляра след началото на 2011 г.
Зад гърба на компанията Kepler Motors стои Ръс Уикс, единственият жив човек в света, който държи рекордите по скорост по вода и суша (над 321 км/ч).
Re: Нови коли
Tъй като изложението Essen Motor Show. е най-важното подобно събитие в Европа, а и се провежда в Германия, то е разбираемо защо нито една немска тунинг компания не може да го пропусне. От Wimmer RS са подготвили за него своя версия на Porsche 911 GT2 (997), която ще се предлага срещу сумата от 281 000 евро.
Тунинг специалистите са оборудвали така наречения GT2 Speed с два турбокомпресора и нова изпускателна система, и са направили редица промени по блока за управление на двигателя, инжекциона, всмукателните и изпускателните клапи, буталата и разпределителните валове.
Извършените подобрения са довели до увеличение мощността на агрегата с почти 300к.с., до 827к.с., а въртящият момент вече достига 948Нм. Според Wimmer RS, GT2 Speed е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 3.4сек. и от 0-300км/ч. за 20.2сек., а максималната скорост, която достига е 378км/ч.
Спортният автомобил е получил незначителни промени по външния си вид, сред които нови карбонови заден спойлер и капаци на страничните огледала, и джанти на Sportec, облечени в гуми Dunlop Sport Maxx GT. Немските тунери са заменили също стандартните пружини с такива на марката H&R.
Тунинг специалистите са оборудвали така наречения GT2 Speed с два турбокомпресора и нова изпускателна система, и са направили редица промени по блока за управление на двигателя, инжекциона, всмукателните и изпускателните клапи, буталата и разпределителните валове.
Извършените подобрения са довели до увеличение мощността на агрегата с почти 300к.с., до 827к.с., а въртящият момент вече достига 948Нм. Според Wimmer RS, GT2 Speed е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 3.4сек. и от 0-300км/ч. за 20.2сек., а максималната скорост, която достига е 378км/ч.
Спортният автомобил е получил незначителни промени по външния си вид, сред които нови карбонови заден спойлер и капаци на страничните огледала, и джанти на Sportec, облечени в гуми Dunlop Sport Maxx GT. Немските тунери са заменили също стандартните пружини с такива на марката H&R.
Re: Нови коли
Mercedes създаде “златен” SLS AMG
На автомобилното изложение в Дубай Mercedes показа концептуален SLS AMG със златна боя, която най-вероятно ще се предлага и като опция за клиентите от региона.
Специално за автосалона в Дубай, спортното поделение AMG на Mercedes създаде "златна" версия на SLS AMG. Автомобилът има златиста боя "AMG Desert Gold", черни елементи и изцяло черен интериор с много карбонови детайли.
Първоначално AMG е създало златистият автомобил само за автошоуто в Дубай, но след изключително големият интерес от страна на клиенти, най-вероятно боята ще се предлага като опция за суперспортният автомобил от следващата година. SLS AMG има матова златиста боя директно върху алуминиевото купе, матово черни джанти и матово черни елементи по каросерията. Интериора е черен, почти изцяло изпълнен от карбонови елементи и кожа.
By blackdeathdead
На автомобилното изложение в Дубай Mercedes показа концептуален SLS AMG със златна боя, която най-вероятно ще се предлага и като опция за клиентите от региона.
Специално за автосалона в Дубай, спортното поделение AMG на Mercedes създаде "златна" версия на SLS AMG. Автомобилът има златиста боя "AMG Desert Gold", черни елементи и изцяло черен интериор с много карбонови детайли.
Първоначално AMG е създало златистият автомобил само за автошоуто в Дубай, но след изключително големият интерес от страна на клиенти, най-вероятно боята ще се предлага като опция за суперспортният автомобил от следващата година. SLS AMG има матова златиста боя директно върху алуминиевото купе, матово черни джанти и матово черни елементи по каросерията. Интериора е черен, почти изцяло изпълнен от карбонови елементи и кожа.
By blackdeathdead
Re: Нови коли
Нов хибрид от Toyota за Детройт
Прототип на нов хибриден автомобил е създало американското поделение на Toyota специално за автомобилното изложение в Детройт в началото на януари.
Специален хибриден прототип ще покаже Toyota на автосалона в Детройт (11-24 януари). Концептуалният автомобил е създаден за северноамериканското изложение и повече информация за него ще бъде разпространена на 12 януари, за когато е насрочен публичният му дебют.
Междувременно стана ясно, че филиалът Toyota Industries е разработил соларна станция за зареждане на хибридни автомобили. Станцията произвежда електричество от слънчевата енергия и може да се използва за зареждане на коли. До април 2010 г. в Toyota City в Япония ще бъдат инсталирани 21 такива станции, от които 20 ще се използват за зареждане на хибридни автомобили Prius plug-in. С това Toyota започва да изпълнява обещанието си за изграждане на инфраструктура за зареждане на автомобили, което даде по време на автосалона в Токио
Прототип на нов хибриден автомобил е създало американското поделение на Toyota специално за автомобилното изложение в Детройт в началото на януари.
Специален хибриден прототип ще покаже Toyota на автосалона в Детройт (11-24 януари). Концептуалният автомобил е създаден за северноамериканското изложение и повече информация за него ще бъде разпространена на 12 януари, за когато е насрочен публичният му дебют.
Междувременно стана ясно, че филиалът Toyota Industries е разработил соларна станция за зареждане на хибридни автомобили. Станцията произвежда електричество от слънчевата енергия и може да се използва за зареждане на коли. До април 2010 г. в Toyota City в Япония ще бъдат инсталирани 21 такива станции, от които 20 ще се използват за зареждане на хибридни автомобили Prius plug-in. С това Toyota започва да изпълнява обещанието си за изграждане на инфраструктура за зареждане на автомобили, което даде по време на автосалона в Токио
Re: Нови коли
412 к.с. за новия Ford Mustang GT
Модерен 5,0-литров V8 двигател ще задвижва версията GT на обновения за 2011 г. Ford Mustang.
Ford обяви, че моделът Mustang GT за 2011 г. ще се задвижва от напълно нов 5,0-литров V8 двигател. Агрегатът ще предлага повече мощност от предшественика си, по-голям въртящ момент и същевременно ще е също толкова икономичен.
Двигателят на Mustang GT разполага с 32 клапана, два разпределителни вала и система за променливи фази на газоразпределението на смукателните и изпускателните клапани Twin Independent Variable Camshaft Timing (Ti-VCT). Максималната му мощност е 412 конски сили, а максималният въртящ момент е 530 Нм, като значително е подобрена еластичността и работата при ниски и средни режими на работа. Агрегатът може да се комбинира с 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия, като при автоматика разходът на гориво е между 9,4 и 13,8 л/100 км.
Модерен 5,0-литров V8 двигател ще задвижва версията GT на обновения за 2011 г. Ford Mustang.
Ford обяви, че моделът Mustang GT за 2011 г. ще се задвижва от напълно нов 5,0-литров V8 двигател. Агрегатът ще предлага повече мощност от предшественика си, по-голям въртящ момент и същевременно ще е също толкова икономичен.
Двигателят на Mustang GT разполага с 32 клапана, два разпределителни вала и система за променливи фази на газоразпределението на смукателните и изпускателните клапани Twin Independent Variable Camshaft Timing (Ti-VCT). Максималната му мощност е 412 конски сили, а максималният въртящ момент е 530 Нм, като значително е подобрена еластичността и работата при ниски и средни режими на работа. Агрегатът може да се комбинира с 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия, като при автоматика разходът на гориво е между 9,4 и 13,8 л/100 км.
Re: Нови коли
Audi A8
Audi A8 2010
На лов за С-класи и 7-а серия... Така може да определим новото Audi A8 2010. Много по- силен от своя предшественик, автомобилът идва с два напълно нови агрегата. И двата са осем цилиндрови. Единият е бензинов с 372 конски сили, а другият дизелов с 350 "коня". Audi A8 2010 е дълго 5,14 метра, широко 1,95 и високо 1,46 метра. Впечатлени в новото Audi A8 2010 правят по- острите линии. Това и новият език, на който говорят дизайнерите на Ауди. Видяхме го вече в Audi S5. Багажникът побира цели 510 литра. Сега малко повече за новите агрегати. Дизеловият 4.2 TDI с мощност 350 конски сили би трябвало да харчи по 7.6 литра дизел на 100 километра. Наистина е много трудно да го повярваме с този 4.2- литров мотор. Вредните емисии са само 199 грама на 100 километра. Цената на дизеловият вариант е 90 800 евро и ще се предлага от началото на 2010 година. Ценовата листа на 4.2 FSI започва от 89 300 евро. Серията е с 6-цилиндрови агрегати съответно с 204 и 250 коня. Както вече споменахме дизайнерските решения са в новия стил на Ауди. LED светлините са в типичната хромирана рамка. Новите задни светлини се състоят от 72 диода и трябва да изразходват много малко енергия. От алуминиевата каросерия и специално изработената рамка Audi A8 2010 е с 20 килограма по- тежко от своя предшественик и с 90 повече от BMW 740d. В интериора от Ауди отново са заложили на монитор, този път мониторът разпознава и ръкописа. Оборотомера и скоростомера са централно разположени, като срещу доплащане се получават екстри като 3D картини, система за нощно виждане и др. Ауди са вдъхновени от новите тенденции при луксозните яхти. Както винаги Ауди залага на лукс, удобство и практичност, естествено на добра цена.
Audi A8 2010
На лов за С-класи и 7-а серия... Така може да определим новото Audi A8 2010. Много по- силен от своя предшественик, автомобилът идва с два напълно нови агрегата. И двата са осем цилиндрови. Единият е бензинов с 372 конски сили, а другият дизелов с 350 "коня". Audi A8 2010 е дълго 5,14 метра, широко 1,95 и високо 1,46 метра. Впечатлени в новото Audi A8 2010 правят по- острите линии. Това и новият език, на който говорят дизайнерите на Ауди. Видяхме го вече в Audi S5. Багажникът побира цели 510 литра. Сега малко повече за новите агрегати. Дизеловият 4.2 TDI с мощност 350 конски сили би трябвало да харчи по 7.6 литра дизел на 100 километра. Наистина е много трудно да го повярваме с този 4.2- литров мотор. Вредните емисии са само 199 грама на 100 километра. Цената на дизеловият вариант е 90 800 евро и ще се предлага от началото на 2010 година. Ценовата листа на 4.2 FSI започва от 89 300 евро. Серията е с 6-цилиндрови агрегати съответно с 204 и 250 коня. Както вече споменахме дизайнерските решения са в новия стил на Ауди. LED светлините са в типичната хромирана рамка. Новите задни светлини се състоят от 72 диода и трябва да изразходват много малко енергия. От алуминиевата каросерия и специално изработената рамка Audi A8 2010 е с 20 килограма по- тежко от своя предшественик и с 90 повече от BMW 740d. В интериора от Ауди отново са заложили на монитор, този път мониторът разпознава и ръкописа. Оборотомера и скоростомера са централно разположени, като срещу доплащане се получават екстри като 3D картини, система за нощно виждане и др. Ауди са вдъхновени от новите тенденции при луксозните яхти. Както винаги Ауди залага на лукс, удобство и практичност, естествено на добра цена.
Re: Нови коли
Още един летящ холандец
Автомобилният инженер Барт Пентерман се отдаде на своите склонности на творец и създаде Heynsdyk 2500SF. Под младата каросерия на този наистина екзотичен модел се крият извивките на един позабравен модел – Porsche 944.
Обикновено подобни екзотични новини идват отвъд другата страна на Ла Манша или пък от някое вехто швейцарско ателие, или от забавен немски производител. Но никога не бива да забравяме, че и холандците си ги бива. И така, автомобилният инженер Барт Пентерман се отдаде на своите склонности на творец и създаде Heynsdyk 2500SF. Под младата каросерия на този наистина екзотичен модел се крият извивките на един позабравен модел – Porsche 944.
Такъв автомобил може да се намери навсякъде. Той е солиден, здрав и има надеждна каросерия. В случая Heynsdyk 2500SF тежи с 300 кг по-малко от оригинала, иначе казано, масата му е 900 кг. Този факт, съчетан с 4-цилиндров 2,5-литров мотор с макс. мощност 163 к.с., прави чудеса от сорта на 6-секундно ускорение от 0 до 100 км/ч и макс. скорост от 250 км/ч.
При желание купувачът може да си поръча Heynsdyk 2500SF в разглобено състояние и да си поиграе на конструктор, като в такъв случай цената е 14 725 евро. Напълно готов, автомобилът струва 36 995 евро. Твърдият покрив и допълнителният багажник влизат в списъка на опциите.
Автомобилният инженер Барт Пентерман се отдаде на своите склонности на творец и създаде Heynsdyk 2500SF. Под младата каросерия на този наистина екзотичен модел се крият извивките на един позабравен модел – Porsche 944.
Обикновено подобни екзотични новини идват отвъд другата страна на Ла Манша или пък от някое вехто швейцарско ателие, или от забавен немски производител. Но никога не бива да забравяме, че и холандците си ги бива. И така, автомобилният инженер Барт Пентерман се отдаде на своите склонности на творец и създаде Heynsdyk 2500SF. Под младата каросерия на този наистина екзотичен модел се крият извивките на един позабравен модел – Porsche 944.
Такъв автомобил може да се намери навсякъде. Той е солиден, здрав и има надеждна каросерия. В случая Heynsdyk 2500SF тежи с 300 кг по-малко от оригинала, иначе казано, масата му е 900 кг. Този факт, съчетан с 4-цилиндров 2,5-литров мотор с макс. мощност 163 к.с., прави чудеса от сорта на 6-секундно ускорение от 0 до 100 км/ч и макс. скорост от 250 км/ч.
При желание купувачът може да си поръча Heynsdyk 2500SF в разглобено състояние и да си поиграе на конструктор, като в такъв случай цената е 14 725 евро. Напълно готов, автомобилът струва 36 995 евро. Твърдият покрив и допълнителният багажник влизат в списъка на опциите.
Re: Нови коли
Американското отмъщение идва под формата на Revenge Verde
За новия американски супер автомобил създателите му твърдят, че ще стане член на почетния „Клуб 300 км/ч”, като на по-късен етап ще се разработи версия, която да е способна да развива до 390 км/ч.
По време на миналогодишното Северноамериканско изложение Revenge Designs, тунер на GM, представи GTM-R, базиран на Factory Five GTM платформата. Тази година дизайнерското ателие е още по-смело в решенията си, представяйки супер автомобила Verde, който ще е с цена под $200 000 и ще е американският отговор на всички европейски супер автомобили.
Начинът това да стане е използването на най-доказалите се и качествени в Щатите доставчици на компоненти и детайли. Пример в това отношение е използването на съединител на Corvette, чиято цена е $3200, докато тази на Galladro е $16 800.
Задвижването на зелената бегачка ще се осъществява от три агрегата. Единият е състезателен V8 на Ford, дело на Roush, чиято мощност е 605 к.с. Другият идва директно от Corvette ZR1 с неговите 638 „коня”. Третият агрегат, обозначен като HP2g, е хибриден (V8, захранван от Е85 и електромотор) и доставя 400 к.с. и 680 Нм.
Роденият в Австралия Питър Колорафи, шеф на Revenge Designs, се надява да привлече вниманието и извън Щатите и в следващите 4 години да продаде 3000 екземпляра от Verde.
http://vbox7.com/play:c055cfc1
За новия американски супер автомобил създателите му твърдят, че ще стане член на почетния „Клуб 300 км/ч”, като на по-късен етап ще се разработи версия, която да е способна да развива до 390 км/ч.
По време на миналогодишното Северноамериканско изложение Revenge Designs, тунер на GM, представи GTM-R, базиран на Factory Five GTM платформата. Тази година дизайнерското ателие е още по-смело в решенията си, представяйки супер автомобила Verde, който ще е с цена под $200 000 и ще е американският отговор на всички европейски супер автомобили.
Начинът това да стане е използването на най-доказалите се и качествени в Щатите доставчици на компоненти и детайли. Пример в това отношение е използването на съединител на Corvette, чиято цена е $3200, докато тази на Galladro е $16 800.
Задвижването на зелената бегачка ще се осъществява от три агрегата. Единият е състезателен V8 на Ford, дело на Roush, чиято мощност е 605 к.с. Другият идва директно от Corvette ZR1 с неговите 638 „коня”. Третият агрегат, обозначен като HP2g, е хибриден (V8, захранван от Е85 и електромотор) и доставя 400 к.с. и 680 Нм.
Роденият в Австралия Питър Колорафи, шеф на Revenge Designs, се надява да привлече вниманието и извън Щатите и в следващите 4 години да продаде 3000 екземпляра от Verde.
http://vbox7.com/play:c055cfc1
Последната промяна е направена от blackdeath на Пет Яну 15, 2010 1:22 pm; мнението е било променяно общо 2 пъти
Re: Нови коли
Лукс и иновации в новия Lincoln MKX
Второто поколение на американския кросоувър е с нов дизайн, 3,7 Duratec V6 двигател и система MyLincoln Touch, заместваща конвенционалните бутони за управление на електрониката.
Lincoln показа освежения MKX на салона в Детройт. Серийният модел е с привлекателен дизайн и изключителни технологии. Спрямо първата модификация (2007-2010) при новия кросоувър предницата е внушителна и футуристична. Натрапчивите задни светлини също са ревизирани, като както за тях, така и за предните са използвани диоди. Интериорът е направен от висококачествени материали, с които да се отговори на чуждестранната конкуренция на Audi и Lexus.
Водеща е изцяло новата система за управление на електрониката MyLincoln Touch, която заменя всички конвенционални бутони и системи за управление. При нея всеки дисплей може да бъде персонализиран за показване на желана информация. Тя може да бъде управлявана и от гласови команди или чрез докосване върху LCD екрана.
Освен това новият Lincoln MKX е първият в света автомобил със сателитно радио. То е свързано с навигационната система, като при слушане на музика може да маркирате чрез “TAG” бутона песен, която ви харесва, и информацията за песента ще бъде записана в радио паметта. Ако бъде свързан към системата iPod, песента може да бъде записана върху преносимия плейър.
Системата MyLincoln Touch е стандартна за MKX. Тя включва също: адаптивен круиз контрол; предупреждение при опасност от сблъсък със спирачно подпомагане; предупреждение за движещ се обект в мъртвата точка на страничните огледала; My Key – ключ, предназначен за родителите, които искат да насърчат децата си да карат по-безопасно и по-икономично, както и да слагат безопасен колан (My Key може да ограничи максималната скорост, както и силата на звука на аудио системата).
Задвижването е поверено на 3,7-литров Duratec V6 двигател с два независими вала с променливо разпределение, увеличавайки мощността и въртящия момент, без да се прави компромис с икономията на гориво. Скоростната кутия SelectShift Automatic е шестстепенна, с възможност за ръчно превключване на предавките. Максималната мощност е 305 к.с., докато максималният въртящ момент е 380 Нм. Обявеният разход на гориво при извънградски режим е 9,4 литра на 100 км.
Окачването и спирачната система могат да бъдат настроени на спортен режим, което е една от промените в новата генерация на MKX. Стандартните джанти са 18-цолови, като се предлагат и 20-цолови. Lincoln MKX ще се сглобява в Онтарио, Канада.
Второто поколение на американския кросоувър е с нов дизайн, 3,7 Duratec V6 двигател и система MyLincoln Touch, заместваща конвенционалните бутони за управление на електрониката.
Lincoln показа освежения MKX на салона в Детройт. Серийният модел е с привлекателен дизайн и изключителни технологии. Спрямо първата модификация (2007-2010) при новия кросоувър предницата е внушителна и футуристична. Натрапчивите задни светлини също са ревизирани, като както за тях, така и за предните са използвани диоди. Интериорът е направен от висококачествени материали, с които да се отговори на чуждестранната конкуренция на Audi и Lexus.
Водеща е изцяло новата система за управление на електрониката MyLincoln Touch, която заменя всички конвенционални бутони и системи за управление. При нея всеки дисплей може да бъде персонализиран за показване на желана информация. Тя може да бъде управлявана и от гласови команди или чрез докосване върху LCD екрана.
Освен това новият Lincoln MKX е първият в света автомобил със сателитно радио. То е свързано с навигационната система, като при слушане на музика може да маркирате чрез “TAG” бутона песен, която ви харесва, и информацията за песента ще бъде записана в радио паметта. Ако бъде свързан към системата iPod, песента може да бъде записана върху преносимия плейър.
Системата MyLincoln Touch е стандартна за MKX. Тя включва също: адаптивен круиз контрол; предупреждение при опасност от сблъсък със спирачно подпомагане; предупреждение за движещ се обект в мъртвата точка на страничните огледала; My Key – ключ, предназначен за родителите, които искат да насърчат децата си да карат по-безопасно и по-икономично, както и да слагат безопасен колан (My Key може да ограничи максималната скорост, както и силата на звука на аудио системата).
Задвижването е поверено на 3,7-литров Duratec V6 двигател с два независими вала с променливо разпределение, увеличавайки мощността и въртящия момент, без да се прави компромис с икономията на гориво. Скоростната кутия SelectShift Automatic е шестстепенна, с възможност за ръчно превключване на предавките. Максималната мощност е 305 к.с., докато максималният въртящ момент е 380 Нм. Обявеният разход на гориво при извънградски режим е 9,4 литра на 100 км.
Окачването и спирачната система могат да бъдат настроени на спортен режим, което е една от промените в новата генерация на MKX. Стандартните джанти са 18-цолови, като се предлагат и 20-цолови. Lincoln MKX ще се сглобява в Онтарио, Канада.
Re: Нови коли
Gemballa разкри детайли за MIG-U1
Немските тунери доработиха напълно Ferrari Enzo и неговия V12 двигател. Общо 25 собственици на редкия модел могат да се възползват от тази доработка.
Известен с доработките на модели от каталога на завода в Цуфенхаузен, Gemballa преработи този път Ferrari Enzo. Първото появяване на чудовищната модификация MIG-U1 бе в края на миналия декември, но тогава бяха разпространени само снимки без допълнителна информация. След това се заговори, че става въпрос за една-единствена бройка, представена на салона в Дубай и предназначена за групата Ilyas & Mustafa Galadari Group. Това обаче бе опровергано от Gemballa, които обявиха, че 25 ще са щастливците, или по-точно собствениците, които могат да се възползват от доработката MIG-U1.
Супер колата е с препрограмирана електроника на двигателя, нова спортна генерация и всмукателна и изпускателна система. Стандартните 660 к.с. на V12 двигателя на Enzo при Gemballa MIG-U1 са увеличени на 700 к.с.
Просветът е намален на 45 мм, като електронна система позволява на окачването да се вдигне на стандартно ниво при над 120 км/ч. От Gemballa използват 20-цолови джанти BBS, които обуват в гуми с размер 265/30 отпред и 335/30 отзад.
Обичайно за Gemballa интериорът е персонализиран според личните възможности на клиента. И все пак MIG-U1 разполага с аудио и видео система с DVD, LCD екран, звукова мощност 950 W и връзки за всички преносими апарати, които съществуват.
Немските тунери доработиха напълно Ferrari Enzo и неговия V12 двигател. Общо 25 собственици на редкия модел могат да се възползват от тази доработка.
Известен с доработките на модели от каталога на завода в Цуфенхаузен, Gemballa преработи този път Ferrari Enzo. Първото появяване на чудовищната модификация MIG-U1 бе в края на миналия декември, но тогава бяха разпространени само снимки без допълнителна информация. След това се заговори, че става въпрос за една-единствена бройка, представена на салона в Дубай и предназначена за групата Ilyas & Mustafa Galadari Group. Това обаче бе опровергано от Gemballa, които обявиха, че 25 ще са щастливците, или по-точно собствениците, които могат да се възползват от доработката MIG-U1.
Супер колата е с препрограмирана електроника на двигателя, нова спортна генерация и всмукателна и изпускателна система. Стандартните 660 к.с. на V12 двигателя на Enzo при Gemballa MIG-U1 са увеличени на 700 к.с.
Просветът е намален на 45 мм, като електронна система позволява на окачването да се вдигне на стандартно ниво при над 120 км/ч. От Gemballa използват 20-цолови джанти BBS, които обуват в гуми с размер 265/30 отпред и 335/30 отзад.
Обичайно за Gemballa интериорът е персонализиран според личните възможности на клиента. И все пак MIG-U1 разполага с аудио и видео система с DVD, LCD екран, звукова мощност 950 W и връзки за всички преносими апарати, които съществуват.
Re: Нови коли
Ferrari 599 Hybrid официално в Женева
Ferrari ще покаже официално 599 Hybrid в Женева на 2 март. Решението бе обявено вчера от Лука ди Монтедземоло по време на представянето на новия болид на Ferrari за Формула 1 - F10. Двуместният хибрид 599 ще използва хибридна система, комбинираща електрически ток и бензин, и ще се зарежда от литиево-йонни батерии. Позната система от Формула 1 KERS също ще присъства в модела заедно с регенерираща спирачна система и системата start/go. Очаква се благодарение на тези системи 599 Hybrid да намали разхода с 35%.
Ferrari ще покаже официално 599 Hybrid в Женева на 2 март. Решението бе обявено вчера от Лука ди Монтедземоло по време на представянето на новия болид на Ferrari за Формула 1 - F10. Двуместният хибрид 599 ще използва хибридна система, комбинираща електрически ток и бензин, и ще се зарежда от литиево-йонни батерии. Позната система от Формула 1 KERS също ще присъства в модела заедно с регенерираща спирачна система и системата start/go. Очаква се благодарение на тези системи 599 Hybrid да намали разхода с 35%.
Re: Нови коли
Carlsson ще покаже собствен суперавтомобил в Женева
Тунинг специалистите от Carlsson ще представят собствен суперавтомобил през март на автомобилния салон в Женева. Моделът Carlsson C25 ще се произвежда в лимитирана серия от 25 бройки.
C25 е базиран на Mercedes SL и ще се задвижва от бензинов 6-литров V12 двигател, произвеждащ максимална мощност от 753 к.с. и максимален въртящ момент от 1320 Нм, достъпен при 3750 об/мин, комбиниран с 5-степенна автоматична трансмисия от AMG. От Carlsson обявиха, че този агрегат ще позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 сек, а максималната скорост ще достига 350 км/ч.
Автомобилът включва по-раздути калници, нова предница, нови фарове и задни светлини. Carlsson C25 е оборудван с ESP, ABS, окачване C-Tronic, 20-цолови алуминиеви джанти, обути в гуми с размери 265/30 отпред и 325/25 отзад.
Тунинг специалистите от Carlsson ще представят собствен суперавтомобил през март на автомобилния салон в Женева. Моделът Carlsson C25 ще се произвежда в лимитирана серия от 25 бройки.
C25 е базиран на Mercedes SL и ще се задвижва от бензинов 6-литров V12 двигател, произвеждащ максимална мощност от 753 к.с. и максимален въртящ момент от 1320 Нм, достъпен при 3750 об/мин, комбиниран с 5-степенна автоматична трансмисия от AMG. От Carlsson обявиха, че този агрегат ще позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 сек, а максималната скорост ще достига 350 км/ч.
Автомобилът включва по-раздути калници, нова предница, нови фарове и задни светлини. Carlsson C25 е оборудван с ESP, ABS, окачване C-Tronic, 20-цолови алуминиеви джанти, обути в гуми с размери 265/30 отпред и 325/25 отзад.
Re: Нови коли
Mercedes създаде “златен” SLS AMG
На автомобилното изложение в Дубай Mercedes показа концептуален SLS AMG със златна боя, която най-вероятно ще се предлага и като опция за клиентите от региона.
Специално за автосалона в Дубай, спортното поделение AMG на Mercedes създаде "златна" версия на SLS AMG. Автомобилът има златиста боя "AMG Desert Gold", черни елементи и изцяло черен интериор с много карбонови детайли.
Първоначално AMG е създало златистият автомобил само за автошоуто в Дубай, но след изключително големият интерес от страна на клиенти, най-вероятно боята ще се предлага като опция за суперспортният автомобил от следващата година. SLS AMG има матова златиста боя директно върху алуминиевото купе, матово черни джанти и матово черни елементи по каросерията. Интериора е черен, почти изцяло изпълнен от карбонови елементи и кожа.
На автомобилното изложение в Дубай Mercedes показа концептуален SLS AMG със златна боя, която най-вероятно ще се предлага и като опция за клиентите от региона.
Специално за автосалона в Дубай, спортното поделение AMG на Mercedes създаде "златна" версия на SLS AMG. Автомобилът има златиста боя "AMG Desert Gold", черни елементи и изцяло черен интериор с много карбонови детайли.
Първоначално AMG е създало златистият автомобил само за автошоуто в Дубай, но след изключително големият интерес от страна на клиенти, най-вероятно боята ще се предлага като опция за суперспортният автомобил от следващата година. SLS AMG има матова златиста боя директно върху алуминиевото купе, матово черни джанти и матово черни елементи по каросерията. Интериора е черен, почти изцяло изпълнен от карбонови елементи и кожа.
Re: Нови коли
Skoda показа фейслифт на Fabia и Roomster
Skoda показа снимки на новия фейслифт на Fabia и Roomster. Те ще бъдат представени на автосалона в Женева. Нови са предната решетка, фаровете и джантите. Двигателите, които се предлагат за двата модела, са оптимизирани, също така са налице и някои нови. Всички покриват нормата Euro 5.
Базовият двигател на Fabia е модернизираният 1,2 HTP с мощности 60 и 70 к.с. За пръв път Fabia и Roomster ще се задвижват от 1,2 TSI с мощности 85 и 105 к.с. Всички агрегати ще се комбинират с 5-степенна механична скоростна кутия, а срещу доплащане ще може да се поръча и DSG трансмисия. При дизеловите агрегати ще се предлагат два нови с мощности от 75 и 105 к.с. и с обем от 1,2 и 1,6 литра. Базов тук е 1,2TDI с мощност от 75к.с. Всички дизелови двигатели са със системата Common Rail и филтър за твърди частици. Вредните емисии CO2 са редуцирани под 110 г/км. Очаква се модернизираните модели да започнат производство през април, а на пазара в Европа ще се появят през лятото.
Skoda показа снимки на новия фейслифт на Fabia и Roomster. Те ще бъдат представени на автосалона в Женева. Нови са предната решетка, фаровете и джантите. Двигателите, които се предлагат за двата модела, са оптимизирани, също така са налице и някои нови. Всички покриват нормата Euro 5.
Базовият двигател на Fabia е модернизираният 1,2 HTP с мощности 60 и 70 к.с. За пръв път Fabia и Roomster ще се задвижват от 1,2 TSI с мощности 85 и 105 к.с. Всички агрегати ще се комбинират с 5-степенна механична скоростна кутия, а срещу доплащане ще може да се поръча и DSG трансмисия. При дизеловите агрегати ще се предлагат два нови с мощности от 75 и 105 к.с. и с обем от 1,2 и 1,6 литра. Базов тук е 1,2TDI с мощност от 75к.с. Всички дизелови двигатели са със системата Common Rail и филтър за твърди частици. Вредните емисии CO2 са редуцирани под 110 г/км. Очаква се модернизираните модели да започнат производство през април, а на пазара в Европа ще се появят през лятото.
Re: Нови коли
Bmw GINA
През 2008 г. екипът на компанията BMW даде възможност на целия свят да хвърли един поглед в бъдещето с появата на изумителния модел GINA Light Visionary. Това е един уникален автомобил, отличващ се с елегантен дизайн, обвит от мека текстилна кожа върху метална субструктура, благодарение на която формата може да се променя. Колата е съвкупност от множество новости в областта на производството и функционалните концепции.
A сега през 2010г "то" излиза на пазара
През 2008 г. екипът на компанията BMW даде възможност на целия свят да хвърли един поглед в бъдещето с появата на изумителния модел GINA Light Visionary. Това е един уникален автомобил, отличващ се с елегантен дизайн, обвит от мека текстилна кожа върху метална субструктура, благодарение на която формата може да се променя. Колата е съвкупност от множество новости в областта на производството и функционалните концепции.
A сега през 2010г "то" излиза на пазара
Re: Нови коли
Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster в матово черен цвят
Собственик на един от петдесетте модела Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster реши да тунингова лимитирания модел по свой собствен вкус. Всички модели LP650-4 Roadster са завършени в сив цвят с оранжево-портокалови украшения.
В този случай той бил заменен от черна матова боя, комбинирана с черен гланц. Колелата също са заменени с поръчкови 19-цолови алуминиеви трикомпонентни GFG, отново с матово черен цвят и черен гланц, комбинирани с портокалово-оранжеви елементи. Те са обути в Pirelli P-Zero 245/30/19 отпред и 355/25/19 отзад.
Друга любопитна модификация е трикомпонентната аудиосистема с говорители Focal Utopia KIT 7, захранвана от два усилвателя Alpine PDX, произвеждащи мощност от 1600 вата. В централната конзола е монтиран радар Escort SRX.
6,5-литровият 12-цилиндров централноразположен двигател е останал непроменен.
Собственик на един от петдесетте модела Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster реши да тунингова лимитирания модел по свой собствен вкус. Всички модели LP650-4 Roadster са завършени в сив цвят с оранжево-портокалови украшения.
В този случай той бил заменен от черна матова боя, комбинирана с черен гланц. Колелата също са заменени с поръчкови 19-цолови алуминиеви трикомпонентни GFG, отново с матово черен цвят и черен гланц, комбинирани с портокалово-оранжеви елементи. Те са обути в Pirelli P-Zero 245/30/19 отпред и 355/25/19 отзад.
Друга любопитна модификация е трикомпонентната аудиосистема с говорители Focal Utopia KIT 7, захранвана от два усилвателя Alpine PDX, произвеждащи мощност от 1600 вата. В централната конзола е монтиран радар Escort SRX.
6,5-литровият 12-цилиндров централноразположен двигател е останал непроменен.
Re: Нови коли
ferrari 599 hybrid
В продължение на десетилетия Ferrari е
символ на мощност, която няма много общо с екологията. Сега обаче
класическата италианска марка се отказва временно от яркочервената боя,
за да експериментира с електрически автомобил. Който, разбира се, е
зелен. Той се казва Ferrari 599 и беше представен на автошоуто в Женева....Ferrari 599 е хибрид с максимална скорост 320
км/ч. Той съчетава две на пръв поглед невъзможни за съчетаване неща -
намалена консумация на гориво с цел по-малко замърсяване на околната
среда и характерното за Ferrari ускорение и представяне на пътя. Автомобилът стартира съвсем тихо, което е
ново за марката и не се знае дали феновете на Ferrari няма да са малко
разочаровани, че го няма познатия им рев на мотора при запалване, който
е характерен за класическото Ferrari.Засега
автомобилът е само прототип, който обаче е достатъчно впечатляващ за
посетителите на автошоуто. Най-малкото със зеления си цвят, който е
заменил запазената марка на Ferrari - яркочервената боя. Зеленото е
избрано, за да се подчертае екологичността на новото Ferrari.
Двигателите, ускорението и плановете
за бъдещето...
Ferrari 599 е с 6-литров V12 двигател и с
електрически двигател. Целта на компанията е до 2015 г. всичките им
модели да имат като опция екологичен двигател.
599 ускорява от 0 до 96 км/ч за 3,5 секунди, а
до 200 км/ч - за 10,4 секунди. При натискане на спирачките
електрическата система запазва енергията, която иначе се губи при
намаляване на скоростта и при спиране, и я използва за презареждане на
батериите.
В интерес на истината
трябва обаче да признаем, че зеленото Ферари не е създадено само с
алтруистичната идея за спасение на планетата. Основна причина за
екологичната загриженост на италианската компания са строгите
изисквания на ЕС за намаляване на емисиите въглероден диоксид. Ако
Ferrari не се съобразят с тях, има опасност да бъдат изтикани от пазара.
Цената на един такъв автомобил съвсем
естествено ще е доста висока. Засега се смята, че тя ще е два пъти
повече от тази на 559 GTB Fiorano - модела, върху който е базирано
екологичното Ферари. Цената на Fiorano е 207 000 паунда. След няколко
години обаче се очаква еко технологията да стане по-евтина и Ferrari
599 да падне под 300 000 паунда.
Хибридното
Ферари отделя с 35% по-малко въглероден диоксид от
конвенционалните модели с бензинов двигател.
Uploaded with ImageShack.us
В продължение на десетилетия Ferrari е
символ на мощност, която няма много общо с екологията. Сега обаче
класическата италианска марка се отказва временно от яркочервената боя,
за да експериментира с електрически автомобил. Който, разбира се, е
зелен. Той се казва Ferrari 599 и беше представен на автошоуто в Женева....Ferrari 599 е хибрид с максимална скорост 320
км/ч. Той съчетава две на пръв поглед невъзможни за съчетаване неща -
намалена консумация на гориво с цел по-малко замърсяване на околната
среда и характерното за Ferrari ускорение и представяне на пътя. Автомобилът стартира съвсем тихо, което е
ново за марката и не се знае дали феновете на Ferrari няма да са малко
разочаровани, че го няма познатия им рев на мотора при запалване, който
е характерен за класическото Ferrari.Засега
автомобилът е само прототип, който обаче е достатъчно впечатляващ за
посетителите на автошоуто. Най-малкото със зеления си цвят, който е
заменил запазената марка на Ferrari - яркочервената боя. Зеленото е
избрано, за да се подчертае екологичността на новото Ferrari.
Двигателите, ускорението и плановете
за бъдещето...
Ferrari 599 е с 6-литров V12 двигател и с
електрически двигател. Целта на компанията е до 2015 г. всичките им
модели да имат като опция екологичен двигател.
599 ускорява от 0 до 96 км/ч за 3,5 секунди, а
до 200 км/ч - за 10,4 секунди. При натискане на спирачките
електрическата система запазва енергията, която иначе се губи при
намаляване на скоростта и при спиране, и я използва за презареждане на
батериите.
В интерес на истината
трябва обаче да признаем, че зеленото Ферари не е създадено само с
алтруистичната идея за спасение на планетата. Основна причина за
екологичната загриженост на италианската компания са строгите
изисквания на ЕС за намаляване на емисиите въглероден диоксид. Ако
Ferrari не се съобразят с тях, има опасност да бъдат изтикани от пазара.
Цената на един такъв автомобил съвсем
естествено ще е доста висока. Засега се смята, че тя ще е два пъти
повече от тази на 559 GTB Fiorano - модела, върху който е базирано
екологичното Ферари. Цената на Fiorano е 207 000 паунда. След няколко
години обаче се очаква еко технологията да стане по-евтина и Ferrari
599 да падне под 300 000 паунда.
Хибридното
Ферари отделя с 35% по-малко въглероден диоксид от
конвенционалните модели с бензинов двигател.
Uploaded with ImageShack.us
ЛЕЛЕ лЕЛЕ
Само да споделя че има нещо прпуснато, ако не знаете има нов лексус които го сравняват с Нисан ГТР и ако намерите няква информация за него би било яко защото аз лично не намерих много.
IvoE30- Брой мнения : 13
Age : 35
Location : Sofia,Bulgaria
Registration date : 20.04.2010
Re: Нови коли
Wimmer RS посегна и на Ferrari F430 Scuderia Spider
Освен своята версия на Porsche 911 GT2 (997), оборудвана с двойна турбокомпресорна система, немската тунинг компания Wimmer RS представи на тазгодишното изложение Essen Motor Show и доработено Ferrari F430 Scuderia Spider.
Инженерите на Wimmer RS са преработили софтуера за управление на двигателя и са заменили изпускателната система на автомобила с по-производителна, притежаваща клапа за регулиране на звука.
Тези подобрения са довели до увеличение на мощността с 38к.с., до 521к.с., позволяващи на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 3.84сек., от 0-200км/ч. за 11.03сек. и от 0-300км/ч. за 34.9сек., както и да развива максимална скорост от 310км/ч.
Ferrari F430 Scuderia Spider е получило от Wimmer RS също технологията KW HLS, която може да повдига автомобила с до 45мм., като по този начин прави минаването през неравности и паркирането много по-лесни за водача. Тунерите са заменили и джанти с 19-инчови BBS FI.
а за тези, който немогат да си го позволят предлагаме и това
Uploaded with ImageShack.us
Освен своята версия на Porsche 911 GT2 (997), оборудвана с двойна турбокомпресорна система, немската тунинг компания Wimmer RS представи на тазгодишното изложение Essen Motor Show и доработено Ferrari F430 Scuderia Spider.
Инженерите на Wimmer RS са преработили софтуера за управление на двигателя и са заменили изпускателната система на автомобила с по-производителна, притежаваща клапа за регулиране на звука.
Тези подобрения са довели до увеличение на мощността с 38к.с., до 521к.с., позволяващи на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 3.84сек., от 0-200км/ч. за 11.03сек. и от 0-300км/ч. за 34.9сек., както и да развива максимална скорост от 310км/ч.
Ferrari F430 Scuderia Spider е получило от Wimmer RS също технологията KW HLS, която може да повдига автомобила с до 45мм., като по този начин прави минаването през неравности и паркирането много по-лесни за водача. Тунерите са заменили и джанти с 19-инчови BBS FI.
а за тези, който немогат да си го позволят предлагаме и това
Uploaded with ImageShack.us
Re: Нови коли
IvoE30 написа:Само да споделя че има нещо прпуснато, ако не знаете има нов лексус които го сравняват с Нисан ГТР и ако намерите няква информация за него би било яко защото аз лично не намерих много.
виж на първата страница!
Re: Нови коли
и за феновете на Peugeot
Изключително атрактивното купе Peugeot RCZ, което беше разкрито в средата на юли, ще има и открита версия, но все още французите не са взели решение дали тя да е с твърд или мек покрив или с такъв като на Porsche 911 Targa.
Припомняме ви, че купето Peugeot RCZ ще направи своя дебют на изложението във Франкфурт, а продажбите му ще стартират през пролетта на следващата година. Французите очакват още през първите 12 месеца да реализират около 20 000 продажби от модела, чиято цена в Европа ще е около 23 000 евро.
Peugeot RCZ ще се предлага с две версии на 1.6-литров бензинов двигател, чиито мощности са 156 и 200к.с., както и с 2.0-литров дизелов агрегат, генериращ 136к.с. Според предварителни данни, най-мощната модификация ще ускорява от 0-100км/ч. за 7.6сек. и ще развива максимална скорост 225км/ч.
Изключително атрактивното купе Peugeot RCZ, което беше разкрито в средата на юли, ще има и открита версия, но все още французите не са взели решение дали тя да е с твърд или мек покрив или с такъв като на Porsche 911 Targa.
Припомняме ви, че купето Peugeot RCZ ще направи своя дебют на изложението във Франкфурт, а продажбите му ще стартират през пролетта на следващата година. Французите очакват още през първите 12 месеца да реализират около 20 000 продажби от модела, чиято цена в Европа ще е около 23 000 евро.
Peugeot RCZ ще се предлага с две версии на 1.6-литров бензинов двигател, чиито мощности са 156 и 200к.с., както и с 2.0-литров дизелов агрегат, генериращ 136к.с. Според предварителни данни, най-мощната модификация ще ускорява от 0-100км/ч. за 7.6сек. и ще развива максимална скорост 225км/ч.
Re: Нови коли
2009-12-22 23:32:15Audi S3 Black Performance Edition от MR Car Design
Немската тунинг фирма MR Car Design представи новия си проект Audi S3 Black Performance Edition, обхващащ редица механични и козметични промени по стандартното S3.
Тунинг специалистите са инсталирали в автомобила двигателния си комплект Stage III, който включва препрограмиран блок за управление на агрегата, спортна изпускателна система и подобрено охлаждане.
В резултат на направените подобрения, двулитровият турбодвигател вече може да се похвали с мощност от 337к.с., а максималният му въртящ момент достига 450Нм. За сравнение, тези характеристики при стандартния модел са 265к.с. и 350Нм.
От MR Car Design не разкриват какви са динамичните показатели на автомобила, но те със сигурност са доста по-добри от тези на стандартното Audi S3, което ускорява от 0-100км/ч. за 5.7сек., а максималната му скорост е ограничена на 250км/ч.
За да се подобри стабилността на автомобила, той е получил регулируемо окачване на KW Automotive, а спирачната му система е заменена с такава на StopTech.
Отвън Audi S3 Black Performance Edition е с черно винилено покритие Cover EFX, а джантите са 19-инчови, облечени с гуми Dunlop Sportmax, чиито размер е 235/35 ZR19.
Немската тунинг фирма MR Car Design представи новия си проект Audi S3 Black Performance Edition, обхващащ редица механични и козметични промени по стандартното S3.
Тунинг специалистите са инсталирали в автомобила двигателния си комплект Stage III, който включва препрограмиран блок за управление на агрегата, спортна изпускателна система и подобрено охлаждане.
В резултат на направените подобрения, двулитровият турбодвигател вече може да се похвали с мощност от 337к.с., а максималният му въртящ момент достига 450Нм. За сравнение, тези характеристики при стандартния модел са 265к.с. и 350Нм.
От MR Car Design не разкриват какви са динамичните показатели на автомобила, но те със сигурност са доста по-добри от тези на стандартното Audi S3, което ускорява от 0-100км/ч. за 5.7сек., а максималната му скорост е ограничена на 250км/ч.
За да се подобри стабилността на автомобила, той е получил регулируемо окачване на KW Automotive, а спирачната му система е заменена с такава на StopTech.
Отвън Audi S3 Black Performance Edition е с черно винилено покритие Cover EFX, а джантите са 19-инчови, облечени с гуми Dunlop Sportmax, чиито размер е 235/35 ZR19.
Re: Нови коли
Renault представиха снимки и подробности за своя предстоящ прототип, наречен DeZir.
Въпросният DeZir, чието име би трябвало да звучи като „desire” (от англ. „желая”), има за задача да представи новия дизайнерски език на марката. Съответно частицата Z в името пък обозначава нулевите вредни емисии (отново заигравка с английския – Zero означава „нула”). Иначе автомобилът си представлява двуместно купе с вдигащи се нагоре врати . . . , което си напомня за много концептуални автомобили. Специфичното при него е, че е изцяло електрически модел.
Както стана дума, за задвижването отговаря електрически мотор с мощност от 150 к.с. и въртящ момент от 226 Нм. За захранването на този електрически мотор отговаря 24-киловатчасова литиево-йонна батерия, разположена зад седалките. Според предварителни данни автомобилът може да измине 160 км с едно зареждане.
DeZir е първият проект под ръководството на Лаурен ван ден Акер, шеф на дизайнерския екип в компанията. Ключовите детайли на новия дизайнерски език на Renault са „простота”, „чувственост” и „топлота”. Е, може да се каже, че дизайнерите са постигнали задачата си и до голяма степен тези аспекти се усещат . . .
Впечатление в цялостния дизайн на екстериора правят големите калници (които побират големите 21-цолови лети джанти), огромната предна решетка, в основата на която е разположена емблемата, както и мащабната „паст” на задницата.
Що се отнася до интериорния дизайн, то там контурите като цяло са новаторски и футуристични. „В DeZir се чувстваш, все едно плаваш върху облак” – коментира Стефани Пети, дизайнер, отговарящ за цветовете и материалите в прототипа.
Концептуалният DeZir предстои да дебютира по време на автомобилното изложение в Париж през есента . . .
Въпросният DeZir, чието име би трябвало да звучи като „desire” (от англ. „желая”), има за задача да представи новия дизайнерски език на марката. Съответно частицата Z в името пък обозначава нулевите вредни емисии (отново заигравка с английския – Zero означава „нула”). Иначе автомобилът си представлява двуместно купе с вдигащи се нагоре врати . . . , което си напомня за много концептуални автомобили. Специфичното при него е, че е изцяло електрически модел.
Както стана дума, за задвижването отговаря електрически мотор с мощност от 150 к.с. и въртящ момент от 226 Нм. За захранването на този електрически мотор отговаря 24-киловатчасова литиево-йонна батерия, разположена зад седалките. Според предварителни данни автомобилът може да измине 160 км с едно зареждане.
DeZir е първият проект под ръководството на Лаурен ван ден Акер, шеф на дизайнерския екип в компанията. Ключовите детайли на новия дизайнерски език на Renault са „простота”, „чувственост” и „топлота”. Е, може да се каже, че дизайнерите са постигнали задачата си и до голяма степен тези аспекти се усещат . . .
Впечатление в цялостния дизайн на екстериора правят големите калници (които побират големите 21-цолови лети джанти), огромната предна решетка, в основата на която е разположена емблемата, както и мащабната „паст” на задницата.
Що се отнася до интериорния дизайн, то там контурите като цяло са новаторски и футуристични. „В DeZir се чувстваш, все едно плаваш върху облак” – коментира Стефани Пети, дизайнер, отговарящ за цветовете и материалите в прототипа.
Концептуалният DeZir предстои да дебютира по време на автомобилното изложение в Париж през есента . . .
Re: Нови коли
В глобалната мрежа се появиха първите снимки на една свръх интересна концепция от Audi. Новият прототип носи името Audi A9 Hybrid Sports Sedan Concept и е разработен от испанския топ дизайнер Даниел Гарсия.
Автомобилът е конкретен отговор на марката Audi към показания през 2009 концепт на BMW, наречен Vision. Носят се слухове, че новата разработка с четири кръга има вероятност да влезе в серия още след две години.
Още нещо, което специалистите предполагат е, че финалната версия на Audi A9 няма да се различава коренно от прототипа. Знае се, че серийната версия ще има доста по-конвенционално ветроупорното стъкло и различни джанти.
Замисълът на дизайнера е такъв, че без проблем в автомобила да се интегрира V-образен дванайсетцилиндров мотор, роботизирана скоростна кутия и някакъв вид ел. задвижване (сведения за последното все още няма, но по всяка вероятност ще са електромотори в колелата). Окачването ще е активно, а спирачките - карбонови.
Автомобилът е конкретен отговор на марката Audi към показания през 2009 концепт на BMW, наречен Vision. Носят се слухове, че новата разработка с четири кръга има вероятност да влезе в серия още след две години.
Още нещо, което специалистите предполагат е, че финалната версия на Audi A9 няма да се различава коренно от прототипа. Знае се, че серийната версия ще има доста по-конвенционално ветроупорното стъкло и различни джанти.
Замисълът на дизайнера е такъв, че без проблем в автомобила да се интегрира V-образен дванайсетцилиндров мотор, роботизирана скоростна кутия и някакъв вид ел. задвижване (сведения за последното все още няма, но по всяка вероятност ще са електромотори в колелата). Окачването ще е активно, а спирачките - карбонови.
Re: Нови коли
650 конски сили, от 0-100км/ч малко над 3 сек. 1250кг и 360км/ч макс. Двигателят е 4.4-литров Volvo V8. "Road" режимът дава 450к.с. Завърташ на "Track" и мощността скача със 100к.с., докато "Race" означава това, което и казва:всочкоте 650 "коня"и максималните възможно барове са под краката ти. Това означава да е в територията на Veyeron чак до границата, след което очните ти ябълки завират
, а гумите пламват. Няма ABS. Няма пера на волана. Няма електронен диференциал. Тракшън контрола е с две настройки ON и OFF, без антипревързваща система за случайте, когато оплескваш нещата, надценявайки уменията си. Спирачките сатака настроени, че да се доближават максимално до работата при систезателен афтомобил,без подобната на парен чук асистенция, която много често неутрализира усещането към педала и реакциите му спрямо натиска на крака.
Трябва да се възхищаваш на Noble. Той отново е на сцената сред супер спортните автомобили след едно кратко и съмнително сълзливо отсъствие. Прелисти съдържанието и ще откриеш цифри, които ще те накарат да преоцениш нуждата от частно образование на децата или наложителната, но скъпа операция на тумора на семейния лабрадор. Шестотин и петдесет конски сили, ускорение от 0 до 100 км/ч за малко над три секунди, 1250 кг и 360 км/ч макс. С такъв списък от богатства злият глас в главата ми нашепва, че децата могат да останат глупави, а семейният любимец да търпи тумора, докато може.
Сърцето на този зашеметяващ комплекс от цифри е монтирано толкова дълбоко в средата на колата, че е изненадващо как водещата двойка цилиндри не удря лактите ми. Той е 4,4-литров Volvo V8, който в момента изпълнява непривични за него задължения в XC90. Може да се ужасите от обичайната консервативна природа на всичко с емблема Volvo, но не се притеснявайте: към всеки ред цилиндри като пиявица се е впило турбо, смучещо газове и издухващо значително количество тяга, достатъчна да накара този мотор да изкара и последната капка сълза от умиление, независимо кой от трите режима на работа на двигателя сте избрали. „Road” режимът дава 450 к.с. Завърташ на „Track” и мощността скача със 100 к.с., докато „Race” означава това, което и казва: всичките 650 „коня” и максималните възможни барове са под крака ти. Това означава, че би трябвало да е в територията на Veyron чак до границата, след която очните ти ябълки завират, а гумите пламват. Обещаващо.
Проектиран е като изцяло ориентиран към шофьора автомобил, един от малкото толкова екстремни в момента на пазара. Няма ABS. Няма пера на волана. Няма електронен диференциал. Тракшън контролът е с две настройки: on и off, без антипревъртаща система за случаите, когато оплескаш нещата, надценявайки уменията си. Изключването на тракшъна става с помощта на превключвател, подобен на спусъка на изтребител Tornado, което означава, че няма опасност това действие да стане случайно. Спирачките са така настроени, че да се доближават максимално до работата при състезателен автомобил, без подобната на парен чук асистенция, която много често неутрализира усещането към педала и реакциите му спрямо натиска с крака.
Всичко това са само положителни качества, особено имайки предвид репутацията на Noble да действа, вместо само да позира. Но сега дори нещата са по-екстремни, след като М600 изглежда по-добре на живо отколкото на снимки, дори и в този някак разногласен детски син цвят и черни джанти. Буквално всяка една възможна светлосянка на боята може да избереш. Цветът на джантите също е по желание, така че очаквам да видим, меко казано, странни решения, веднъж бъдещите собственици на М600 да погледнат списъка с възможни екстри. И все пак изглежда различно, на стъпка от стандартите на супер автомобилите и на цяла епоха от приличащите на кит-кар модели, които доскоро Noble правеше. Да го кажем по друг начин: винаги сме оправдавали начина, по който изглежда Noble, заради неговата чувствителност и динамика на една платена за него лира, но М600 не се нуждае от подобна корелация.
В действителост М600 не е толкова широк, колкото е на пръв поглед, но е толкова нисък и квадратен, колкото е и мъжествен. Не те поразява моментално, но след известно съзерцаване започваш да оценяваш факта, че не е покрит с много от тривиалните аеро бижута: няма подвижни спойлери или такива с размерите на кухненска маса, а обтекаемо тяло и отлично разпределение на масата.
Влизането е една от онези операции, които искат от теб зад гърба си да имаш няколко години като гимнастик, но и в строго определените движения, които трябва да извършиш в определена последователност, си има чар. Веднъж обаче попаднал зад волана, разполагаш с предостатъчно място за главата и раменете. Седалките Sparco, изработени специално за модела, въпреки невъзможността за регулация са много удобни и дори някой, достатъчно пълничък като мен, може лесно да намери най-удобната си позиция. И докато се занимавам с темата практичност, ще спомена, че пред мен има достатъчно широк багажник, ако на някого му притрябва. Двуцветната кожа е добра, а останалата част от колата е по-скоро функционална отколкото артистична, но е малко вероятно да се интересувате от симетрията на шевовете по седалките, когато стъпите върху неравен път.
И така. Доста съм впечатлен до момента. А ето я и пистата, на която давам жега на тези осем цилиндъра...
Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 2 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите