Настройки на ДВГ
3 posters
ZAGGITUNING :: Тунинг :: Силов Тунинг
Страница 1 от 1
Настройки на ДВГ
Прочетох една статия в един Селика форум за настройки на двигатели. Там пише, да се промени гроривната смес (предполагам да се направи по бедна смес). И (timing advance) 2-8 градуса предполагам, че е нещо свързано със свещите и подаването на изкра. Ще ми разясни ли инякои.
Elboriso- VIP
- Брой мнения : 315
Age : 41
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007
Re: Настройки на ДВГ
timing advance- Било предварение.
Пмогнете ми да реша, За моя мотор 7A-FE, има две алтернативи за подобрения. Първата е за се сложи глава от 4A-GE Която пасва с леки доработки, разликата е, че 4A-GE е 1600кс, а 7A-FE 1800кс и ангренажния ремък от 4A-GE е къс а, пък ремъка от 7A-FE управлява само единя вал, а друдия е (slave), споменават, че ремък от Порше 924/944 пасва идеално. И трябва да се ползва електрониката на 4A-GE. Другия вариант е да се подобри 7A-FE чрез няколко модификации, Като колектори, изпускателна система, кабели, блок за по добро запалване( ако някой знае да обясни моля), Apexi SAFC, това е някаква джаджа която управлява колко въздух да влиза. Пише, че двигателя работи много по добре, дори сме щели да бъдем изненадани от подобрението. Турбо не се препоръчва, защото биелите и биелните лагери нямало да издържат на натоварването и високи обороти.
Пмогнете ми да реша, За моя мотор 7A-FE, има две алтернативи за подобрения. Първата е за се сложи глава от 4A-GE Която пасва с леки доработки, разликата е, че 4A-GE е 1600кс, а 7A-FE 1800кс и ангренажния ремък от 4A-GE е къс а, пък ремъка от 7A-FE управлява само единя вал, а друдия е (slave), споменават, че ремък от Порше 924/944 пасва идеално. И трябва да се ползва електрониката на 4A-GE. Другия вариант е да се подобри 7A-FE чрез няколко модификации, Като колектори, изпускателна система, кабели, блок за по добро запалване( ако някой знае да обясни моля), Apexi SAFC, това е някаква джаджа която управлява колко въздух да влиза. Пише, че двигателя работи много по добре, дори сме щели да бъдем изненадани от подобрението. Турбо не се препоръчва, защото биелите и биелните лагери нямало да издържат на натоварването и високи обороти.
Elboriso- VIP
- Брой мнения : 315
Age : 41
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007
Re: Настройки на ДВГ
За стандартна кола сичко треа да е както е от завода за да е добре.Защото ти или аз без разни подобрения не можем да искараме повече кончета от това ,което са го мислили цял отбор инжинери
quattro_sport- Брой мнения : 32
Age : 50
Location : Bulgaria
Registration date : 17.12.2007
Re: Настройки на ДВГ
По-скоро трябва да се обогати сместта и да се вкарат от 2 до 8 градуса предварение на запалването. Абе един вид вкарваш повече гориво (предполагам за тези настройки е препоръчително и да се сложи спортен филтър и обточна генерация) и за да изгори повечето гориво пълноценно и да отдааде своята енергия към буталата се подава искрата по-ранно.Това всичко съвкупност от по-високооктаново гориво би се отразило с 2 думи добре на двигателя и неговите динамични показатели...Elboriso написа:Прочетох една статия в един Селика форум за настройки на двигатели. Там пише, да се промени гроривната смес (предполагам да се направи по бедна смес). И (timing advance) 2-8 градуса предполагам, че е нещо свързано със свещите и подаването на изкра. Ще ми разясни ли инякои.
Извинявам се,че така сложно го обяснявам
kocta- Брой мнения : 6
Age : 35
Location : Sofia - Bulgaria
Registration date : 22.01.2009
Re: Настройки на ДВГ
Спортен филтер имам, и иридиумови свещи, за генераията ще трябва да поизчака малко.
Elboriso- VIP
- Брой мнения : 315
Age : 41
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007
ZAGGITUNING :: Тунинг :: Силов Тунинг
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|