Мото news
Страница 1 от 1
Мото news
ICON SHEENE
Бари Шийн беше темпераментен и безстрашен пилот, какъвто е и този мотоциклет, напрвен в негова
чест
Смел пилот, два пъти световен шампион и заклет женкар. Бари Шийн бе страхотен пич,който караше на ръба и често не успяваше да го нацели за ужас на жена си... и костите си. Но не катастрофите го убиха, нито жените. Шийн си отиде от този свят, покосен от рака, през 2003г., оставяйки зад гърба си армия от фенове, приятели и адски красива жена.
Седем годино по-късно и точно на 60-ата годишнина на Шийн, ако бе жив, някой от тези феновему подготвиха подарък. Наречен е Icon Sheene и е наистина щуро творение. Със своите 250к.с. мощност, той е най-мощният сериен мотоциклет в света. Цената му е 107 000паунда (250 000лв.), което го прави най-скъпия в света.
Създателят му, британският бизнесмен Андрю Морис, признава тази лудост, като го нарича „ултрабайк”, проектиран да бъде каран яко и често. С други думи, той е бърз. Под карбоновата рама е 1.4-литров турбо двигател (комбинацията между мотоциклет и турбо е равносилна на смъртоносна експлозия), а крайният резултат е 320 км/ жмаксимална скорост, което го превръща в...най-бързия сериен мотоциклет в света.
Ако Бари можеше да ни прати мотор от небето, най-вероятно щешв да изглежда точно така. От аломиниевите ръчки на газта и спирачката до фидро формираните ауспуси, Icon е прекрасно творение. Седалката е с бродирана 7-ица – щастливото число на Бари. Всички мотоциклети ще са със специална рисунка, дело на Майк Файърхоум, човека, който е правил дизайна на каските на Шийн и Сена.
Ще бъдат произведени едва 52 екземпляра от Иконата, по една за всяка година от живота на Бари.
Двигателят е ръчно направен по подобие на Suzuki GSX 1400 и е оборудван с Garrett turbo compressor, Carrillo rods, Wiseco pistons и други аксесоари предназначени за състезания. Силовото колело показва 250cp докато ускорението е 180Nm. Рамата е конструирана от Spondon. Компоненти: карбонови джанти, дебитомер система- ISR, системата управляваща двигателят е -Bosch Motronic, безключово палене и изцяло дигитално табло.
Бари Шийн беше темпераментен и безстрашен пилот, какъвто е и този мотоциклет, напрвен в негова
чест
Смел пилот, два пъти световен шампион и заклет женкар. Бари Шийн бе страхотен пич,който караше на ръба и често не успяваше да го нацели за ужас на жена си... и костите си. Но не катастрофите го убиха, нито жените. Шийн си отиде от този свят, покосен от рака, през 2003г., оставяйки зад гърба си армия от фенове, приятели и адски красива жена.
Седем годино по-късно и точно на 60-ата годишнина на Шийн, ако бе жив, някой от тези феновему подготвиха подарък. Наречен е Icon Sheene и е наистина щуро творение. Със своите 250к.с. мощност, той е най-мощният сериен мотоциклет в света. Цената му е 107 000паунда (250 000лв.), което го прави най-скъпия в света.
Създателят му, британският бизнесмен Андрю Морис, признава тази лудост, като го нарича „ултрабайк”, проектиран да бъде каран яко и често. С други думи, той е бърз. Под карбоновата рама е 1.4-литров турбо двигател (комбинацията между мотоциклет и турбо е равносилна на смъртоносна експлозия), а крайният резултат е 320 км/ жмаксимална скорост, което го превръща в...най-бързия сериен мотоциклет в света.
Ако Бари можеше да ни прати мотор от небето, най-вероятно щешв да изглежда точно така. От аломиниевите ръчки на газта и спирачката до фидро формираните ауспуси, Icon е прекрасно творение. Седалката е с бродирана 7-ица – щастливото число на Бари. Всички мотоциклети ще са със специална рисунка, дело на Майк Файърхоум, човека, който е правил дизайна на каските на Шийн и Сена.
Ще бъдат произведени едва 52 екземпляра от Иконата, по една за всяка година от живота на Бари.
Двигателят е ръчно направен по подобие на Suzuki GSX 1400 и е оборудван с Garrett turbo compressor, Carrillo rods, Wiseco pistons и други аксесоари предназначени за състезания. Силовото колело показва 250cp докато ускорението е 180Nm. Рамата е конструирана от Spondon. Компоненти: карбонови джанти, дебитомер система- ISR, системата управляваща двигателят е -Bosch Motronic, безключово палене и изцяло дигитално табло.
Harley-Davidson ще пуска електрически мотор?
Желанието на компанията е да се завърне в мотоиндустрията като иноватор.
Harley-Davidson възнамерява да започне производство на електрически модел. Детайлите за проекта са много оскъдни, но компанията издаде една малка тайна за желанията си да се върне в мотоиндустрията като иноватор. Голямата тенденция сега при мотоциклетите, както и при автомобилите, е електрическо или хибридно задвижване.
Все още не е ясно дали Harley-Davidson възнамерява да въплъти екомотора в круизърската си гама, или електрическият модел ще бъде изцяло нов в различен сегмент. Може би ще попълни гамата им за мотоциклети за начинаещи мотористи, след като сринаха така добрия модел Buell Blast.
Докато горните слухове са чисто спекулативни, със сигурност е добра идея от Harley-Davidson да се опитат да проправят път с малък мотор тип Blast. Точно сега електрическите са много по-привлекателни за съвсем младите и Harley много добре се ориентира.
Harley-Davidson възнамерява да започне производство на електрически модел. Детайлите за проекта са много оскъдни, но компанията издаде една малка тайна за желанията си да се върне в мотоиндустрията като иноватор. Голямата тенденция сега при мотоциклетите, както и при автомобилите, е електрическо или хибридно задвижване.
Все още не е ясно дали Harley-Davidson възнамерява да въплъти екомотора в круизърската си гама, или електрическият модел ще бъде изцяло нов в различен сегмент. Може би ще попълни гамата им за мотоциклети за начинаещи мотористи, след като сринаха така добрия модел Buell Blast.
Докато горните слухове са чисто спекулативни, със сигурност е добра идея от Harley-Davidson да се опитат да проправят път с малък мотор тип Blast. Точно сега електрическите са много по-привлекателни за съвсем младите и Harley много добре се ориентира.
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|