ZAGGITUNING
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

много яко

5 posters

Go down

много яко Empty много яко

Писане  ivoturboto Съб Дек 15, 2007 12:41 pm

ivoturboto
ivoturboto

Брой мнения : 15
Age : 52
Location : София
Registration date : 09.12.2007

http://vwclub-bg.org

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  zaggituning Съб Дек 15, 2007 1:47 pm

вяро е ноо яко т'ва...супер е.Smile
zaggituning
zaggituning
Admin
Admin

Брой мнения : 690
Age : 46
Location : МЕЛМАК - СОФИЯ
Registration date : 04.12.2007

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  zaggituning Нед Дек 16, 2007 9:10 pm

спокойно,клуба е голям и ще има място за всички мацки...А, като казах мацки - те какво се мотаят още? Снимка,малко инфо и телефон за връзка на e-mail: zaggituning@abv.bg . Не се бавете,момичета,титлата ЧЛЕН НА КЛУБ ZAGGITUNING и ранг TUNING GIRLS Ви очакват. Очакват Ви и всички ценители на женската красота и сексапил. Тече и кастинга за календара на zaggituning -не се бавете,чакам Ви на e-mail-a. Smile
zaggituning
zaggituning
Admin
Admin

Брой мнения : 690
Age : 46
Location : МЕЛМАК - СОФИЯ
Registration date : 04.12.2007

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  ivoturboto Сря Дек 19, 2007 2:00 am

радвам се че ви хареса,ще има още такива тук
ivoturboto
ivoturboto

Брой мнения : 15
Age : 52
Location : София
Registration date : 09.12.2007

http://vwclub-bg.org

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  zaggituning Сря Дек 19, 2007 2:03 am

мммдааааа,яко беше. а ако се присетиш нещо друго,вицове и лафчета те очаква като поле за изява...Smile))))))))
zaggituning
zaggituning
Admin
Admin

Брой мнения : 690
Age : 46
Location : МЕЛМАК - СОФИЯ
Registration date : 04.12.2007

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  zaggituning Сря Яну 09, 2008 7:26 am

А специално за quatro_sport...........

Audi Sport Quattro S1 EVO
Drivetrain
Engine Straight 5
Engine Location Front , longitudinally mounted
Displacement 2.110 liter / 128.8 cu in
Valvetrain 2 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Fuel injection
Aspiration KKK Turbo
Gearbox 6 speed Sequential
Drive Quattro All wheel drive
Performance figures
Power 500 bhp / 373 KW @ 7500 rpm
Torque 449 Nm / 331 ft lbs @ 5500 rpm
BHP/Liter 237 bhp / liter
Power to weight ratio 0.42 bhp / kg
Top Speed N/A
0-60 mph Acceleration 3.6 s

много яко Audi_s10
zaggituning
zaggituning
Admin
Admin

Брой мнения : 690
Age : 46
Location : МЕЛМАК - СОФИЯ
Registration date : 04.12.2007

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Сря Юни 23, 2010 6:02 pm

Във форума на сайта tuning.bg се появиха много интересни снимки на SSC Ultimate Aero, направени във Варна. Досега официално тази американска супер кола липсваше в автопарка на българските богаташи. В действителност тя държи рекорда за най-бърз сериен автомобил в света, записвайки максимална скорост 411,99 км/ч на 13 септември 2007 г. в американския щат Вашингтон. Малко след това рекордът е записан в Книгата за рекордите на Гинес.
Заснетият във Варна екземпляр е SSC Ultimate Aero, модел 2010, чиято световна премиера е през 2009 г. в Дубай. Той е с 15% по-голяма мощност и теоретично е способен да развие над 470 км/ч, но реално на 6-а предавка максималната скорост е 430 км/ч, стига да има достатъчно дълга права. За да се предпази двигателят от прегряване, въздушният поток към него е увеличен с 20% чрез карбонови въздухоотвори и заборници. Носът на новия модел е с променен дизайн, за да се подобри аеродинамиката, като промяна търпи и интериорът. Друга новост е въздушно-спирачната система, като при натискане на спирачката спойлер изскача на 203 мм над задницата.
SSC Ultimate Aero няма електрически помощни системи като ABS и тракшън контрол, което напомня за легендата McLaren F1. Двигателят е 6,35 V8 Twin-Turbo с мощност 1183 к.с. при 6950 об/мин и 1483 Нм максимален въртящ момент при 6150 об/мин.
Предполага се, че уникалната придобивка в морския град е собственост на братя Диневи, известни със страстта си към супер спортни автомобили.

много яко 45239155

Uploaded with ImageShack.us
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Нед Авг 08, 2010 12:27 pm

blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Сря Авг 25, 2010 1:39 pm

много яко 12303131024366931010271

е*ати и якото
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  Kris Нед Авг 29, 2010 2:29 pm

Мно`о яко. Някой гений на перото доста се е постарал да напише този текст.
Kris
Kris
VIP
VIP

Брой мнения : 28
Age : 46
Location : Sofia
Registration date : 07.10.2008

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  fonzi83 Пон Сеп 13, 2010 8:20 pm

Абе се си мисля че това е така защото именно в училище сме свикнали да четем, пишем и говорим... след като си чел и говорил доста дълги години мозъка автоматично приема информацията, която се е набила в него. Все пак тези думи ги срещаме навсякъде - в интернет, кино и т.н. Просто четенето ни става механично... и затова това го четем без проблем... дайте го на едно детенце в 3-ти клас да видим дали ще се справи - ТВЪРДО НЕ!
Но е яко да ... bounce
fonzi83
fonzi83

Брой мнения : 29
Age : 40
Location : София
Registration date : 31.05.2010

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Чет Сеп 16, 2010 10:11 am

fonzi83 написа:Абе се си мисля че това е така защото именно в училище сме свикнали да четем, пишем и говорим... след като си чел и говорил доста дълги години мозъка автоматично приема информацията, която се е набила в него. Все пак тези думи ги срещаме навсякъде - в интернет, кино и т.н. Просто четенето ни става механично... и затова това го четем без проблем... дайте го на едно детенце в 3-ти клас да видим дали ще се справи - ТВЪРДО НЕ!
Но е яко да ... bounce


я не се прави на много умен ей.......това е базик офффф ма си и ти един....
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Пон Окт 25, 2010 2:46 pm

много яко 2004blaupunktevilz24coc

много яко 2004blaupunktevilz24fro

много яко 2004blaupunktevilz24rea

много яко 2004blaupunktevilz24sid

blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Сря Апр 27, 2011 6:57 pm

Пет български отбора на световно по тунинг

България участва с пет отбора на световното първенство за виртуален тунинг – WTB 2011.

България е представена достойно на световното първенство за виртуален тунинг - WTB 2011/World Team Battle 2011/. Турнирът се организира под егидата на Autemo.com. За момента с реален шанс за класиране в по-горен етап от надпреварата са четири отбора, като три от тях почти сигурно ще прескочат втория кръг.
Speed-Press подкрепя отборите и искрено им желае успех.

много яко Wwwspeedpresscom9495594

много яко Wwwspeedpresscom9516259

много яко Wwwspeedpresscom9552750

много яко Wwwspeedpresscom9644417

много яко Wwwspeedpresscom9658633
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  zaggituning Чет Апр 28, 2011 11:00 am

blackdeath написа:
fonzi83 написа:Абе се си мисля че това е така защото именно в училище сме свикнали да четем, пишем и говорим... след като си чел и говорил доста дълги години мозъка автоматично приема информацията, която се е набила в него. Все пак тези думи ги срещаме навсякъде - в интернет, кино и т.н. Просто четенето ни става механично... и затова това го четем без проблем... дайте го на едно детенце в 3-ти клас да видим дали ще се справи - ТВЪРДО НЕ!
Но е яко да ... bounce


я не се прави на много умен ей.......това е базик офффф ма си и ти един....

Незнам колко е бъзик, но е факт - за пръв път виждам текста и го прочетох с лекота - изумително е, но наистина мозъка "разшифрова" думите интуитивно.... странна работа. Smile а Фонзи не си прав за детето - то и с правилно написан текст няма да се справи кой знае колко добре. Още повече, че тук говорим за достатъчно "съзрял" мозък. (макар ,че има хора и на доста над 10г и се справят по зле от третокласника) Smile

Както и да е, просто ме впечатли инфото - яко е.
zaggituning
zaggituning
Admin
Admin

Брой мнения : 690
Age : 46
Location : МЕЛМАК - СОФИЯ
Registration date : 04.12.2007

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Birdman купи Maybach Exelero за 8 000 000 долара

Писане  blackdeath Пон Май 02, 2011 7:13 pm

Един от основателите на Cash Money Records, нашумелият рапър Брайън Уилиямс е известен със манията си към скъпи и луксозни возила. Той е собственик на Maybach Landaulet (1,5 млн. долара) и Bugatti Veyron(2 млн. долара).
Maybach Exelero

много яко Wwwspeedpresscom2694027


Продадоха Maybach Exelero за 8 000 000 долара. Един от основателите на Cash Money Records, нашумелият рапър Брайън Уилиямс, известен като Birdman палти в брой огромна сума за скъпото купе. Нашумелият певец е известен със това че притежава няколко скъпи и луксозни возила, като Maybach Landaulet (1,5 млн. долара) и червено Bugatti Veyron (2 млн. долара). Новата му придобивка се задвижва от 6-литров би-турбо V12 агрегат, произвеждащ максимална мощност от 691 к.с. при 5000 об/мин. и въртящ момент от 1020 Нм достъпни при 2500 об/мин. Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 сек. и достига максимална скорост от 351 км/ч.


много яко Wwwspeedpresscom2711160a това е Birdman

blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Audi RS 5 Zero-G - пета космическа в чест на Гагарин

Писане  blackdeath Пон Май 02, 2011 7:15 pm

Audi представи ексклузивна версия в чест на 50-годишнината от полета на Юрий Гагарин в космоса. Серията е ограничена и притежава всички достойнства на класическото купе RS5 – двигател V8 с макс. мощност 450 к.с. и изобилие от високотехнологични материали от рода на въглеродни влакна и алуминиеви сплави. За разлика от стандартния модел ексклузивната версия е обогатена с редица допълнителни опции и дизайнерски решения. Сред тях са специалният цвят на каросерията, наречен Suzuka Grey Metallic, черни детайли по външните части, стилни 20-инчови джанти от олекотени сплави с 5-лъчев Rotor дизайн с титан и полирани елементи. Задължителен е и надписът „Audi RS5 Zero-G“, не са пропуснати и специалните двуцветни кожени спортни седалки, окачването Audi Dynamic Ride Control, диференциалът със задно приплъзване и динамичното кормилно управление. Премахнат е електронният ограничител на скоростта и тя вече е 280 км/ч. Версията е с фирмената трансмисия quattro от ново поколение. При необходимост 70% от въртящия момент може да бъде насочен към предните колела, за задните възможността е до 85%.
Базовата версия на Audi RS 5 Zero-G е обзаведена с двойни черни ауспуси, а при високи скорости звукът, който излиза от тях, е като от ракетен двигател. Ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 4,6 сек.
Автомобилът бе представен тези дни в Москва, като цената му за руския пазар започва от 4 150 000 рубли (прибл. 102 000 евро).

много яко Wwwspeedpresscom2915659

много яко Wwwspeedpresscom2963613

blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Вто Май 03, 2011 5:49 pm

много яко Lexushybrid





След като имах удоволствието да покарам мъничко Lexus CT 200h, много
приятели и колеги ме разпитваха за различията между това да управляваш
истински хибриден автомобил и "обикновен". За технически особености на сложното
взаимодействие на системата между двигателя с вътрешно горене и
електромотора им препоръчах да се заровят в дебелите книги и справочници
на японските инженери. За останалото им изтъкнах няколко неща, които
може само автомобил като Lexus CT 200h и им препоръчах: не питайте, а
карайте.

И така CT 200h е първият луксозен компактен хибрид в
света. Японската премиум марка не е пускала през настоящия век и
"лъскав" автомобил от средния клас, и то на изключително приемлива цена.
CT 200h е създаден специално за европейския пазар и се различава от
многобройните си конкуренти най-вече с пълнохибридна технология с
автоматична трансмисия, която води до ултра-ниския разход на гориво
особено в града.
CT 200h e пълен хибрид и може да постигне разход
от 3,8 литра бензин на 100 км, като забележителното в случая, е че
подобен резултат може да се постигне и в движение изцяло в града, като
се има предвид, че само на електрическа тяга японската кола може да
измене 3 километра със скорост до 45 км/ч. С въглеродни емисии от 87
грама на километър това возило пък е най-чистото с двигател с вътрешно
горене в света.
Toyоta е настоящият абсолютен лидер в хибридната
технология с 3 милиона продадени такива коли с марката Toyota и Lexus от
1997 г. досега.
CT 200h се задвижва от Lexus Hybrid Drive с
1,8-литров бензинов двигател с мощност 99 к.с., въртящ момент 144 Нм и
мощен електромотор генератор с 82 коня и въртящ момент 207 Нм, захранван
от хибридна батерия. Двата агрегата са интегрирани в пълна синергия
чрез автоматична безстепенна хибридна трансмисия, задвижваща предните
колела, която осигурява суперплавно ускорение от 0 до 100 км/ч за 10,3
секунди и максимална скорост от 180 км/ч.
Общата системна мощност е 136 к.с., а усещането е като че ли си се качил на много по-мощен двулитров бензинов двигател.
"Запалването" на колата може да се долови единствено по потрепването на стрелките на скоростомера и оборотомера.
В
автомобила е "абсурдно" тихо. Ситуацията се променя и автомобилът
заприличва на "нормалните", ако го натиснете по-грубичко на баир.
Двигателят с вътрешно горене е на Аткинсън и е доста шумен при ниски
обороти. В началото може да се подведете и да решите, че заради звука,
идващ от под капака, возилото "се мъчи".
Това не не е така.
Луксозната кола не само предлага плавно, но бързо ускорение, познато ни от тролеите, но има и уникално поведение на пътя.
Воланът
и окачването са толкова директни, че позволяват този хибрид да се кара
едва ли не като спортна кола, притежаваща много повече конски сили.
Настройките
на управляващия блок на хибридната система позволяват на шофьора сам да
избере стила на шофиране - динамичен или релаксиращ, с настройките за
електрически режим EV, ECO, NORMAL и SPORT.
При завъртане на
кръглия бутон на ECO настройките на електронната газ и климатика се
променят за максимална икономия на гориво. Педалът на газта определено
става по-нечувствителен и не може да очаквате чудеса при каране. В режим
електромобил EV, CT 200h не отделя никакви вредни емисии и не
изразходва гориво.
Пътното поведение и качества на лексъса ще
усетите най-добре, когато превключите на SPORT. Тогава мигновено се
увеличават оборотите на двигателя, както и напрежението към
електромотора от 500 V на 650 V.
Педалът на газта "се втвърдява",
сервоуправлението се "изостря", а системите за стабилност и сцепление
стават далеч по-либерални. Таблото светва в червено, а екометърът се
сменя от агресивен оборотомер.
Така че смело може да се каже, че
CT си е автомобил за удоволствие от шофирането, но не само екологична и
спестовна играчка. В Lexus са обърнали особено внимание на
аеродинамиката както под, така и над колата. Резултатът - водещ в класа
си коефициент на челно съпротивление от едва 0,28.
CT 200h е
оборудван с навярно най-съвършеното окачване в сегмента, присъщо за
много по-висок клас автомобили. L-arm type MacPherson отпред и 5-звенно
независимо окачване с двойни носачи отзад гарантират оптимален контрол
на напречните и надлъжните наклони при всяка ситуация.
Благодарение
на монтираната ниско над задната ос хибридна батерия CT 200h e с
разпределение на тежестта 55:45, което в комбинация с невероятното
окачване прави този автомобил е толкова стабилен, че спокойно може да
поеме още 136 к.с. под предния капак. Окачването му е стегнато, без да е
твърдо, спортно и в същия момент комфортно и релаксиращо.
Елегантният
кокпит на CT 200h комбинира отлична ергономия, висококачествени
материали и усещане за ръчна изработка. Характерно за Lexus, коженият
волан, обшитото табло и централна конзола, автоматичният климатик,
електроуправляемите прозорци и т.н. са стандартни за модела.
Най-високото ниво на оборудване разполага с кожен салон, мултимедиен
пакет и навигационна система Remore Touch под формата на интуитивна
“мишка”, заимствана от модела RX 450h.
Голямото междуосие от 2600
мм осигурява достатъчно място за комфортно пътуване на пътниците както
на предните, така и на задните седалки.
CT 200h стандартно
разполага с пакет от 8 въздушни възглавници, предни седалки със система
за намаляване на травмите от камшичен удар, активни системи ABS, BAS,
EBD, EPS, TRC, VSC.
ПЛЮСОВЕ И МИНУСИ
+Стабилно пътно поведение, нисък разход на гориво, отлично съотношение цена/качество/лукс
-Шумен бензинов двигател, малък багажник
<h2>Що е то пълен хибрид</h2>За
разлика от меките или непълни хибриди, при които слаб електромотор
просто асистира на двигателя, Lexus използва пълнохибридна технология,
която интегрира в пълна синергия мощен електромотор генератор, бензинов
двигател, хибридна трансмисия (планетарен механизъм) и хибридна
акумулаторна батерия в една високоефективна система. Хибридната батерия
никога не се нуждае от външен източник. Тя се зарежда по два начина - от
двигателя в спряло положение и (основно) от кинетичната енергия, която
регенеративната спирачна система улавя и съхранява всеки път, когато
автомобилът се движи по инерция, намалява или спира. Тази регенеративна
спирачна система във всички хибриди на Lexus подпомага спирачния процес с
около 50%, като така съхранява диковете и накладките.
За разлика от меките хибриди, пълните хибриди могат да се движат изцяло чрез електричество.
При
потегляне, движение на заден ход и ускорение до 45 км/ч CT 200h е
напълно тих и се движи изцяло с електроенергия от батерията. Причините
CT 200h да e толкова икономичен и чист автомобил са комплексни. Първо,
двигателят се загася още в момента на отпускане на педала от газта при
скорост под 60 км/ч - в тези моменти се отделят нулеви вредни емисии.
Той остава изгасен на светофарите в спряло положение и при бавно
движение в градски условия. Второ, периферните системи като
сервоуправление и климатик са електрически, което позволява те да
работят при изключен двигател. Трето, двигателят е с газоразпределение
по цикъла на Аткинсън и винаги работи във високоефективен режим с
оптимални обороти. (24часа)
<h3>ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ</h3>-Двигатели:
- Работен обем: 1798 куб. см.
- Максимална мощност: 99 к.с. при 5200 об./мин.
- Максимален въртящ момент: 142 Нм при 4000 об./мин.
-Хибридно задвижване:
- Максимална мощност на системата: 136 к.с.
- Електромотор с мощност 82 к.с. и въртящ момент 207 Нм.
-Трансмисия: Предно предаване, хибридна автоматична безстепенна трансмисия E-CVT.
-Максимална скорост: 180 км/ч.
-Ускорение от 0 до 100 км/ч: 10,3 сек.
-Комбиниран разход на гориво: от 3,8 литра на 100 км.
-Собствено тегло: 1370-1410 кг.
-Коефициент на челно съпротивление: 0,28 Cd.
-Резервоар: 45 литра.
-Багажник: 375/985.
-Размери:
- Дължина/широчина/височина: 4320/1765/1430 мм.
- Междуосие: 2600 мм.
ГЕОРГИ ЛУКАНОВ
<h4>Нашето електрическо чудо е от Лом</h4>На
централния площад "Жеравица" пред общинари от региона Индустриален
клъстер "Електромобили" (ИКЕМ) демонстрира нов оригинален български
лекотоварен електромобил и зарядни станции за новите машини. По време на
презентацията стана ясно, че почти е договорена с правителството
“отстъпка” от 5000 лева на всеки, който се реши да купи возило с щепсел.
Европейската
комисия предвижда до 2035 г. всеки втори автомобил в общността да е
електрически. За да се случат електромобилите, преди всичко са нужни
добра инфраструктура и зарядни станции. От ИКЕМ поставят и въпроса за
подготовката на инженери и сервизни работници за електромобилите. Първа
столична община реши електрическите возила да ползват безплатно синята
зона на града. В Монтана като начало автомобили на ток ще помагат за
чистенето на парковете. "Нашите машини се правят за българите", каза
Илия Левков, председател на клъстера. Можем да се поучим от Холандия и
САЩ, от Дания и Австрия. Само преди месец и Истанбул ни изпреварил по
инсталиране на зарядни станции и производство на електромобили. У нас
официално регистрираните нови електромобили са три и 40-50 са
конвертираните, т.е. трансформираните от МПС-та в електрически
автомобили, които се движат по пътищата.
Експертите доказват, че
елмобилите са икономични и изгодни. Ако за 1500 км на дизел например ви
трябват при днешните цени 246 лв. за гориво, то за кола на ток (черпен
от публична зарядна станция) сумата ще е близо три пъти по-малка,
изчисляват те. Ако решите да заредите батериите у дома,
разходът
пада 9-10 пъти Прибавите ли и спестените пари от текуща поддръжка на
днешното МПС, ползването на електромобил в кризата ще ви се види като
финансово чудо. При среден пробег от около 15000 км на година един
електромобил изразходва към 3,7 мвтч енергия. 10 000 електромобила ще
черпят 37 000 мвтч, или само около една хилядна от сегашната консумация
на електричество в страната. Нещо повече, гражданите ще свикнат със
зарядните станции. Те ще бъдат разположени по паркинги, молове, стоянки
на таксита, пред офиси, до дома ни. И само докато човек пазарува в
търговския център, колата му ще може да се дозареди. По-безопасно е и
паркирането в безистени, като се има предвид наредбата за забрана на
коли с газови уредби в паркингите на моловете. От клъстера имат идея
електромобилите у нас да се паркират безплатно. Държавата ни пък подобно
на други европейски страни - Англия, Дания и Холандия, би трябвало да
поощрява притежателите на електрически возила, като покупката им не се
облага с ДДС. Има практика, както е във Виена, общината да спонсорира
покупката на електрическите коли с 300 евро с пари от европейските
фондове.
"Предстои да акумулираме в специален фонд приходите от
продажбата на въглеродни емисии, а от него да се отпускат по 5000 лв. за
всеки закупен елмобил. Друго предложение е всяко физическо лице да
намалява годишния си данък с 25% от стойността на закупена електрическа
кола, но не повече от 5 хил. лв.", каза още Левков.
Следваща
стъпка в усъвършенстването на електромобилите ще са по-мощните двигатели
и батерии . За електромобилите "Монбат" прави нова разработка на оловен
акумулатор, който да бъде с по-малко тегло и обем за единица енергиен
капацитет, тоест да е с по-висока енергийна плътност. Това би повишило
енергийния потенциал на возилото с около 20 на сто и би увеличило
пробега му. Експерти на клъстера са направили изчисления, че ако едно
такси с дизелов двигател изминава 30 000 км годишно, то при днешните
цени разходите за гориво и поддръжка ще му излязат около 6000-6500 лв., а
във вариант с електродвигател - до 1000 лв. При това една конверсия от
около 10 000 лв. за него може да се окаже приемлива. Конверсията е
преобразуването на традиционен в електромобил.
КАМЕЛИЯ АЛЕКСАНДРОВА
<h5>Какво представлява “Пони”</h5>Лекотоварният
електромобил “Пони" е оригинална разработка на ломската фирма “Дивен”.
Заедно с батериите той тежи 920 кг, а може да носи около 1 тон товари.
Предназначен е за градското стопанство и в зависимост от целите може да е
с различни каросерии. Има 4 батерии по 12 волта и вградено зарядно
устройство, благодарение на което може да се зарежда с ток от
практически всеки контакт. Много маневрен е и е лесен за управление като
резултат от вграденото хидравлично сервоуправление. Спирачната му
система е хидравлична и въздейства на четирите колела. Електродвигателят
е 4,5 квт. Както моторът, така и батериите, гумите, електрониката и
други възли в “Пони” са българско производство.

Колата е
икономична и маневрена, в нея е вградена много електроника, твърди
производителят Жори Алексиев от ломската фирма "Дивен". Пробната серия е
от 5 бройки. Едно електрическо возило струва от 5000 до 20 000 евро.
Батериите са с различни модификации и могат да издържат от 50 до 100
километра с едно зареждане.
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Чет Дек 06, 2012 1:03 pm

много яко Xtrac




Англичани представиха хибридна трансмисия
Разработката на Xtrac е предназначена за спортни автомобили
Британската компания Xtrac, която доставя скоростни кутии за отборите от Формула 1 и за някои производители на скъпи суперколи, създаде нова трансмисия за спортни автомобили. Разработката бе представена на международен симпозиум в Берлин, посветен на иновационните скоростни кутии, както и на хибридното и електрическо задвижване на автомобилите.
Англичани измислиха хибридна трансмисия
Новата 7-степенна скоростна кутия на Xtrac бе наречена от компанията „хибридна автоматизирана механика”. Тя е предназначена най-вече за автомобили, чиито двигатели имат въртящ момент между 800 и 1000 Нм, като ще им позволи да бъдат доста по-икономични и да отговарят на екологичните норми, които ще влязат в сила през 2020 г.

Една от особеностите на трансмисия е 120-киловатов електромотор, който позволява на машината да се движи само на електричество до скорост 150 км/ч. Самата скоростна кутия има няколко режима на работа – тя може да задвижва машината само на електричество, само с двигателя с вътрешно горене или пък да комбинира и двата мотора като хибрид.

Освен това кутията има система, която позволява (както при трансмисиите с двойно сцепление), превключването на предавките да става без загуба на мощност. От Xtrac твърдят, че тяхната разработка е по-лека, по-малко сложна като конструкция и по-икономична, от познатите до момента трансмисии с двойно сцепление.

Теглото на новата кутия е 168 кг., като 48 от тях са за електромотора и другите хибридни елементи, след които е системата за рекуперация на енергията при спиране.
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Тунинг на Коли :)

Писане  blackdeath Сря Дек 12, 2012 2:13 pm


много яко
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Вто Дек 18, 2012 2:38 pm

Рапър потроши Aventador за $376 000
Певецът Tyga оцеля при поредния си инцидент с автомобил
Когато сте на 23 години и сте изгряваща рап-звезда, много бързо се превръщате в любимец на продавачите на автомобили. Това важи и нареклия сe Tyga (от Thank You God Always) рапър, чието истинско има е Майкъл Рей Нгуен-Стивънсън.

Та този младеж има в гаража си Audi R8, боядисано в златен цвят (не с винилова обвивка, а с истинско злато) и Lamborghini Aventador. Впрочем второто вече не е вярно, защото Tyga успя да потроши напълно струващия $376 000 автомобил.

Рапърът решил да провери как се държи машината на сняг, но не се справил с управлението и излетял от пътя. Явно дори и задвижването на четирите колела не е могло да помогне, когато става дума за управление на машина с V12 двигател и мощност от 700 к.с. при неподходящия условия.

„Току-що разбих моето Lamborghini. Благодаря на Бога за предпазния колан”, написа певецът в Twitter, като дори пусна снимка на катастрофиралия Aventador. За чиято поправка ще бъде нужно цяло състояние, но това явно не притеснява младежа.

Впрочем Tyga вече на няколко пъти попада в полицейски сводки за подобни изпълнения. През януари тази година той бе арестуван в Лас Вегас и прекара няколко часа зад решетките, след като се оказа, че полицията го издирва за участие в 4 подобни инцидента. Рапърът дори бе обвинен в „безразсъдно шофиране”, но явно не си е взел бележка.много яко Lambo-crash

blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  blackdeath Вто Дек 18, 2012 2:44 pm

Осем финалиста за „Автомобил на годината” в Европа

много яко Car-of-the-year-logo
Победителят ще стане ясен на изложението в Женева през март
Организаторите на европейския конкурс „Автомобил на годината” обявиха имената на финалистите, които ще се борят за първото място. От първоначалните 34 претендента останаха едва 8 модела.

Победителят ще бъде обявен на изложението в Женева през март догодина. Ето и претендентите:

много яко Car1

Ford B-Max, Снимка: Ford

много яко Car2
Hyundai i30, Снимка: Hyundai

много яко Car3
Mercedes Benz A-Class, Снимка: Mercedes-Benz

много яко Car4
Peugeot 208, Снимка: Peugeot

много яко Car5
Renault Clio, Снимка: Renault

много яко Car6
Subaru BRZ/Toyota GT86, Снимка: Subaru

много яко Car7

Volkswagen Golf, Снимка: Volkswagen


много яко Car8
Volvo V40, Снимка: Volvo

За да попадне даден автомобил в този конкурс, той трябва да отговаря на няколко условия - да е представен на пазара през последните 12 месеца, да се продава в поне пет европейски страни и да има планирано производство от най-малко 5000 екземпляра.

Журито на конкурса е съставено от 58 журналисти от 22 европейски страни. Те са подбрани според размера на пазара на страната, която представляват, както и според популярността на медията, в която работят.

Франция, Германия, Великобритания, Италия и Испания имат най-много представители в журито - по шест. Всеки член на журито разполага с 25 точки, с които трябва да оцени най-малко 5 автомобила, като не може да дава повече от 10 точки на един и същи автомобил.

Изданията, които организират престижния конкурс са: Auto (Италия), Autocar (Великобритания), Autopista (Испания), Autovisie (Холандия), L’Automobile Magazine (Франция), Stern (Германия) и Vi Bilägare (Швеция).

През миналата година първото място бе за Opel Ampera.

ако искате да поличавате повече информация от нас, може да се регистрирате тук
blackdeath
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 37
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

много яко Empty Re: много яко

Писане  Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите