Tuning info
2 posters
Страница 1 от 1
Tuning info
Миналата седмица в Града Nissan, Takapuna, Стив Милен от екипът на екипът NZPC беше достатъчно късметлия за да се изравни с легендарните моторни състезания.
Стив е в Нова Зеландия за да популяризира постиженията на Stillen Nissan 350Z, 370Z и R-35 модели на Auckland от представителството Nissan.
Току - що пристигнал в Нова Зеландия тази седмица Стив пристига с колите си Ford GT, Nissan GTR и R-35 Skyline, с които той ще се състезава в Dunlop Targa – по късно тази годината. Няколко доста тунинговани машини са сигурни.
Стив е в Нова Зеландия за да популяризира постиженията на Stillen Nissan 350Z, 370Z и R-35 модели на Auckland от представителството Nissan.
Току - що пристигнал в Нова Зеландия тази седмица Стив пристига с колите си Ford GT, Nissan GTR и R-35 Skyline, с които той ще се състезава в Dunlop Targa – по късно тази годината. Няколко доста тунинговани машини са сигурни.
Re: Tuning info
Наскоро Ново Зеландският екип за Car Perfoermance разкриха новата кола kiwi drifter, колата на Daynom Tempelman FD3S - RX-7 е създадена специално за международнте състезания за дрифт, които ще се проведат в Югоизточна Азия, както и в световните състезания за формула Drift по-късно през годината.
Изложението на колата мина доста добре със страхотна всички спонсори на Daynoms бяха представени на място. Беше изложена и старата му RX-7- ца тя ще бъде използвана за останалите Новозеландски състезания.
Наближава крайния срок за завършване на колата, екипът на Daynom е почти готов, остават само няколко малки детайла за доработка след показването й.
Когато димът изчезна и покритието на колата се махна, RX-7 удиви всички зрители уникалния си GT body-kit, златисто - маслиново цвят и джанти с голям борд. Когато показаха двигателят, видяхме какво представляват 800 коня от ванкелов двигател, този двигател е създаден за сериозна международна конкуренция.
Изложението на колата мина доста добре със страхотна всички спонсори на Daynoms бяха представени на място. Беше изложена и старата му RX-7- ца тя ще бъде използвана за останалите Новозеландски състезания.
Наближава крайния срок за завършване на колата, екипът на Daynom е почти готов, остават само няколко малки детайла за доработка след показването й.
Когато димът изчезна и покритието на колата се махна, RX-7 удиви всички зрители уникалния си GT body-kit, златисто - маслиново цвят и джанти с голям борд. Когато показаха двигателят, видяхме какво представляват 800 коня от ванкелов двигател, този двигател е създаден за сериозна международна конкуренция.
Американци развихриха Audi R8 Spyder до 700 к.с. (ВИДЕО)
Главният виновник това да се случи се казва STaSIS Engineering.
Наричат го Audi R8 Spyder Challenge Extreme Edition, което всъщност е тунинг версията на STaSIS Engineering за немския роудстър.
Американският тунер монтира свой компресор към 5,2-литровия V10 двигател, с което мощността достига ново измерение - 700 к.с., далеч от стандартните 525 „коня”. От страна на въртящия момент той нараства с 190 Нм. Това позволява на R8 Spyder да спринтира от 0 до 96 км/ч за 3,1 секунди, като за сравнение серийният модел спира хронометъра при 3,7 секунди.
STaSIS Engineering прави още няколко промени – окачването е с подобрени амортисьори и пружини, а колелата са с по-голям размер.
Във видеото шеметът Мат Фарах от TheSmokingTire.com дава оценка на резултата от доработката.
Re: Tuning info
За разлика от 8-степенния си предшественик новата предавателна кутия може да бъде съчетана и с автомобил с предно предаване.
С колко предавки е била колата ви досега? Може би не ви достигат? Е, тогава кажете привет на 9-степенната автоматична кутия на ZF. Официалното й представяне се състоя на изложението в Детройт.
Тя доста прилича на 8-степенния вариант от същия производител, използван при автомобили със задно предаване. Новата кутия дава невероятно бърз отговор на вашите желания. Това означава двойни смени или няколко директни, които шофьорът и пътниците дори не могат да усетят, според думите на Ханс-Георг Хартер, президент на ZF.
Първоначалното предимство на 9-степенната автоматична предавателна кутия е, че дизайнът й позволява да се съчетава и с напречно разположени двигатели, което означава, че е приложима и при автомобили с предно предаване. Досегашната 8-степенна беше проектирана само за надлъжно разположени отзад мотори. Бързо заключващият се преобразувател на въртящия момент подобрява икономията на гориво, а допълнителната девета предавка позволява по-добро ускорение. Освен това тя дава възможност на автомобила да остане във възможно най-икономичния диапазон на оборотите за по-дълъг период от време, като добавя към това и положителните ефекти на вариаторната трансмисия. А способността да прескача предавки, или да ги удвоява и умножава, както ZF се изразява, означава че тази предавателна кутия е в състояние да подобри предавателното отношение.
С колко предавки е била колата ви досега? Може би не ви достигат? Е, тогава кажете привет на 9-степенната автоматична кутия на ZF. Официалното й представяне се състоя на изложението в Детройт.
Тя доста прилича на 8-степенния вариант от същия производител, използван при автомобили със задно предаване. Новата кутия дава невероятно бърз отговор на вашите желания. Това означава двойни смени или няколко директни, които шофьорът и пътниците дори не могат да усетят, според думите на Ханс-Георг Хартер, президент на ZF.
Първоначалното предимство на 9-степенната автоматична предавателна кутия е, че дизайнът й позволява да се съчетава и с напречно разположени двигатели, което означава, че е приложима и при автомобили с предно предаване. Досегашната 8-степенна беше проектирана само за надлъжно разположени отзад мотори. Бързо заключващият се преобразувател на въртящия момент подобрява икономията на гориво, а допълнителната девета предавка позволява по-добро ускорение. Освен това тя дава възможност на автомобила да остане във възможно най-икономичния диапазон на оборотите за по-дълъг период от време, като добавя към това и положителните ефекти на вариаторната трансмисия. А способността да прескача предавки, или да ги удвоява и умножава, както ZF се изразява, означава че тази предавателна кутия е в състояние да подобри предавателното отношение.
Дяволският DBS
Определено Aston Martin DBS е един от най-красивите суперавтомобили днес, но това не значи, че моделът не може да премине през оптимизация. Новият пакет на Anderson Germany доказва точно това. Тунерите са направили още по-впечатляващ DBS. Екстериорът е решен в черен мат, комбиниран с пет компонентни алуминиеви джанти в същия цвят. Червените спирачни апарати и логото на марката създават силен контрастиращ ефект. В интериора, цветовата гама е същата. Черна кожа с червени шевове се комбинират с елементи от алкантара и карбон. Засега няма информация за някаква промяна в двигателя и окачването. Въпреки това, оптичният пакет си заслужва вниманието.
Re: Tuning info
zaggituning написа:ооооооо, искам едно такова зверче и аз... черничко, хубавичко.... бързичко...
като вземеш за теб, вземи и 1 за мен :p
Re: Tuning info
само да не ме хванат... иначе искам и едно (абе не само по едно... ) - ферари, ламборджини,мустанг, порше,курвет.... и още 20-30 марки....
Re: Tuning info
zaggituning написа:само да не ме хванат... иначе искам и едно (абе не само по едно... ) - ферари, ламборджини,мустанг, порше,курвет.... и още 20-30 марки....
взимай по 2
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите