Nissan Skyline GT-R
2 posters
Страница 1 от 1
Nissan Skyline GT-R
Както вече писахме, може би най-очаквана премиера на автоизложението в Токио бе тази на Nissan GT-R. От Nissan обявиха, че GT-R ще е директен конкурент на Porsche 911 GT2, но ще се продава на цената на 911 Carrera. Сега ви представяме колата в детайли.
Купето е натъпкано с електроника и най-вече със системи за безопасност. Предният му капак хлътва при сблъсък с пешеходец. Skyline е на линия също с разработената от Nissan система Carwings, която не позволява на шофьора да стартира двигателя, ако е употребил алкохол, а също с камера за задно виждане, авангардна мултимедия с навигация, DVD, Bluetooth, аудиосистема Bose и т.н.
Двигателят на Nissan GT-R е V6 с два турбокомпресора и разполага с 473 к.с., налични при 6400 об./мин. Въртящият момент е 588 Nm в диапазона от 3200 до 5200 об./мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,5 секунди, а максималната скорост е 311 км/ч. Скоростната кутия е 6-степенна, нарича се GR6 и е комбинирана с двоен диференциал, който задвижва четирите колела. Предавките ще могат да се сменят както с пера зад волана, така и със стандартен лост. GT-R разполага и с със специално създадени за колата run-flat гуми, които позволяват движение с до 80 км/ч дори след спукването им.
GT-R е оборудван с всички модерни средства за безопасност, като предни и странични въздушни възглавници и “изскачащ” преден капак. Задните светлини са с LED технология.
Каросерията на автомобила е направена от карбон, алуминий и стомана. От карбон са изработени части от предницата на колата и задният дифузьор. Алуминий е използван за окачването, предния капак, двете врати, предните калници и вратата на багажника. Теглото на автомобила е 1720 кг, коефициентът на съпротивление - 0,27.
В интериора впечатление правят сателитната навигация и развлекателната система. Колата разполага с мултифункционален дисплей, който може да покаже налягането на турбокомпресора, налягането на маслото в двигателя и трансмисията, ъгъла на завиване и страничното притискане на водача. Компютърът не само показва тази информация, но и я съхранява, така че тя може да се анализира по-късно.
GT-R e оборудван с амортисьори Bilsten DampTronic. Настройките на окачването са три - Race, Comfort и Sport. Моделът разполага с 20-цолови джанти с гуми 285/35ZR отзад и 255/40ZR отпред. Интересното е, че те заводски са пълни с азот, за да могат да работят оптимално при всякакви температури.
За да осигури на клиентите си пълен съпорт, Nissan e изградил специални “High Performance Centres” в Япония, които разполагат с обучени специалисти. Собствениците на суперколата ще разполагат с 3-годишна цялостна поддръжка, включително настройки на двигателя, трансмисията и колелата след първите 1000 км.
Продажбите на автомобила ще стартират на 6 декември в Япония, като цената ще е малко под 80 000 долара .
П.П.-Пепи пожелавам ти скоро да тунинговаш една такава красавица
Купето е натъпкано с електроника и най-вече със системи за безопасност. Предният му капак хлътва при сблъсък с пешеходец. Skyline е на линия също с разработената от Nissan система Carwings, която не позволява на шофьора да стартира двигателя, ако е употребил алкохол, а също с камера за задно виждане, авангардна мултимедия с навигация, DVD, Bluetooth, аудиосистема Bose и т.н.
Двигателят на Nissan GT-R е V6 с два турбокомпресора и разполага с 473 к.с., налични при 6400 об./мин. Въртящият момент е 588 Nm в диапазона от 3200 до 5200 об./мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,5 секунди, а максималната скорост е 311 км/ч. Скоростната кутия е 6-степенна, нарича се GR6 и е комбинирана с двоен диференциал, който задвижва четирите колела. Предавките ще могат да се сменят както с пера зад волана, така и със стандартен лост. GT-R разполага и с със специално създадени за колата run-flat гуми, които позволяват движение с до 80 км/ч дори след спукването им.
GT-R е оборудван с всички модерни средства за безопасност, като предни и странични въздушни възглавници и “изскачащ” преден капак. Задните светлини са с LED технология.
Каросерията на автомобила е направена от карбон, алуминий и стомана. От карбон са изработени части от предницата на колата и задният дифузьор. Алуминий е използван за окачването, предния капак, двете врати, предните калници и вратата на багажника. Теглото на автомобила е 1720 кг, коефициентът на съпротивление - 0,27.
В интериора впечатление правят сателитната навигация и развлекателната система. Колата разполага с мултифункционален дисплей, който може да покаже налягането на турбокомпресора, налягането на маслото в двигателя и трансмисията, ъгъла на завиване и страничното притискане на водача. Компютърът не само показва тази информация, но и я съхранява, така че тя може да се анализира по-късно.
GT-R e оборудван с амортисьори Bilsten DampTronic. Настройките на окачването са три - Race, Comfort и Sport. Моделът разполага с 20-цолови джанти с гуми 285/35ZR отзад и 255/40ZR отпред. Интересното е, че те заводски са пълни с азот, за да могат да работят оптимално при всякакви температури.
За да осигури на клиентите си пълен съпорт, Nissan e изградил специални “High Performance Centres” в Япония, които разполагат с обучени специалисти. Собствениците на суперколата ще разполагат с 3-годишна цялостна поддръжка, включително настройки на двигателя, трансмисията и колелата след първите 1000 км.
Продажбите на автомобила ще стартират на 6 декември в Япония, като цената ще е малко под 80 000 долара .
П.П.-Пепи пожелавам ти скоро да тунинговаш една такава красавица
ThePunisher- Брой мнения : 23
Age : 45
Location : Някаде в ада !!!
Registration date : 18.01.2008
Elboriso- VIP
- Брой мнения : 315
Age : 41
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|